סכמה של רשת חברתית

כתיבת תכנים ופוסטים לרשתות חברתיות

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

תנו לרשתות החברתיות לעבוד קשה בשבילכם

כתיבה לרשתות חברתיות היא הרבה יותר מכתיבה. צריך להיות חדים, ממוקדים, שיווקיים ולגעת בנקודות הכי רגישות של קהל היעד שלכם. כל זאת תוך התייחסות לאופי הספציפי של הפלטפורמה (לינקדאין, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד) כדי לגרום ללקוח הפוטנציאלי לקנות את השירות או המוצר שלכם. השירות שלנו יחסוך לכם הרבה זמן וכסף ויאפשר לכם להתמקד בעבודה השוטפת, כך שהפוסטים שלכם בסושיאל יעבדו בשבילכם. אנחנו פה בשבילכם ועבורכם עם כותבים שנושאים שני כובעים: התמחות בתחום דעת מסוים והתמחות בכתיבה לרשת חברתית מסוימת – מה שמבטיח שתקבלו תכנים מקוריים שמתאימים בול לקוראים שלכם, לעסק שלכם ולפלטפורמה בו הם יתפרסמו. דברו איתנו. נשמח לעזור.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

כתיבת תוכן לרשתות חברתיות

האם הרגשתם את הבאז הגדול סביב ה”רשתות החברתיות” ב-5 השנים האחרונות? סביר להניח שכן. מה שאומר שאתם צריכים לקחת חלק בזה למען העסק שלכם ולמען הלקוחות שלכם שנמצאים שם ולא מוצאים אתכם. אם אתם לא מצליחים למצוא את הזמן כדי לכתוב תוכן ולעסוק בשיווק בערוצי המדיה החברתית השונים – כנראה שהגעתם למקום הנכון.

אנו מתמחים בשירותי כתיבת תוכן והפקת תוכן לרשתות החברתיות ואנו פועלים בתוך הנישה, התקציב, והציפיות של עסקים וחברות מכל הסוגים. תנו לנו לכתוב לכם לרשתות החברתיות של העסק שלכם וכך תוכלו לחזור לעשות את מה שאתם עושים הכי טוב – להפעיל את החברה שלכם. אנו מתמחים ב:

בין בעלי העסקים שכבר מנוסים בשיווק יש אחוז גדול שיודע מה היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות, אוהב את המדיה החברתית, אבל לא מצליח לכתוב תוכן משוייף שהופך גולש ללקוח, סטטוסים שנונים וציוצים שגורמים להקליק על הקישור המצורף.

עם הצוות המקצועי שלנו, אנחנו מסוגלים להתמודד עם כמעט כל סוג של כתיבת תוכן לרשתות החברתיות. תנו לאצבעות שלכם לנוח, אנחנו נעשה את זה הרבה יותר טוב!

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן