דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "משלים קווים, מוחק, מחליף עוד צבע ולאט לאט מתחילים לראות תמונה ברורה"

סיפור לקוח: “משלים קווים, מוחק, מחליף עוד צבע ולאט לאט מתחילים לראות תמונה ברורה”

המסע של אסף פלג בתחום עיצוב האופנה התחיל במחתרת. אנחנו לא מדברים על מחתרת בסגנון האצ”ל או הלח”י, אלא על חנות לווינטג’ ויד שנייה בשם ‘המחתרת’ שאסף פתח בשנת 1994. ‘המחתרת’ ששכנה ב’סמטה אלמונית’, סמטה ציורית שיוצאת מרחוב קינג ג’ורג במרכז תל אביב, הפכה מהר מאוד למוסד. לצד בגדי וינטג’ נדירים ניתן היה למצוא בה רהיטים מיוחדים, והיא שימשה גם כבית קפה ומקום מפגש ברנז’אי. במסגרת העבודה ב’מחתרת’ אסף התחיל לשפץ בגדים ישנים ונדבק בחיידק האופנה, כשהחל לעשות את צעדיו הראשונים כמעצב התגלה כבעל כישרון טבעי לעיצוב.

אסף פלג
אסף פלג

מסקיצה לפריט אופנה

לאט לאט החל העיצוב לתפוס יותר ויותר מזמנו, ולמרות ההצלחה של ‘המחתרת’ הוא החליט לשים בפוקוס את העיצוב. הוא העביר את מושכות הניהול של החנות, הפך למעצב בגדי נשים במשרה מלאה ויצא לדרך חדשה. היום פועלות 3 חנויות של המותג  ‘אסף פלג’ (ברחובות, רעננה ואילת) וחלק מהקולקציות נמכרות בחנויות בוטיק רבות ברחבי הארץ בנוסף לחנות מקוונת.

הבגדים שאסף מעצב מתאימים לנשות קריירה מוקפדות, ולמרות שהקו העיצובי שלו מתאפיין בבגדים צמודים, כל הפריטים נוחים מאוד ונעימים על הגוף.

אסף תיאר באוזנינו את האופן שבו יוצא לדרך עיצוב חדש, מסתבר שמה שלעתים נראה מהצד כשרבוט מהיר וקל הוא בעצם תולדה של הרבה מאוד עבודה סיזיפית: “אני מתחיל תמיד עם מה שבא מהבטן, אני מצייר בערך אלף סקיצות חדשות ומתוכן אני אוסף אחת ועוד אחת, נזהר בכל בחירה, משלים קווים, מוחק, מחליף עוד צבע ולאט לאט מתחילים לראות תמונה ברורה”.

וזה רק השלב הראשון בתהליך, שלב הסקיצה המצוירת. אחריו צריך לבחור חומרים וטכניקה ולתרגם את הסקיצה המצוירת לפריט אופנה שבאמת עובד. אסף מפרט: “אחרי שבחרתי מה הכי מתאים לעונה הבאה, אני צריך להכין את הדוגמה הראשונה, אני צריך לבנות גזרה. בעצם, הופכים ציור תלת-ממדי לבריסטול שטוח, כדי לצייר בעזרתו על הבד ואת זה מכינים לכל מידה בנפרד. מניחים על הבד שבחרנו, ומסמנים, וגם זה, כמה מפתיע לא קורה לבד. גוזרים ידנית במספריים אחד-אחד ומעבירים אל התופרת ויושבים לה על הראש שהכול יהיה תפור פרפקט”.

לתרגם את החזון למילים

לכל מותג יש DNA וסיפור, החוכמה היא לזקק ולהתאים אותו. בעידן הנוכחי כשחלק ניכר ממותגי האופנה מנהלים דיאלוג עם הלקוחות באמצעות רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, לטקסט שמלווה את התמונה יש תפקיד חשוב שמסייע לתרגם את החזון של המעצב למילים. כאן נכנסה כתבנית לתמונה: “חיפשתי מישהו שייתן ערך מוסף בכתיבה ושיצליח לתרגם את הערכים העיצוביים לטקסט ולחבר לתמונות בפייסבוק ובאינסטגרם מילים. מצאתי את זה בכתבנית”.

אסף מסכם את החוויה שלו מול כתבנית: “אנחנו עובדים עם כתבנית לפי הצורך כבר שלוש שנים. השירות מהיר ונוח, תמיד יש הקשבה ותשומת לב לנושאים שעל הפרק ואני כל הזמן מזהה למידה ושיפור. בעקבות הניסיון המוצלח שלנו במישור הטקסטואלי, אנחנו בוחנים בימים אלו שיתוף פעולה עם כתבנית גם בגזרת הווידיאו“.

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

תגיות:

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן