איור של מתנות

כתיבת סדרות מסרים אוטומטיות

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

השלב הבא (ההכרחי) בתקשורת עם הלקוחות

נמאס לכם לבזבז זמן ומשאבים יקרים ביצירת מיילים מעניינים? שירות הכתיבה של המסרים האוטומטיים מבית כתבנית כאן כדי לעזור לכם! עם צוות הכותבים המומחה שלנו, אנחנו ניצור עבורכם תגובות אוטומטיות משכנעות שמותאמות ללקוחות שלכם, שגורמות למעורבות וששומרות על תקשורת מקצועית. הגידו שלום לניוזלטרים שמצריכים מכם להמציא את הגלגל כל פעם מחדש והתמקדו במה שבאמת חשוב – העסק שלכם. השאירו את הכתיבה לנו בזמן שאתם מרוויחים מכל העולמות: גם קוטפים פירות של שנות ניסיון רבות וגם נהנים משביעות רצון מצד הלקוחות. מוכנים לשדרג את האימיילים שלכם ולעלות לשלב הבא? לחצו למטה וגלו את השירות שישנה את הדרך שבה אתם מדברים עם הלקוחות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

יש לא מעט דרכים לשווק עסק, למכור מוצרים או שירותים, דרכים כמו פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק, פרסום באנרים וכדומה. אך יש שיטה אחת שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם, שיטה יעילה שעובדת קצת אחרת על הלקוח – שיטה של דיוור ישיר באמצעות דוא”ל שהמקצוענים הפכו אותה לאוטומטית. זו “סדרת מסרים אוטומטית” או במילים אחרות – כינון מערכת יחסים עם הלקוח באמצעות מסרים אפקטיביים, מסרים שילוו אותו מרגע ההתעניינות הראשונה עד למכירה עצמה.

קרמבו כנראה לא יהיה איש מכירות…

רובינו מכירים את המשפט האלמותי של קרמבו מ”מבצע סבתא”, הטיפ הידוע של האלופים לדרך היחידה לשחות 100 מטרים ולנצח: “אתה מתחיל הכי חזק שלך ולאט לאט אתה מגביר”. זה משפט שמעלה חיוך ואפילו נכון במקרים מסוימים. אבל בעולם המכירות, עולם בו רוצים לשווק משהו צריך לעשות את זה בדיוק להיפך… בשביל למכור שירות או מוצר צריך ליצור היכרות עם הלקוח, לגרום לו להרגיש בנוח ושהוא הגיע למקום הנכון, ואז לאט לאט להגיע אל המכירה. הדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא באמצעות סדרת מסרים משכנעים שבנויה מראש באופן כזה שהיא תניע לפעולה.

איך זה עובד בפועל? קחו דוגמה אחת מיני רבות

שלב 1 – לגרום ללקוח להשאיר כתובת דוא”ל

נניח ואתם מוכרים מוצר או שירות. הרי מי שזקוק לשירותיכם ירים אליכם טלפון או ישאיר פרטים. מי שהאתר שלכם לא דיבר אליו כנראה שיצא ממנו מהר. אבל מה לגבי כל המתלבטים? סביר להניח שהם לא ירכשו כרגע אבל יהיה קל יותר לשכנע אותם להשאיר פרט מזהה קטן כמו כתובת אימייל. מיד לאחר השארת כתובת המייל הגולש יתחיל לקבל מסרים מתוזמנים אוטומטית. בשביל לגרום לו לעשות את זה, צריך לשכנע אותו בעדינות שהשארת המייל תאפשר לו לקבל תכנים איכותיים שיסייעו לו. את זה עושים כמובן עם מסר שיווקי קצר וקולע.

שלב 2 – לתת לו ערך חינמי

הוא כבר בידיים שלכם ועכשיו משתוקק לקבל מידע שיסייע לו. זה הזמן לשלוח לו את המסר הראשון בצורת טיפ מעניין, מידע בעל ערך או כל תוכן אחר שייצור אצלו אמינות ויגרום לו לראות אתכם כמקצוענים ואוטוריטה בתחומכם.

שלב 3 – ספרו קצת על עצמכם

עוד שלב בדרך לכיסו של הלקוח. זה הזמן לספר מי אתם ומה אתם ולמה דווקא אצלכם הוא ימצא את מבוקשו.

שלב 4 – המכירה

בשלב זה כבר תמכרו. זה הזמן להציע את המוצר או השירות שלכם עם מחיר או מבצע אטרקטיביים במיוחד שאי אפשר לסרב להם.

זו כמובן דוגמא אחת מיני רבות לסדרת מסרים אוטומטית אותה יקבל הלקוח למייל בתזמון שאתם תחליטו עליו, ואת סדרת המסרים הזו צריך לבנות בהתאם לכל עסק ועסק. איך עושים את זה נכון? אילו מסרים צריך להעביר ללקוח? בשביל זה יש אותנו, מומחי כתיבת התוכן של כתבנית.

אצלנו תקבלו:

  •  תוכן נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  תוכן שישמור על אחוזי נטישה נמוכים וזמן שהייה גבוה באתר.
  •  תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות.

המסרים והתכנים יקבעו את ההצלחה!

אנו ב”כתבנית” מומחים בכתיבת תוכן לאתרים ולכל מטרה שהיא, ובין השאר בכתיבת סדרות של מסרים אפקטיביים במיוחד שילוו את התהליך הנפשי אותו הלקוח עובר בדרך לרכישת השירות או המוצר הרלוונטיים.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן