דף הבית » כתיבת תוכן » המגמות הצפויות בעולם התוכן ב-2020

המגמות הצפויות בעולם התוכן ב-2020

אם התרגשתם מהתמורות שחלו בעולם התוכן ב-2019 אז קחו נשימה ארוכה. כי זה כלום לעומת מה שעומד לקרות ב-2020.

כן, 2020 כבר כמעט בפתח וזה הזמן לעצור שנייה ולנתח את השינויים שחלו בעולם התוכן בשנה החולפת וגם לצפות את פני המגמות הבאות עלינו בשנה הבעל”ט. מוצרי התוכן לא רק השתפרו בצורה אינקרמנטלית בשנה שחלפה – הם גם עברו שדרוג לרמה חדשה לחלוטין בזכות אינטגרציה של כלי תכנון, מחקר ופרסום חדשים.

שנת 2020

חידושים אליהם אתם יכולים לצפות ולהתכונן כבר עכשיו

שילוב של רכיבים חזותיים מהדור הבא בתוכן הכתוב

תמונה שווה אלף מילים – ווידאו אינטראקטיבי שווה מיליון. דבר זה נכון במיוחד עבור מילניאלים אשר מהווים פלח שוק גדל והולך עבור משווקים וקופירייטרים. זה נכון עוד יותר לגבי יורשיהם, בני דור ה-Z. אבל אל חשש, גם בני הדורות המבוגרים יותר עושים שימוש נרחב בתכנים וויזואליים, בייחוד ביוטיוב, ורק מעט פחות מכך פייסבוק. גם היום ניתן לבנות שכבת מציאות רבודה בהתאמה אישית למגוון פלטפורמות חברתיות. בקיצור, יש לכם תוכן כתוב? תתחילו להעשיר אותה בתכנים ויזואליים.

אימיילים ממותגים? נו באמת. סטוריטלינג ויזואלי זה מה שמילניאלים רוצים וצריכים!

הדור של היום רוצה יותר. מרבית בני ה 25-44 הביעו רצון לקבל עוד תוכן וידאו מהמותגים האהובים עליהם. וזה לא רק שהם רוצים לקבל עוד תוכן וידאו – הם גם צופים בו ביתר תשומת לב כשהם זוכים לקבל את הווידאו להם הם כמהים. למעלה מ – 62% מהצרכנים, וחלק גדול בהרבה בקרב פלחי שוק צעירים יותר, מקדישים יותר תשומת לב לווידאו בהשוואה לערוצי תוכן כתוב או פודקאסטים.

אז ברור מה הדור של היום רוצה. מה הם לא רוצים? בזה הם עוד יותר חד משמעיים – הם לא רוצים אימיילים ממותגים. ותכל’ס, אפשר להאשים אותם? אתם רוצים תיבת דואר מוצפת באימיילים ממותגים או שאתם אוטומטית מעבירים אימיילים כאלה לספאם, או במקרה הטוב מרפרפים עליהם בזמן שתשומת ליבכם מוקדשת למשהו אחר? כוונו את המאמצים שלכם בכתיבת מיילים להרגלי והעדפות הלקוחות. אם הם רוצים לראות משהו אתם צריכים לספק להם אותו.

ורגע, לא כל תוכן וידיאו סתמי יעשה כאן את העבודה. מה שהם באמת רוצים זה וידאו שמספר סיפור טוב בצורה טובה. יש לכם סיפור סביר? אז תשיגו כותב תוכן מצויין שמתמחה בסטוריטלינג וכבר תהיו ביותר מחצי הדרך להצלחה.

הגיע הזמן לשדרג את איכות התוכן

במהלך שנת 2019 שמנו לב שחלה עליה הדרגתית בצריכה של מוצרי תוכן איכותיים יותר. אבל אפשר, וצריך לשפר עוד יותר את מוצרי התוכן ב-2020 כי בסופו של יום גם העטיפה ומנגנון השיווק המתוחכמים והמקוריים ביותר לא יכולים להתחרות עם איכות.

התקופה שבה מקדמי אתרים העדיפו כמות על פני מתן מענה לצרכים של קהל הלקוחות חלפה לה. כיום, מעל ל – 90% מהמקדמים המצליחים מתעדפים את מה שקהל היעד שלהם צריך לדעת על מנת לקבל החלטה מושכלת – ורק אז משחילים פנימה תוכן שיווקי.

בשנת 2020 כותבי תוכן יצטרכו לשפר את מאמציהם, ולהקדיש יותר מאמצים למחקר, כולל סיפוק נתונים סטטיסטים אמינים מאתרים בעלי מוניטין מוצק, להשתמש במינוחים וניסוחים עקביים ותואמי מותג ולהפוך את כתבותיהם לבעלות עומק רב יותר, תוך התמקדות בנושאים ספציפיים במקום “אכול כפי יכולתך”. וכאמור – הם יצטרכו גם להשיג אינטגרציה גבוהה יותר בין תוכן כתוב וויזואלי. משימה קשה? אולי, אבל התגמולים עבור אותם עסקים שיכילו לעשות זאת קודם למתחרים שלהם יהיו עצומים.

זקוקים לתוכן מעולה, מפורט ועמוק יותר? כאן תוכלו להזמין תוכן מקצועי בקלות ובנוחות, אנחנו כבר נעבוד קשה שזה יקרה.

פורסם ב: כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן