מסחר

כתיבת תוכן לאתרי פורקס

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם סוכנויות וגם בעלי אתרים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

תוכן איכותי – הימור בטוח

המסחר בפורקס פועל ללא הפסקה, ממש בכל רגע. אם כן, אתרי פורקס צריכים גם הם להיות מלאים בתוכן שלא יפסיק לעבוד. אם אתם לוקחים חלק בתעשיית הפורקס אתם ודאי מבינים מה החשיבות בתוכן איכותי כשזה נוגע להגדלת הרווחים. תוכן לאתרי פורקס הוא דינמי ומשתנה ממש כמו השוק עצמו. התוכן יעקוב אחר תנודות יומיומיות בשוק ואחר נתונים משתנים בפלטפורמות המסחר – הכל כדי להגדיל את הרווחים שלכם. אנחנו בכתבנית מספקים שירותי תוכן לאתרי פורקס משורת כותבים מנוסים בתחום. הכותבים שלנו מבינים את המורכבות של השוק התחרותי ומשתמשים בניתוח האלגוריתמים של מנועי החיפוש כדי להבטיח שאתם תישארו מובילים. לחצו על הכפתור כאן למטה ותוכלו גם אתם לקבל תוכן שלא יפסיק לעבוד בשבילכם. 

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

אם אתם לוקחים חלק פעיל בתעשיית הפורקס (Forex) העולמית המקוונת אז אתם ודאי יודעים עד כמה תוכן חשוב.

פורקס הוא שוק מטבע חוץ בו מטבעות ממדינות שונות מוערכים ומוחלפים בו זמנית. השוק פועל ללא הפסקה וסוחר בכ-2 טריליון דולר מדי יום. למרות השם “שוק”, פלטפורמות מסחר שונות סוחרות אחת עם השנייה או עם סוחרים ובנקים ללא שוק פיזי מרכזי.

שירות כתיבת התוכן לאתרי פורקס שאנו מספקים יעזרו לכם להבטיח כי הרווחים שלכם ימשיכו לגדול חודש אחר חודש. ישנם כללים והנחיות שהכותבים שלנו מבצעים על מנת להבטיח שהתוכן שלכם לא יפסיק לעבוד. כל הכותבים שלנו מנוסים מאוד ויש לנו שנים של ניסיון בכתיבת תכנים לתעשיית הפורקס המקוונת.

כתיבת תוכן לאתרי פורקס – זו כבר אמנות יחודית

אנחנו נחקור את התחום בו אתם עובדים ונכתוב תוכן ייחודי ומקורי עבור אתרי הפורקס שלכם בלבד. הכותבים שלנו כולם מכירים את האלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש וכל נושא הקידום במנועי החיפוש תמיד נלקח על ידינו בחשבון. אנחנו יכולים לכתוב תוכן המבוסס על נושאים, מילות מפתח, ותיאורים שאתם תספקו לנו או ליצור אותם בעצמנו. בין אם אתם דורשים מאמרים על אסטרטגיות מסחר שונות או ניתוח תנודות של שערי מטבעות – אנחנו יכולים לעזור. אנחנו יכולים ליצור לכם מדריכים מעולים לכל אופציות המסחר שמוצעות באתר שלכם.

תוכן מעולה שגורם לגולש לרצות ולהעמיק עוד

התוכן הוא המלך במיוחד כשמדובר באתרי פורקס בהם התחרות היא עזה. אתרי המסחר חייבים לתת לגולשים את מה שהם מחפשים – הדרכות מעולות, הסברים קונקרטיים וחווית משתמש שהיא לא פחות ממצויינת. אנו נספק לגולשים שלכם ביקורות, מידע יומי או שבועי על המסחר בעולם באמצעות בלוגים שיתוחזקו על ידינו, מדריכי השקעות והרבה מעבר לכך. הכותבים שלנו בקיאים בתחומי המסחר השונים ויכולים לקחת את כל התסכול הכרוך ביצירת תכנים חדשים מכם והלאה. אנו מבצעים עבודות כאלה לחברות פורקס רבות.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן