סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית
“תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק כיום” בעולם שלאחר מהפכות האינטרנט, המובייל והמדיה…
סיפור לקוח: “הכול פשוט מושלם – בדיוק לפי הדרישות שלנו”
אבירם אדר, CTO בחברת אול-אין בידור, מספר שחוויית העבודה הממושכת שלו עם “כתבנית” היא נפלאה ומסביר…
סיפור לקוח: “לא הייתי צריך לשכתב כלום, זה היה מדויק עד רמת כותרות הביניים”
דוד אוריאלי, המייסד והבעלים של Clicky בניית אתרים לבנייה, עיצוב ותחזוקת אתרים, הוא אחד ממעצבי…
סיפור לקוח: “הכתבות של כתבנית עוזרות לי לחשוף את העוקבים למידע וזוכות לשיתופים”
אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בפורמט הזה של ‘סיפורי לקוח’, זה את ההזדמנות להכיר פן…
סיפור לקוח: “היתרון הגדול של כתבנית – לעבוד מול גורם אחד שמספק את כל התכנים”
ניר אזולאי הוא אחד ממקדמי האתרים הטובים בישראל שעוסק בתחום כבר למעלה מ-7 שנים. ניר…
סיפור לקוח: “כתיבת תוכן קידומי שעומדת בכל הציפיות”
לא פעם יוצא לנו לתת שירות לחברות שנותנות שירותים יחסית דומים לשלנו. העבודה איתם היא…
“מאז שאנחנו עובדים עם כתבנית כמות הלייקים בעמודים שלנו זינקה” [סיפור לקוח]
הסיפור של חברת Hair Station מתחיל בשנת 2005 בארצות הברית, כאשר נועם יצחקי החל לשווק…
סיפור לקוח: “יש פעמים שאנחנו עומדים מול הכתיבה ומתמוגגים”
אושרית שיטה היא רכזת המדיה והנראות במחלקה לגיוס משאבים של מכללת תל חי. אחד התפקידים…