רקע צבעוני

כתיבת ספר דיגיטלי לכל מטרה ובכל אורך

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

היום כבר לא מתלכלכים בדיו…

רוצים לחלוק את המחשבות שלכם עם העולם ולא להסתבך עם בתי דפוס, כריכות ומשלוחים? רוצים להכין מתנה לגולשים שלכם, ליצור מגנט לידים או למכור את הידע שלכם ללקוחות פוטנציאליים? השירות המקצועי שלנו בכתבנית לכתיבת ספרים אלקטרוניים הוא בדיוק מה שאתם צריכים. צוות הכותבים המיומנים שלנו יכול לעזור לכם להביא את הרעיונות שלכם לחיים וליצור חוויה – ספר אלקטרוני מלוטש וכתוב היטב שאי אפשר להתעלם ממנו. היום, כבר כמעט לא מדפיסים ספרים וברושורים – היום מכינים ספרים ומוצרים דיגיטליים שניתן בהקלקת עכבר להציף למאות אלפי אנשים. הצטרפו למהפכה הדיגיטלית ותנו לנו לכתוב לכם את הספר הדיגיטלי שלכם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

אם עד לפני שנים לא רבות, הוצאת ספר, מכל סוג ועבור כל מטרה, נראתה לרבים כמו איזה חלום רחוק ולא נגיש, הן מבחינת הפעולות שהיא דורשת והן מבחינת העלויות, כיום המצב שונה לגמרי.

ספרים דיגיטליים מהווים כדרך העוקפת את הוצאות הספרים וחוסכת את העלויות של ההדפסות והכריכות, כאשר כל מה שצריך לעשות, זה לכתוב את הספר, לבנות אותו כספר דיגיטלי בתור קבצים ולהעלות אותו בתוך ספר דיגיטלי, כשאת ההפצה תוכלו לעשות באופן עצמאי, באמצעות רשת האינטרנט.

הספר הדיגיטלי כאמצעי שיווק

ספר אגב, לא חייב להיות רומן או ספר עיון עב כרס. הוא גם יכול להיות איבוק קטן המתמצת ידע בתחום מסויים. משווקים רבים עושים שימוש גם בספר דיגיטלי כמתנה חינמית שניתנת לגולשים בעת הרשמה לרשימת התפוצה שלהם או תמורת ביצוע פעולה מסוימת באתר.

למעשה, הספרים הדיגיטליים פתחו צוהר גם לבעלי אתרים, חברות, ארגונים, עסקים ועצמאיים ליהנות מאמצעי שיווקי ותדמיתי איכותי ובעל ערך רב.

ספרים דיגיטליים יכולים להגיע בצורה של: מדריכים, טיפים, קורס דיגיטלי ועוד.. כאשר הספרים יכולים לצאת באורכים שונים ולכלול מידע בעל ערך הקשור באופן ישיר ו/או עקיף לתחום העיסוק של העסק או האתר אשר עומד מאחוריו.

את הספר הדיגיטלי ניתן להעניק כמתנה ללקוחות (כך שהוא יכול להוות גם כמוצר קד”מ לכל דבר ועניין) או למכור אותו באתר החברה או בחנויות המקוונות לספרים דיגיטליים.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

רוצים לראות כמה דוגמאות?

רוצים להוציא ספר דיגיטלי?

אנחנו כאן בכדי לסייע לזה לקרות!

גם אם יש כבר יש ברשותכם חומרים מוכנים שרק ממתינים לעריכתם ולהפיכתם לכדי ספר דיגיטלי וגם אם כל מה שיש לכם כרגע זה רק רעיון בוסרי לספר דיגיטלי, שאתם רוצים להוציא אל הפועל.

אנחנו נקשיב לכם, נשאל את השאלות הנכונות ונדאג להבין את כל הרעיונות, הציפיות והחלומות שלכם לגבי הספר.

הצוות שלנו כולל כותבים מוכשרים בעלי ניסיון רב בכתיבת תכנים וספרים דיגיטליים בנושאים ומתחומים שונים – מה שיאפשר לכם שקט נפשי בידיעה שזה רק עניין של ימים, עד שחומרים, הרעיונות, המחשבות שלכם יהפכו לכדי ספר דיגיטלי אחד ומוצלח במיוחד.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן