מושן גרפיקס

ניקוד לספרי ילדים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם פרטיים, גם הוצאות ספרים וגם משוררים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

זה לא חייב להיות מסובך

מעוניינים להוציא לאור ספרי ילדים בעברית בלי לעגל פינות? אצלנו בכתבנית תיהנו משירותי ניקוד מדויקים ומקצועיים לספרי ילדים. השירות שלנו מבטיח שקוראים צעירים יוכלו ללמוד ולהבין את הטקסט בקלות, אבל גם שההורים יוכלו להקריא להם את הספר בצורה הכי נכונה. אנחנו לא עושים שימוש בתוכנות ניקוד אוטומטיות אלא במנקדים אנושיים, כך שאתם חוסכים זמן וכסף ויכולים להתמקד בהוצאת הספר לאור. אל תתנו למשימת הניקוד להאט את תהליך הוצאת ספר הילדים שלכם. נסו את השירות שלנו וגלו שזה יכול להיות מאוד פשוט.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

ילדים בישראל, לרוב, לומדים קריאת עברית בשלב ראשון עם סימני הניקוד. לאחר זמן ואט אט, עם הזמן השפה הופכת להיות שגורה בפיהם והם אינם נזקקים לניקוד האותיות כדי לקרוא.

בשנים הראשונות של חייהם, צורכים הילדים כמות עצומה של מידע דרך מדיומים שונים כגון טלוויזיה, סרטים, משחקים, אינטראקציות חברתיות וגם – ספרים. בין אם אלו ספרי קריאה המיועדים לילדים, ספרי לימוד, שירים וחרוזים – רובם ככולם נקראים על ידי הילדים כשהם מנוקדים. 

את מלאכת הניקוד עושה רק אדם מיומן ובקיא בנושא שכן לא כל מי שיודע לקרוא טקסט מנוקד – יודע לנקד אותו לפי כל הכללים המקובלים והנכונים. אנחנו בכתבנית מספקים שירותי ניקוד מקצועיים ובשירותינו נעזרים לקוחות פרטיים, סופרים, משוררים והוצאות ספרים.

אצלנו תקבלו:

  • תוכן ערוך ומנוקד לפי כל כללי הניקוד בעברית.
  • תוכן מוגה ומוכן לקריאה.
  • זמני תגובה ועבודה מהירים.

ניקוד זו מלאכת מחשבת

עד שילד מצליח היום לשבת ולקרוא, אתם לא רוצים שהוא יפסיק. יתרה מכך, אתם רוצים שהוא יקרא את הספר נכון. ללא שגיאות ובלי טעויות ניקוד.

אנו בכתבנית נעזרים אך ורק במנקדים מקצועיים אשר סיימו לימודים אקדמיים במקצועות הכתיבה והעריכה ובוגרי קורסים ייעודיים לניקוד. אצלנו, המנקדים עוסקים בניקוד כמקצוע.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן