חסרים לכם עוקבים באינסטגרם?
הגיע הזמן שתתנו לפרופיל שלכם פוש!
אינסטגרם אמנם נחשבת כפלטפורמה וויזואלית, אך כשמתגלות חריקות בפרופיל האינסטגרם העסקי, הרבה פעמים מתברר שהבעיה היא דווקא בגזרת התוכן. תוכן טקסטואלי טוב לאינסטגרם הוא תוכן שמדבר עם התמונה, משלים אותה ומעצים אותה. במקרים רבים תוכן טקסטואלי טוען אותה במשמעות חדשה ואפילו הופך את המשמעות המקורית שלה – הכול בהתאם למסר שלכם.
את זה מקצועני האינסטגרם של כתבנית יודעים לעשות מצוין. אנחנו נלמד את העסק ואת פרופיל האינסטגרם שלכם, נאפיין עבורו את התוכן המתאים ביותר, נכתוב אותו ובמקרה הצורך גם ניתן המלצת ויז’ואל. עם כתבנית, לייצר תוכן מקורי איכותי עבור פרופיל האינסטגרם העסקי, זה פשוט, משתלם וקל.
חבילת האינסטגרם של כתבנית:
כתבנית מציעה לכם חבילת פוסטים (החל מ-10 פוסטים) שתפורים לדף האינסטגרם העסקי שלכם. הפוסטים מוצעים בשני פורמטים: ‘פוסטים רגילים’, שמתאפיינים בטקסט תמציתי וקצר של כמה שורות ו’פוסטים פרימיום’, שהם למעשה סוג של מאמר קצר. ניתן להזמין פוסטים במגוון סגנונות (וכמובן ניתן לשלב ביניהם) בהתאם לצרכים, למסרים ולהעדפות שלכם. הנה מספר דוגמאות למספר סגנונות:
פוסטים שיווקיים – פוסטים שמקדמים מוצר או שירות שהעסק שלכם מציע.
פוסטים אינפורמטיביים – פוסטים שמסבירים על תחום, מוצר או שירות ושמבססים את המומחיות שלכם בדף העסקי שלכם.
פוסטים של מעורבות – פוסטים שמיועדים לשכנע את הקוראים להיות מעורבים בשיחה, להגיב לפוסט או לבצע פעולה מסוימת כמו רכישה.
פוסטים קלילים – פוסטים שנועדו לשבור את הקרח ולעורר עניין באמצעות כתיבה הומוריסטית או מגזינית.