כתיבת תוכן לאמנים ואתרי אמנות

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם אתרים גדולים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

גם כתיבת תוכן היא אמנות…

בעלי אתר בתחום האומנות הויזואלית? מפרסמים קטלוג תערוכות? מעוניינים בתוכן עבור גלריה, מוזיאון או סטודיו? אמנים אתם כן, אבל כותבי תוכן שיווקי וקופירייטרים? אתם כנראה עדיין לא. גם אם אתם שופעים יצר אומנתי ובקיאים בכל מה שצריך לדעת, עדיין תיווכחו לגלות שליצור תוכן איכותי עבור הקוראים שלכם זו משימה מורכבת למדי שלכם – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן! הכותבים שלנו מבינים את המורכבות של כתיבה בנושאי אומנות שמצריכה יכולת ניתוח גבוהה והבנה מעמיקה באמנות ויזואלית. דברו איתנו ואנחנו נדאג עבורכם לכותב מוכשר שיעביר את הרעיונות האומנותיים שלכם דרך תוכן מנצח, שבהחלט ראוי להיקרא בפני עצמו יצירת אומנות! הקליקו כאן למטה וגלו זאת בעצמכם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

שירות כתיבה לאמנים ולאתרי אמנות

אמנים בתחומי האמנות הוויזואלית, אספנים ורוכשי אמנות, אוצרים, כותבי קטלוגים של תערוכות בסטודיו האמן, בגלריה, במוזיאון או לקראת מכירה פומבית של חפצי אמנות, מתארי יצירות לקראת מלגה או פרס, עורכי אתרים באמנות וסטודנטים לאמנות – כולם זקוקים לכתיבה מקצועית של תיאורי עבודות האמנות שלהם.

האמנים זקוקים לכותב מוכשר, מקצועי וידען בתחומי מדעי הרוח או בעל תואר אקדמי מתקדם. הכותבים שרכשו יכולת ניתוח והבנה באמנות ויזואלית הם המתאימים ביותר להערכה נכונה, שקולה ומאוזנת של יצירות האמן בהקשרים תרבותיים, היסטוריים וטרנדיים.

האמנות הוויזואלית כוללת: ציורים במגוון טכניקות, פיסול, מיצג, מיצב, וידאו וקולנוע. כותב תוכן על תחומי האמנות השונים יכול להראות קשרים והשפעות בין היצירות הנבחרות, וכן מרכיבים, דימויים וטכניקות שלהן, לבין מכלול היצירה הפלסטית ואף תחומי אמנות אחרים, כגון תאטרון ומוזיקה, אשר יצרה האנושות מאז העת העתיקה. הצגת הקשרים וההשפעות מעמידה את היצירה במקומה האמנותי הראוי ותורמת להערכתה החומרית לקראת מכירתה בסטודיו או בגלריה.

אצלנו תקבלו:

  • תוכן נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  • תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות.
  • תוכן שידבר אל צרכני האמנות בשפה שלהם.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן