סיפור לקוח: “התכנים ברמה מאוד גבוהה, למרות המחיר המשתלם”
דיגיטל וייב הוא משרד פרסום דיגיטלי שנוסד בשנת 2008, על ידי רמי כהן שגם היום…
סיפור לקוח משרד עו”ד: ״תוכן שנותן את התשובה הכי ברורה לשאלה״
אחת התכונות שמאפיינות כל עורך דין מוצלח היא דיוק. על מנת שהם יוכלו לבצע את…
סיפור לקוח: כך הופכים סרטון וידאו שנראה כמו חלום למציאות
טוב ככל שזה נשמע, גם חברת IMCI אשר מפתחת מוצרים לקנאביס רפואי בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים…
סיפור לקוח: “תוך שבועיים הסרטון צבר 3,000 צפיות ביו טיוב”
נקודת המוצא שלנו ב’כתבנית’ היא שתוכן הוא כלי שיווקי רב עצמה. אבל אפילו אנחנו הופתענו…
סיפור לקוח: כך גם “קל קלין” הפכו מעסק קטן למותג עם נוכחות מרשימה בגוגל
כשאנשי קל קלין פנו אלינו הם שיש ידעו ובצדק שיש להם שירות מעולה לניקוי מקצועי…
סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית
“תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק כיום” בעולם שלאחר מהפכות האינטרנט, המובייל והמדיה…
סיפור לקוח: “פתאום הקיר שלנו התחיל לחיות…”
אלי מאנע, מנכ”ל קורטיקו בע”מ, מספר מדוע חוויית העבודה שלו איתנו זכורה לו לטוב במיוחד….
“מאז שאנחנו עובדים עם כתבנית כמות הלייקים בעמודים שלנו זינקה” [סיפור לקוח]
הסיפור של חברת Hair Station מתחיל בשנת 2005 בארצות הברית, כאשר נועם יצחקי החל לשווק…