רקע צבעוני

כתיבת מאמרי יח”צ

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם סוכנויות וגם בעלי אתרים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

טוב שם משמן טוב

כתיבת מאמרי יחצ היא אחת מהדרכים החשובות ביותר לבניית תדמית טובה. היום הכל מתנהל בצורה מתוקשרת יותר ולכן כדאי לך לעשות את הצעד קדימה ולהראות נוכחות נכונה ומדוייקת. כזאת נוכחות דורשת שפה מתאימה והתאמה מקסימלית. לכן כתיבת מאמרי יח”צ הוא מקצוע משל עצמו בתחום כתיבת התוכן שדורש מיומנות יחודית .אצלנו בכתבנית יש כותבים מקצוענים שיכולים להתאים את צורת הכתיבה לאסטרטגיה המתוכננת. אנחנו יודעים ליצר עבורכם, עבור העסק, המוצר או השירות שלכם את התדמית הרצויה בכל תחום עיסוק. פנו אלינו וגלו שיווק ברמה אחרת עם מאמרי יח”צ שנכתבים בהתאמה אישית אליכם ולדרישות שלכם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

יחסי ציבור בפרט ובניית תדמית בכלל, הם משימה כל כך עדינה ומורכבת, שמעט מאד מצליחים לעשותה כהלכה. בחלק מהמקרים מדובר באסטרטגיה שהיא מנותקת מידי מהמציאות ולכן לא מצליחה לבוא לכדי יישום בפועל, בחוסר אסטרטגיה, בחוסר יכולת “להגדיר” את עצמך ועוד באלף סיבות נוספות, שכולן מובילות לתוצאה אחת – אתה לא “שם”.

למה בעצם יח”צ (ומאמרי יח”צ) חשובים?

אנחנו חיים בעולם מתוקשר, זוהי עובדה. לא תצעד קדימה ותציג את עצמך – יתעלמו ממך, כי יש לך מיליון מתחרים שכן מציגים את עצמם – זה הכי פשוט שיש. לכן, אם אדם או עסק רוצים לבנות לעצמם חשיפה ותדמית מסוימת, הם צריכים לאמץ לעצמם את כללי המשחק – לגבש לעצמם אסטרטגיה, להתחיל בכתיבת מאמרי יח”צ, להפגין נראות, וכן הלאה.

הערה קטנה בנוגע לתחום כתיבת מאמרי יח”צ:

קשה מאד לבנות תדמית, וזה יכול לקחת חודשים ואפילו שנים, אבל קל מאד להרוס אותה וניתן לעשות זאת בשניות, במאמר אחד שכתוב לא בהתאם לתדמית שאתם מנסים לבסס, בשפה שאיננה מתאימה לתחום (שלא לדבר על שגיאות כתיב ותחביר, שהן הבסיס של הבסיס). לכן, כתיבת מאמרי יח”צ היא תחום שלם ועשיר, העומד בפני עצמו בתוך התחום הגדול והרחב של כתיבה, ולא כל מי שכותב תוכן (מוכשר ככל שיהיה) יצליח לכתוב מאמרי יח”צ אפקטיביים.

אנחנו מקצוענים גם בתחום כתיבת מאמרי יח”צ

  • יש לנו את היכולת להתאים את צורת הכתיבה לאסטרטגיה המתוכננת.
  • יש לנו הבנה מעמיקה בכל תחום עיסוק, כך שהמאמרים מצליחים לצייר את התדמית הרצויה.

הצוות המקצועי שלנו כולל אנשי מקצוע מכל התחומים, וכתיבת מאמרי היח”צ נעשית בשיתוף פעולה צמוד ובהתייעצות שוטפת עם אנשי יח”צ והפרסום.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן