רולטה

כתיבת תוכן לאתרי הימורים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם סוכנויות וגם בעלי אתרים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

תוכן איכותי – הימור בטוח

בעלי אתר להימורים? על ההכנסות שלכם אתם לא צריכים להמר. אם יש לכם חלק פעיל בתעשיית ההימורים העולמית אז מן הסתם שאתם מבינים למה כל כך חשוב למלא את האתר שלכם בתוכן איכותי. כדי להבטיח שההכנסות שלכם מהאתר ימשיכו לצמוח כדאי לכם לתת לתוכן מקצועי לעבוד בשבילכם. הכותבים המנוסים שלנו בעלי ניסיון של שנים בכתיבה לתעשיית ההימורים המקוונת הבינלאומית ונמצאים כאן כדי להגדיל לכם את הרווחים! אנחנו נחקור יחד אתכם את התחום בו אתם עוסקים ונכתוב עבור האתר שלכם תוכן מקורי בהתבסס על האלגוריתמים של מנועי החיפוש הפופולריים כדי להפוך אתכם למובילים ביותר. לחצו על הכפתור כאן למטה, פנו אלינו ותהיו בטוחים שהימרתם על הסוס הנכון. 

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

אם אתם לוקחים חלק פעיל בתעשיית ההימורים העולמית המקוונת אז אתם ודאי יודעים עד כמה תוכן חשוב. שירות כתיבת התוכן, לרוב באנגלית, לאתרי הימורים יעזור לכם להבטיח כי הרווחים שלכם ימשיכו לגדול חודש אחר חודש. ישנם כללים והנחיות שהכותבים שלנו מבצעים על מנת להבטיח שהתוכן שלכם לא יפסיק לעבוד. כל הכותבים שלנו מנוסים מאוד ויש לנו שנים של ניסיון בכתיבת תכנים לתעשיית ההימורים המקוונת.

כתיבת תוכן לאתרי הימורים – זה פשוט אם יודעים איך לעשות זאת

אנחנו נחקור את התחום בו אתם עובדים ונכתוב תוכן ייחודי ומקורי עבור אתרי ההימורים שלכם בלבד. הכותבים שלנו כולם מכירים את האלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש וכל נושא הקידום במנועי החיפוש תמיד נלקח על ידינו בחשבון. אנחנו יכולים לכתוב תוכן המבוסס על נושאים, מילות מפתח, ותיאורים שאתם תספקו או ליצור אותם בעצמנו. בין אם אתם דורשים מאמרים על אסטרטגיות פוקר או ביקורות קזינו – אנחנו יכולים לעזור. אנחנו יכולים ליצור לכם מדריכים מעולים לכל סוגי ההימורים שמוצגים אצלכם באתר.

תוכן לתכניות שותפים

התוכן הוא המלך במיוחד כשמדובר בשיווק שותפים הנפוץ כל כך בעולם אתרי ההימורים. אתרי הימורים חייבים לתת לגולשים את מה שהם מחפשים. כולל ביקורות, מידע על בונוסי הפקדות, הצעות בלעדיות, מדריכי משחקים, מידע על ספקיות התוכנה והרבה מעבר לכך. הכותבים שלנו בקיאים בתחומים האלה ויכולים לקחת את כל התסכול הכרוך ביצירת תכנים חדשים מכם והלאה.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן