לבחור משהו

כתיבת קורות חיים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

לפני שפוגשים אותך – הם קוראים את קורות החיים שלך

שירות כתיבת קורות החיים שלנו מציע פתרון מקיף ויעיל ליצירת קורות חיים בולטים אשר ירשימו את המעסיקים הפוטנציאליים שלכם. צוות הכותבים המומחים שלנו יעבוד יחד איתכם כדי להתאים את קורות החיים אל מקום העבודה אליו אתם מכוונים וידגישו את הכישורים והניסיון הייחודיים שלכם. קורות חיים רהוטים מרשימים יוכלו להגדיל משמעותית את הסיכויים להתקבל לעבודה חדשה ולחסוך לכם כסף בטווח הארוך ברגע שתתקבלו למשרת החלומות שלכם. תנו למקצוענים לכתוב עבורכם את קורות החיים וחכו לטלפונים:

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

שירות כתיבה ועריכת קורות החיים של כתבנית חוסך זמן וכסף

בזמן חיפוש עבודה קורות חיים מהווים את כרטיס הביקור שלכם. לא מעט מועמדים מגישים למעסיקים הפוטנציאליים קורות חיים שאינם כתובים נכון וכתוצאה מכך הם עלולים להפסיד משרה נחשקת אליה התאימו במאת האחוזים.

אנו כאן כדי לסייע לכם להיות בצד הנכון של המשוואה. כלומר, אנו נכין עבורכם קורות חיים מסודרים ומוכנים להגשה תוך התמקדות בחוזקות שלכם ובמה שידבר אל ליבו של המעסיק. קורות חיים שיעבירו אתכם אל שלב הראיון.

איך כותבים קורות חיים? הכנת קורות החיים שלכם תתחיל בשיחת אפיון עם אחד הנציגים שלנו וקבלת עותקים ישנים של קורות החיים שלכם. אנו נשכתב את קורות החיים שלכם ובעת הצורך גם נברר איתכם פרטים מסוימים בשיחת טלפון תוך כדי העבודה. לאחר מכן תקבלו עותק של קורות חיים נקי, ברור ומוכן להגשה. איתנו תוכלו גם להזמין עותקים שונים של קורות חיים – כל אחד מיועד למשרה אחרת.

אצלנו תקבלו:

  •  מסמך קורות חיים נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  מסמך קורות חיים רלוונטי, עדכני ומותאם לתפקיד הספציפי בו אתם מעוניינים.
  •  מסמך קורות חיים רצוף במונחים המתאימים לתחום העיסוק המיועד יחד עם מילות מפתח מתאימות שיעלו את הקורות חיים שלכם בתוכנות החיפוש בהם המעסיקים עושים שימוש.

קורות חיים מקצועיים נכתבים על ידי מקצוענים

התמחור התחרותי, זמני התגובה המהירים והיעילות של הצוות שלנו מאפשרים ללקוחות שלנו להרגיש בטוחים וחופשיים לעסוק במשימות דחופות יותר. אנו מציעים ללקוחותינו זמני אספקה ​​מהירים מאוד בעת הצורך. תהליך העבודה איתנו הוא פשוט, מהיר וקל. לא תוכלו לדעת עד כמה אלא עד שתנסו אותנו בפעם הראשונה.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן