דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת מאמרים בתשלום

כתיבת מאמרים בתשלום

כתיבת תוכן, תחזוקת בלוגים, כתיבת בלוג או כתיבת מאמרים בתשלום הם חלק ממש ממש חשוב בעבודה שלנו. אנו כותבים אלפי מאמרים בשבוע עבור לקוחותינו – לא כולל דפי נחיתה, כתיבת ניוזלטרים ופוסטים לרשתות החברתיות השונות. כל אחד מהם עוזר בדרכו להביא תנועת גולשים לאתרי האינטרנט השונים. קבלת שירות של כתיבת מאמרים בתשלום באופן קבוע ופרסום התוכן הטרי הזה באתר שלכם הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להציג לגולשים וללקוחות הפוטנציאליים את המותג שלכם.

ביצוע תשלום בחנות

כמובן, אי אפשר לזרוק ערימת מילים על דף ולצפות שהאנשים יבואו בריצה. שירות כתיבת מאמרים בתשלום מבטיח (בהנחה ומדובר בחברה אמינה לכתיבת תוכן) שאם תעשו את זה נכון, הם יבואו.

מה כדאי להכין לפני שפונים לכותב מאמרים בתשלום?

בצעו מחקר מילות מפתח על התחום שלכם. בדקו אילו מילות מפתח וביטויים אנשים מחפשים בתחום שלכם והכניסו את הנתונים לאקסל. בדקו עבור כל מילה כמה פעמים מחפשים אותה בגוגל בחודש, בחצי שנה ובשנה האחרונה וקבלו החלטה באיזו מילת מפתח להשתמש בכל מאמר ועדכנו את חברת התוכן שלכם. לא יודעים מאיפה להתחיל? קראו את המדריך המקיף שלנו לכתיבת מאמרים לקידום אתרים.

ממה להיזהר בעת הזמנת כתיבת מאמרים בתשלום?

הזהרו מכותבי מאמרים בתשלום שהדבר היחיד שמעניין אותם הוא צפיפות מילת המפתח. עד לפני כמה שנים מספיק היה לשבץ את מילת המפתח ב-2-3% מהתוכן אולם היום זה ממש לא חשוב. יש לשים את מילת המפתח העיקרית בכותרת של המאמר, כמו גם במשפט הראשון והאחרון ובעיקר, יש להשתמש בנגזרות שונות של מילת המפתח לאורך המאמר בצורה טבעית. בדרך זו, מילות המפתח ברורות יותר לסורקים של מנועי החיפוש, כמו גם לעיניהם של הקוראים. זכרו, אנשים המשתמשים במנועי חיפוש מחפשים ביטוי מסוים שהם רוצים לדעת עליו יותר / לקנות אותו, כך שזה הגיוני לתת להם בדיוק את מה שהם מחפשים.

מה לבקש בעת הזמנת כתיבת מאמרים בתשלום?

בקשו מכותב המאמרים שלכם שיכתוב משהו שיגרום לאנשים לתזוזה של משהו. נגמר העידן של ערימות מילים בלי תוכן אמיתי. מכיוון שאף אחד לא מכיר את העסק שלכם כמוכם ספקו עם הזמנת המאמרים בתשלום מידע שרק מומחה כמוכם מכיר או טיפים וסודות מקצוע שרק לכם יש.

אם אין לכם כאלה, ספקו לכותב חדשות הנוגעות לעסק שלכם. במקרה של ספק, הסתכלו על רשימת מילות המפתח שיצרתם, הכנסו לגוגל וחפשו אותם, אולי תאתרו כך בלוגים או אתרי תוכן המשיקים לתחום הפעילות שלכם כדי שכותב המאמרים שלכם יוכל לקבל יותר רקע.

אם אתם בקשר עם מומחים בתחום שלכם, קשרו בינם לבין חברת שירותי התוכן, הם כבר יראיינו אותם לטובת המאמרים שלכם (אם תצטטו אותם במאמר שלכם, הם יהיו צפויים לשתף את התוכן שלכם דרך הערוצים החברתיים שלהם – בדרך זו, תוכלו למנף עוד יותר את המאמר עליו שילמתם).

תוכן רענן שמכיל 100 מילים הוא לא יותר מאשר תוכן חדש. כתיבה לאתר אינטרנט היא לא כתיבה לטוויטר ומנועי חיפוש נוטים לתת עדיפות לבלוגים ומאמרים ארוכים יותר. נסו להזמין מאמרים בתשלום שמכילים לפחות 400 מילים. אם אתם יכולים להזמין מאמרים בני 1000 מילים או יותר, לכו על זה. יש הרבה מחקרים שמראים כי מנועי חיפוש נוטים להציג באופן תדיר יותר מאמרים מעמיקים עם תוכן של לפחות 2,000 מילים. רבים מהפוסטים בבלוגים הפופולריים ביותר אותם כתבנו מכילים לפחות 1,500 מילים.

אל תוותרו על עריכה

השתמשו אך ורק בשירותי כתיבת מאמרים בתשלום שמבטיחים עריכה. אחד ההבדלים בין כותבי מאמרי SEO מקצועיים ואנשים רגילים הוא האפשרות לעריכה עצמית. בחירת תמונות מתאימות וארגון לוגי של המאמר גם חשובים אבל הכי חשוב הוא להתרחק ממשפטים שנמשכים קילומטרים.

קיבלתם את המאמרים. מה הלאה?

אז קיבלתם שירות מצויין של כתיבת מאמרים בתשלום. יפה לכם. זכרו שפרסום של התוכן באתר הוא רק חצי עבודה. השלב האחרון והחשוב ביותר הוא קישור לתוכן שלכם בכל מקום אפשרי. הגיבו על בלוגים בנושא וקשרו מהם אל המאמר שלכם. שלחו תקצירים ממנו לאתרי מאמרים, פורומים וקבוצות פייסבוק בתחום שלכם ועשו שימוש נבון במיחזור תוכן.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת בלוגים, כתיבת מאמרים לקידום, כתיבת תוכן, קידום אתרים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן