ביטקוין

כתיבת תוכן לאתרי מטבעות דיגיטליים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

יש הרבה מטבעות דיגיטליים – למה דווקא ממכם?

בואו להכיר את השירות שישנה את המציאות שלכם – שירות כתיבת תוכן לאתרים של מטבעות וירטואליים. אנחנו בכתבנית יודעים שהזמן שלכם יקר ואנחנו פה בשביל לעזור לכם. השירות שלנו נועד לחסוך לכם זמן, אנרגיה, משאבים וכסף כאחד בלי להתפשר על האיכות. צוות הכותבים המנוסים שלנו מתמחה בכתיבת מאמרים, פוסטים בבלוגים ותוכן לאתרים – הכל בהתאמה מלאה לפלטפורמות של המטבעות הוירטואליים. תנו לכם לכתוב עבורכם ותוכלו להתמקד במה שחשוב באמת – להרחיב את העסק ולהפוך את החלום הכלכלי של הלקוחות שלכם למציאות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

ביטקוין, איתריום Ethereum, RIPPLE, Litecoin, DASH, Zcash, לייטקוין, מטבע פאי… אם אתם נמצאים בין אלה שמזהים את השמות שכתבנו כאן, כנראה שגם אתם נמנים על המעגל המצומצם-אבל-מתרחב שעוסק ב-ALTS – המטבעות הדיגיטליים האלטרנטיביים. אמנם, מאז 2009 (שנת הופעת הביטקוין) התחוללה מהפכה תפישתית מסוימת, אבל, עדיין, כתיבה לאתרי מטבעות וירטואליים של תכנים דורשת מהכותבים מומחיות רבה הרבה יותר מאשר כתיבת תוכן לאתרים פיננסיים מסוגים אחרים (כמו חברות השקעות, בנקים וכן הלאה).

כך שאם בבעלותכם אתר העוסק בתחום המטבעות הווירטואליים ואתם בטוחים שאתם, ששולטים בתחום המטבעות, מסוגלים גם לכתוב עבורו את התוכן, אתם עשויים להיתקל עד מהרה במציאות המרה (ובגולשים שלא בדיוק מבינים על מה אתם מדברים).

מאחר והקונספט של מטבעות וירטואליים הוא מורכב במקצת, לצורך כתיבת תוכן לאתרי מטבעות דיגיטליים נדרשת לא רק ההבנה בתחום (הבאה לביטוי בעת כתיבה הפונה לגולשים המתמצאים בתחום), אלא גם היכולת לפשט את ההסבר לרמת ההבנה כזו שגם גולשים שאינם מתמצאים יוכלו להבין במה מדובר.

וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים בתחום כתיבת תוכן לאתרי מטבעות דיגיטליים:

הבנה ושליטה בחומר שמאפשרת לנו לפנות אל גולשים מתקדמים שכבר עוסקים בסחר

  • יכולת הסבר ברמת ההבנה הבסיסית לגולשים שהתחום חדש להם
  • יכולת ליצור את התמהיל הנחוץ בין שני סוגי הפניות
  • כתיבה מניעה לפעולה ברמה ובצורה שתגרום גם לגולשים המהססים להפוך למתעניינים ולסוחרים

על הצוות המקצועי שלנו נמנים אנשי פיננסים המסוגלים לעמוד בכל אתגר מסוג זה ומצוידים לא רק בהבנת התחום מהפן הפיננסי שלו, אלא גם ביכולת לכתוב ולהסביר אותו גם לגולשים המתחילים, וכל זה – תוך הקפדה על כתיבה איכותית, שתאפשר לכם לבנות ולקדם את אתר המטבעות הוירטואליים הטוב ביותר.

אצלנו תקבלו:

  •  תוכן נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  תוכן שישמור על אחוזי נטישה נמוכים וזמן שהייה גבוה באתר.
  •  תוכן סמכותי רצוף במונחים ספציפיים המתאימים לתחום ומילות מפתח מתאימות

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן