כתיבת תוכן לאתרים

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

חלון הראווה לעסק שלך חייב להיות (גם) כתוב מעולה

אתר האינטרנט הוא חלון הראווה העסקי שלכם ברשת. הנראות והעיצוב חשובים מאוד כדי למשוך את העין, אך כתיבת התוכן הנכונה ושימוש במילות המפתח המדויקות – הם שיביאו לכם את הלקוחות. אנחנו מבינים שכתיבת תוכן לאתר חדש יכולה להיות משימה לא פשוטה שלוקחת זמן ואנרגיה, לכן אנחנו מציעים לכם שירות תוכן מקיף שדואג לכם להכול. צוות הכותבים המיומן והמקצועי שלנו ינתח איתכם את הצרכים והרצונות שלכם ויכתוב עבורכם את התוכן באתר מא’ ועד ת’, כולל תוכן מותאם לקידום אתרים במנועי החיפוש שימשוך גולשים ויביא איתו לקוחות חדשים.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

כתיבת התוכן לאתרים של כתבנית הופכת גולשים ללקוחות

אתר האינטרנט שלכם הוא חלון הראווה שלכם באינטרנט. המקום אליו מתנקזות כל הפעילויות שלכם במדיה החברתית, בניוזלטרים ובבלוגים.

תוכן אתר ברור ומשכנע הוא מה שהופך מבקרים ללקוחות. אנחנו לא צריכים לספר לכם שזה בזבוז של כסף להשקיע באסטרטגיית פריסת תוכן רחבה יותר אם כתיבת התוכן לאתרים שלכם יצרה עמודי תוכן לא ממש ברורים או משכנעים.

תוכן יעיל לאתר הוא:

מתאים לקריאה באינטרנט

אנשים קוראים במהירות באינטרנט: למעשה, מי שמבקר באתר האינטרנט שלכם בפעם הראשונה כנראה יסרוק את התוכן באתר ולא יקרא אותו כמו שצריך. שימו לב איך בדף זה התוכן מחולק לתתי-כותרות ולנקודות. התוצאה: המסרים העיקריים מועברים באופן מיידי לגולש.

מוכוון מטרה

כל מילה באתר שלכם משחקת תפקיד מסוים בשכנוע הגולשים שלכם להפוך ללקוחות. כל פיסת תוכן באתר האינטרנט שלכם צריכה לתת למבקרים את המידע שהם מחפשים ואת הביטחון שהם צריכים כדי להפוך ללקוחות.

תואם לדרישות מנועי החיפוש

מנועי החיפוש ובראשם גוגל, מעדיפים דפי תוכן באיכות גבוהה שמכילים באופן טבעי את מילות המפתח אותם מחפש קהל היעד שלכם. במקום דחיסת מילות מפתח, צריך לעצב תוכן בעל ערך שאנשים רוצים לעסוק בו ולשתף אותו. שימו לב למה שכותב מאט כץ, מנהל מחלקת הספאם של גוגל:

“Make sure you make a great site, that users love, that they’ll want to tell their friends about, bookmark, come back to, visit over and over again; all the things that make a site compelling. If that’s your goal, we’re aligned with that goal, and therefore as long as you’re working hard for users we’re working hard to show your high quality content to users as well.”

אצלנו תקבלו 

  1. טקסט כתוב היטב – כותבי התוכן והקופירייטרים שלנו עובדים יחד באופן הדוק על מנת להבטיח תוכן שכתוב בשפה של הלקוחות שלכם. באופן שיהיה להם ברור למה הם צריכים דווקא אתכם.
  2. טקסט שבנוי נכון – קופירייטרים יודעים איך אנשים קוראים באינטרנט, ולכן אנחנו בונים את דף האינטרנט שלכם כך שהגולש יכול ללקט את המידע שהוא צריך במהירות.
  3. טקסט מניע לפעולה – אנחנו הופכים משפטים כמו “הקליקו כאן” ללחיצים באמת!
  4. טקסט מותאם למנועי החיפוש – בסופו של דבר גולש מגיע ממנוע החיפוש. לכן חשוב שהתוכן יותאם לדרישות מנועי החיפוש. כשאנו כותבים תוכן לאתרי אינטרנט אנו לוקחים זאת בחשבון.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

שאלות נפוצות

איך כותבים תוכן אפקטיבי לאתר אינטרנט?

הנה כמה עקרונות עליהם אנחנו מקפידים כשאנחנו כותבים תוכן שיווקי לאתרים.
– אנחנו לומדים להכיר את קהל היעד.
– אנחנו משתדלים לכתוב משפטים קצרים ופשוטים כמו שמקובל באינטרנט.
– אנחנו מכניסים כותרות וכותרות משנה לטקסט שיקלו על הגולש למצוא תשובות לשאלות שלו.

מה זה כתיבת תוכן?

כתיבת תוכן היא התמחות ביצירה של תוכן רלוונטי לאתרי אינטרנט ולמיזמים דיגיטליים. לכל אתר יש קהל יעד ספציפי משלו ותוכן רלוונטי שנכתב עבורם בלבד.

איך אתם כותבים תוכן שיווקי טוב ואפקטיבי?

אנחנו מקפידים על כתיבת כותרות שמעוררות תשומת לב. אחרי הכל, זה מה שיקבע אם הגולש ימשיך לקרוא את התוכן שכתבנו עבורו. אנחנו מקפידים על כתיבה של תוכן איכותי מקורי, בלי העתקות ולאחר מכן עריכה והגהה.

על מה עוד צריך להקפיד כשכותבים תוכן לאינטרנט?

תוכן לאינטרנט צריך להיות מכוון מטרה. אם המטרה היא הפגנת ידע – אז כדאי לבחור בתוכן מקצועי. אם המטרה היא לשווק מוצר או שירות אז יש לבחור בתוכן שיווקי שיחתם בהנעה לפעולה מאוד ברורה. בלי קשר, כל התכנים אמורים להיות מותאמים לקידום אתרים.

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן