מסחר

כתיבת תוכן לאתרי מסחר

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

יש הרבה זירות מסחר – למה דווקא אתם?

ממשו את הפוטנציאל של האתר שלכם עם תוכן שגורמת לגולשים לבחור בכם. אנחנו בכתבנית מתמחים ביצירת תוכן מושך שלא רק כובש את הקהל שלכם, אלא גם מניע אותם לפעולה, מביא להמרות ומשפר את שורת הרווח שלכם. בואו לחסוך זמן ומשאבים יקרים על ידי שימוש בשירות הכתיבה שלנו. אנחנו מעסיקים כותבים אנושיים מנוסים ומיומנים שמגיעים מתחומי דעת שונים – מה שמבטיח הצגה נאמנה של הייחודיות שלכם בהתאמה לקהל היעד. הכותבים המומחים שלנו מבינים את אמנות השכנוע ומשתמשים בטכניקות מעולמות הקופירייטינג כדי למשוך את הקוראים ולעורר אותם לפעולה. אל תעכבו את הצלחת העסק שלכם ובואו לחוות את ההבדל.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

אם אתם לוקחים חלק פעיל בתעשיית המסחר המקוונת אז אתם ודאי יודעים עד כמה תוכן חשוב. שירות כתיבת התוכן לאתרי מסחר שאנו מספקים יעזרו לכם להבטיח כי הרווחים שלכם ימשיכו לגדול חודש אחר חודש. ישנם כללים והנחיות שהכותבים שלנו מבצעים על מנת להבטיח שהתוכן שלכם לא יפסיק לעבוד. כל הכותבים שלנו מנוסים מאוד ויש לנו שנים של ניסיון בכתיבת תכנים לתעשיית המסחר המקוונת.

כתיבת תוכן לאתרי מסחר – זו כבר אמנות יחודית

אנחנו נחקור את התחום בו אתם עובדים ונכתוב תוכן ייחודי ומקורי עבור אתרי המסחר שלכם בלבד. הכותבים שלנו כולם מכירים את האלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש וכל נושא הקידום במנועי החיפוש תמיד נלקח על ידינו בחשבון. אנחנו יכולים לכתוב תוכן המבוסס על נושאים, מילות מפתח, ותיאורים שאתם תספקו לנו או ליצור אותם בעצמנו. בין אם אתם דורשים מאמרים על אסטרטגיות מסחר שונות או ניתוח תנודות של שערי מטבעות – אנחנו יכולים לעזור. אנחנו יכולים ליצור לכם מדריכים מעולים לכל אופציות המסחר שמוצעות באתר שלכם.

תוכן מעולה שגורם לגולש לרצות ולהעמיק עוד

התוכן הוא המלך במיוחד כשמדובר באתרי מסחר בהם התחרות היא עזה. אתרי המסחר חייבים לתת לגולשים את מה שהם מחפשים- הדרכות מעולות, הסברים קונקרטיים וחווית משתמש שהיא לא פחות ממצויינת. אנו נספק לגולשים שלכם ביקורות, מידע יומי או שבועי על המסחר בעולם באמצעות בלוגים שיתוחזקו על ידינו, מדריכי השקעות, מידע על ספקיות התוכנה והרבה מעבר לכך. הכותבים שלנו בקיאים בתחומי המסחר השונים ויכולים לקחת את כל התסכול הכרוך ביצירת תכנים חדשים מכם והלאה. אנו מבצעים עבודות כאלה לחברות מסחר רבות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן