דף הבית » כתיבת בלוגים » תנו לבלוג שלכם לעבוד במקומכם

תנו לבלוג שלכם לעבוד במקומכם

בשנים האחרונות נוהגים עסקים רבים לקדם עצמם גם באמצעות בלוג. למה הם עושים את זה? כיצד זה מסייע להם? ואיך גורמים לבלוג להיות יעיל ומעודכן? כל התשובות לפניכם.

אישה כותבת בלוג

בלוג – הופך כל אתר לאקטיבי

בלוג הוא ערוץ תקשורת שלרוב מנוהל כמו יומן אישי. באופן פרטי נהוג לספר בו על חוויות, סיפורים מעניינים ולעתים אף ביקורת בנוגע לנושאים מגוונים אך חברות לרוב מטמיעות בבלוג תכנים עם ערך מוסף גבוה כמו מידע אינפורמטיבי עשיר על תחום העיסוק שלהן וכדומה. הנושאים צריכים להיות רלוונטיים ועדכניים למה שמתרחש בהווה, במטרה ליצור עניין רב אצל קהל הגולשים. נושאים שונים “חמים” מחיי היום יום ומהווי העסק יגרמו לקהל הלקוחות של החברה להיכנס לאתר שוב ושוב במטרה להתעדכן במה שחדש בתחום.

כתיבת בלוג באתר האינטרנט עם אפשרות תגובות מאפשרת ליצור מנגנון התכתבות אל מול לקוחות פוטנציאליים. אחת למספר ימים כבדרך קבע, מומלץ להוסיף פוסט חדש אל הבלוג. עדכון תדיר שלו יאפשר תנועה רחבה של גולשים מכיוון שהחשיפות אליו יעלו במנועי החיפוש ככל שיצטבר בו יותר ויותר תוכן איכותי.

איך תגרמו לבלוג העסקי שלכם לעבוד במקומכם?

תוכן באתר מקנה לו חיי מדף ארוכים יותר, באמצעותו ניתן לקדם ביטויים ספציפיים ולעניין את הקוראים במידע חיוני. פתרון הכולל תכנים איכותיים חשוב מאוד לקידום עסקים ורבים נוטים למנף באמצעותם את הפעילות. אז איך למעשה גורמים לבלוג לעבוד במקומכם? סדר הפעולות מתרחש באופן הבא:

  • תחילה מצאו נושאים מעניינים ורלוונטיים לתחום העיסוק שלכם. תוכלו לעשות זאת ע”י שימוש במנגנון ההתראות של גוגל, באמצעות מעקב אחרי בלוגים העוסקים בנושאים המשיקים לכם והרשמה לרשימות תפוצה בתחומכם.
  • שלב כתיבת התוכן – כותב תוכן מקצועי יתאים את התוכן לממצאי מחקר אמיתיים, סיפור שאירע או ידיעה חדשותית וידאג לקשר לנושאים בהם עוסק האתר.
  • תדירות הוספת התוכן – לא מומלץ להעמיס על הגולשים את התוכן בבת אחת אלא להתקדם צעד אחר צעד בהליך הפרסום. על מנהלי הבלוג באתר לדאוג לעדכון שוטף שלו באופן יומי, שבועי או חודשי.
  • כתיבת משפטי הנעה לפעולה – כל תוכן מעניין עשוי להוביל בסופו של עניין לביצוע רכישה, קביעת פגישה או כל דבר נוסף שיקדם רכישת מוצר או שירות. גם בבלוג רצוי להשתמש במשפטים מניעים לפעולה כמו “התקשרו עכשיו”, “פנו אלינו כעת”, “צרו קשר כאן”, שיעניקו לקורא אפשרות לפנות כאן ועכשיו באם גילה עניין במסרים העולים מהתוכן.

ההצלחה מדברת בעד עצמה

עסקים רבים בישראל ובעולם כבר עושים שימוש בבלוג, וחווים עליה משמעותית בחשיפה ללקוחות. קחו לדוגמה את:

  • קבוצת אסם – מפרסמת אחת לתקופה פוסט מעניין בבלוג החברה הנוגע לתחום המזון והתזונה, פריצות חדשות, מחקרים, ופתרונות שיסייעו לצרכן. המצאות התוכן הזה באתר האינטרנט של הקבוצה, חושף אותו בפני גולשים רבים מדי יום.
  • בנק לאומי – הבנק מפרסם כתבות הנוגעות לתחום הצרכנות הפיננסית בבלוג שנקרא “לאומי בלוג“. נושאי הכתבות מקושרים באופן ישיר אל אתר הבנק והם מכילים מדריכים שונים שמלווים בצילומי מסך מהאפליקציה ומהאתר.

אתם חייבים את זה לעצמכם

בעלי עסקים רבים מהארץ ומהעולם, כבר מבינים עד כמה תוכן איכותי הוא חשוב בגזרת האינטרנט וכותבים בלוג באופן קבוע עבור העסק שלהם. אם גם אתם רוצים בלוג עבור העסק או החברה שלכם – פנו אלינו. אנחנו עושים את זה כבר שנים…

פורסם ב: כתיבת בלוגים

תגיות: | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן