דקה לפני שהמצב בדרום שוב התחמם, שאולי כהן, מנכ"ל כתבנית כתיבת תוכן בא להרצות לסטודנטים שנה ג' לשיווק טכנולוגי של מכללת ספיר על תוכן דיגיטלי.

👈 ההרצאה הייתה מרתקת. בחלקה הראשון שאולי דיבר על תוכן טוב, תוכן רע ותוכן חרא. איך מייצרים את האחד ונמנעים מהאחרים. בחלקה השני הוא דיבר בקצרה על היבטים מרתקים של אוטומציות לשיווק באמצעות תוכן (נגיעה קצרה ולא מספיקה – צריך שיבוא שוב 😉). בחלקה השלישי של ההרצאה שאולי דיבר על המאפיינים שהוא מחפש בעובדים שהוא מקבל ומקדם בעבודה, על תהליכים אל מול לקוחות המזמינים ממנו תכנים, ועל ההתנהלות הכללית בשליטה על מאות הפרויקטים שהחברה שלו מנהלת ברגע נתון.

שאולי כהן מכתבנית מרצה במכללת ספיר

👈 את כל ההרצאה שאולי שילב הן בהיבטים מקצועיים והן בהיבטים אישיים המדברים על המסע האישי שלו, כיצד נכנס לתחום ואיך הוקמה חברת כתבנית.

👈 בסיום ההרצאה הסטודנטים עברו לעבוד על התכנים שלהם. היות וכבר הצצתי בכמה סקיצות אני יכול להגיד שיש שם כמה תכנים מדהימים💪💪💪 מבטיח שלפחות את חלקם אשתף בהמשך…

ד"ר אוהד שקד, המכללה האקדמית ספיר.