רקע צבעוני

כתיבת פרופיל חברה

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם מוסדיים, גם חברות וגם עסקים קטנים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

אחד העמודים הכי נצפים באתרי אינטרנט הוא פרופיל החברה

גיליתם שכתיבת פרופיל לעסק שלכם היא משימה מורכבת? הנה שירות שיחסוך לכם זמן וכסף. אנחנו בכתבנית יודעים שיצירת פרופיל חברה משכנע ומקצועי יכולה להיות אתגר, אבל הכותבים המנוסים שלנו יכולים לעמוד בו. הכל מתחיל בשיחה רגועה בה נתשאל אתכם אודות החברה או העסק שלכם, חזון לעתיד, מטרות ויעדים ורק לאחר שהכל ברור נמשיך לכתיבת מסמך פרופיל החברה שלכם. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמסמך ייכתב בצורה יעילה ואפקטיבית, כזה שיציג נאמנה את המותג שלכם וידגיש את החוזקות שלכם על פני המתחרים ובעיקר – ישאיר לכם זמן להתמקד בהיבטים חשובים אחרים של ניהול.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

פרופיל חברה שמוכר את המותג שלכם

יש לנו שתי בשורות עבורכם – האחת טובה, השנייה קצת פחות.

נתחיל בטובה – לא כל חברה המקימה אתר צריכה להתחבט ולהיאבק עם כתיבת פרופיל חברה, ישנן חברות שיש להן פטור מזה, והן יכולות להסתפק בכתיבת עמוד אודות מקצועי ומלוטש.

אבל, והנה מגיעה הבשורה הרעה, ערכם של הארגונים, החברות ובתי העסק שחייבים באתרם פרופיל חברה, נמדד בעיני הגולשים באתר על פי מקצועיותו של פרופיל החברה, יותר מכל דף אחר באתר. כלומר כתיבת פרופיל חברה חייבת להיות מקצועית, על פי כללי הכתיבה הנכונים, והיא חייבת לכלול את כל הפרטים והנתונים שמיועדים להיכתב בפרופיל כזה. גם אם אתם מכירים את החברה שלכם ומדקלמים את ההיסטוריה, החזון וההיררכיה של החברה מתוך שינה בלילה, אין זאת אומרת כי פרופיל החברה יכול להיכתב על ידכם.

כתיבת פרופיל חברה, כאשר היא מבוצעת נכון, מתכתבת עם התדמית הכוללת שהחברה רוצה לבנות לעצמה. כתיבה כזו מתייחסת לנתונים הנכונים שמדברים אל קהל היעד, כוללת את הניסוח המתאים שיוצר את הרושם הנכון, ובכלל – הופכת את החברה לאטרקטיבית (וזאת – מבלי להכניס ולו מילה שיווקית אחת לטקסט).

היות ואנחנו, אנשי כתבנית, מכירים היטב את התעשיות השונות הקיימות כיום במשק הישראלי, כתיבת פרופיל חברה נעשית באופן שונה וספציפי לכל חברה עבורה אנחנו כותבים את הפרופיל, בהתחשב בקהל היעד שלה, המתחרים, רוח החברה וכד’.

הצוות המקצועי שלנו כולל כותבים מקצועיים המגיעים מתחומי עיסוק שונים, אשר ניסיונם הרב בכתיבת פרופיל חברה כבר העלה חברות ועסקים רבים על מפת העסקים הישראלית והעולמית. כך שאם החברה שלכם שייכת לסוג החברות שערכן נמדד על פי פרופיל החברה שלהן (בין אם הוא מודפס ובין אם הוא אונליין), ברור שאסור לכם לוותר על השירות שלנו.

אצלנו תקבלו מסמך פרופיל חברה מהוקצע הכולל:

  • מטרת על – מה החברה שלכם מציעה ללקוחותיה?
  • יצירת עניין – כתיבת מידע פיקנטי על ההיסטוריה של החברה שלכם, אבני דרך מרכזיות, סיפור החיים של המייסדים וכדומה.
  • חזון וערכי החברה.
  • רקורד – שמות של לקוחות גדולים ופרויקטים מוצלחים.
  • טון וסגנון נכונים.
  • ועוד בהתאמה אישית מלאה לכל לקוח ועסק.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן