כתיבת תיאורי מוצר לחנויות דיגיטליות
עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)
חנות דיגיטלית בלי קונים זה לא כיף
מחפשים דרך לגרום למוצרים שלכם לבלוט ולהניב יותר מכירות בחנות המקוונת שלכם? שירות כתיבת תיאורי המוצר שלנו יכול לעזור. צוות הכותבים המיומנים שלנו מתמחה ביצירת תיאורי מוצרים מושכים ואינפורמטיביים, כאלה שמציגים הן את התכונות והן את היתרונות הייחודיים של המוצרים שלכם. על ידי עבודה איתנו, תחסכו זמן יקר ותיהנו מתוכן איכותי שיעזור לכם בכל הדרכים: להגדיל את שיעורי ההמרה, להצמיח את העסק שלכם ולהתאים לדרישות של מנועי החיפוש באמצעות שימוש במילות מפתח רלוונטיות. אל תתנו לחנות הווירטואלית שלכם להישאר משועממת:
לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה
רשת האינטרנט מהווה כיום את זירת המסחר הגדולה והמובילה. וכחלק מכך, התחרות בין חנויות דיגיטליות בכל הענפים והתחומים הינה גדולה – ועם הזמן, היא רק הולכת ועולה.
אם אתם רוצים להתבלט על פני המתחרים ולהבטיח שהלקוחות הפוטנציאליים לא רק יכנסו לחנות שלכם, אלא גם יישארו בה ויבצעו רכישה – דעו שאתם נמצאים בכתובת הנכונה. הכותבים המנוסים שלנו אוחזים לא רק בניסיון וברמה מקצועית גבוהה, אלא גם ביצירתיות וביכולת חשיבה מחוץ לקופסא – כלים אשר מאפשרים להם לכתוב תיאורי מוצר שאי אפשר להתעלם מהם וקשה מאוד לעמוד בפניהם!
מילים שפונות לכל החושים
חוויית הקנייה בחנות דיגיטלית שונה מחוויית הקנייה בחנות הפיזית ה”מסורתית”, בעובדה שבחנות הווירטואלית אי אפשר באמת לגעת ולחוש את המוצרים, תוך שימוש במספר חושים.
מהסיבה הזאת ועל מנת להתגבר על החיסרון הזה, חשוב מאוד להקפיד על תיאורי מוצר יצירתיים, מקיפים ואיכותיים.
יש להקפיד ולעשות שימוש במילים אשר יאפשרו ללקוח הפוטנציאלי להרגיש שהוא נוגע וחווה את המוצר אותו הוא קונה, ולאפשר לו לקבל את הביטחון הנדרש לצורך השלמת הליך הרכישה.
בכדי שדבר זה אכן יתאפשר, חשוב לברור בקפידה כל מילה המהווה חלק מהתיאור, ולוודא שהתוצאה הסופית תהיה מושכת, מדויקת, ברורה ומפורטת (אך עם זאת, לא ארוכה מדי או מסורבלת).
לכן, כאשר מדובר בכתיבת תיאורי מוצר עבור חנות וירטואלית, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מהכותבים המנוסים והמוכשרים ביותר! כותבים אשר מתמחים באופן פרטני בכתיבת תיאורי מוצר לחנויות וירטואליות, ידעו לבחור במילים המדויקות, אשר ישזרו יחדיו תיאור מוצר איכותי, ייחודי – וכמובן, כזה אשר לוקח בחשבון גם את הנושא של קידום בגוגל – זאת באמצעות שימוש במילות המפתח הרלוונטיות.
אז איך זה קורה בפועל?
כאשר ניגשים לכתיבת תיאורי מוצר עבור אישופ, יש להכיר בשלב הראשון הן החנות, המיתוג והקונספט שלה, הן את קהלי היעד והן את המוצרים אותם היא מציעה.
בשלב הבא, בהליך כתיבת תיאורי המוצרים, יש להקפיד מחד, על כתיבת תיאורים מושכים ויצירתיים, אך מאידך גם להיות מדויקים וברורים – כשהמטרה היא שהקוראים, יבינו בצורה מעמיקה מה הם קונים ומה הם עתידים לקבל בתמורה לכספם.
חשוב לשים דגש על כל הפרטים החשובים: על תכונות המוצר, המאפיינים הייחודיים שלו, היתרונות שלו, הערך המוסף שהוא מביא עמו וכמובן, אם מדובר במוצרים טכניים, חשוב לנדב פרטים גם לגבי הליך ההרכבה.
תיאור שכזה בשילוב עם תמונות איכותיות ו/או סרטונים יהווה כדרך מנצחת, אשר בכוחה לגרום ללקוחות פוטנציאליים להפוך לקונים בפועל ולהשלים רכישה.
כתיבת תיאורי מוצר והשפעתה על הגדלת המכירות
לא מעט בעלי חנויות וירטואליות נוטים לחשוב כי תיאורי מוצר זה פרט טכני ולכן, מעבר לנתונים “יבשים” אין מה להשקיע בו יותר מדי.
ובכן, מדובר בחשיבה שהינה מוטעית מיסודה.
כידוע, לפני הליך רכישה, הקונה הפוטנציאלי יבקש לדעת בדיוק מה הוא קונה ואם המוצר המדובר אכן עתיד לספק מענה על הציפיות, הצרכים והדרישות שלו.
מכיוון שזירת המסחר הדיגיטלית אין באמת אפשרות לגעת במוצר ולבחון כל חלק, התיאור הוא זה שלמעשה יספק את המידע המבוקש וישפיע על ההתרשמות מהמוצר.
מהסיבה הזאת, כתיבת תיאור מוצר לאישופ אשר תתבצע ברמה מקצועית ויצירתית, למעשה תשפיע על ההחלטה אם להוסיף את המוצר לעגלה ולבצע רכישה או אם לוותר על המוצר – פשוטו כמשמעו.
הדרך הקצרה לתיאורי מוצר מנצחים
בסופו של דבר, המטרה של כל בעל חנות וירטואלית היא למכור (וכמה שיותר) – ובכדי להשיג את המטרה יש להקפיד על תיאורים: מושכים, משכנעים, מדויקים ומקצועיים!
אין כל ספק כשכתיבת תיאורי מוצר לחנויות וירטואליות יכולה להישמע כמו משימה מורכבת – אבל, יש גם דרך קצרה ויעילה להשיג את המטרה – על ידי הכנסה לתמונה כותבים שזה בדיוק תחום ההתמחות שלהם!
אז אם גם אתם רוצים תיאורי מוצרים מנצחים לחנות הווירטואלית שלכם, מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר ולהבטיח שאתם שמים את התיאורים בידיים של מומחים – פשוט וקל!