ערימת עיתונים

כתיבת קומוניקטים והודעות לעיתונות

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

קומוניקטים שגורמים לעיתונאים להתעניין באמת

צוות הכותבים המנוסה שלנו כותב הודעות לעיתונות אינפורמטיביות ומפורטות שמושכות את תשומת הלב של עיתונאים, משפיענים ולקוחות פוטנציאליים כאחד. על ידי בחירה בנו, תוכלו לחסוך זמן יקר וכסף בזמן שאנו לוקחים מכם זמן יקר ומספקים לכם מסרים ממוקדים שמעצימים את הנראות של המותג שלכם. רוצים להשיג סיקור תקשורתי והשפעה? רוצים לקבל טלפונים מעיתונאים ומשפיענים? צרו איתנו קשר כאן כדי שנכתוב עבורכם:

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

עסק חדש שהקמתם, מוצר או שירות חדש שהשקתם, סינגל שהוצאתם או אפילו רעיון מקורי שהגיתם, יכולים להפוך להיות נושא מסוקר בתקשורת – כאשר הדרך להשגת המטרה עוברת בכתיבת קומוניקט מסקרן ומעניין.   

כל כתב צרכנות במקומון לדוגמא, יעיד שהוא מקבל על בסיס יומי מספר לא מבוטל של קומוניקטים, כאשר רוב הקומוניקטים מוצאים את דרכם כבר לאחר עיון הראשוני אל “דואר הזבל”. אבל, לצד אותו ה”רוב”, יש גם קומוניקטים אשר באותו העיון הראשוני, מעוררים את הסקרנות של הכתב, ולאחר קריאה מעמיקה, גם תתקבל ההחלטה לפרסם אותם (ומכאן הדרך לתהילה קצרה).

אז נשאלת השאלה, מאלו מרכיבים עשויים הקומוניקטים שזוכים להתפרסם? וכאן ננסה להרכיב את המתכון לקומוניקט הנכון:

כתיבת קומוניקטים – להישאר בתוך הקופסא ולחשוב מחוצה לה

קומוניקט אמור מחד להיות מנוסח בהתאם לעקרונות קבועים ומאידך להיות “מתובל” ביצירתיות וליצור עניין, אז עכשיו נשאלת השאלה – איך עושים את זה?

  • מגדירים את המטרה – מהי מטרת הקומוניקט? מהו הסיפור שאתם רוצים לספר? מה אתם מצפים שיקרה כתוצאה מהפצת הקומוניקט? בשלב זה חשוב להבין מיהו קהל היעד, ואיך ניתן להגיע אליו, מהו המסר של הקומוניקט, ואיך ניתן להציג אותו בצורה מעניינת. 
  • מיישמים את המ”מים – למקוריות ויצירתיות תמיד יש מקום, אבל בכתיבת קומוניקט, חשוב לשמור בשלב הראשון על ענייניות ולשם כך ניתן להיעזר ב-5 מ”מים –1. מהו המוצר/השירות אותו אתם מעוניינים להשיק? 2. מיהו קהל היעד עבורו הוא מיועד? 3. מהי המטרה העומדת מאחורי השקת המוצר? 4. מתי ההשקה אמורה להתקיים? 5. מהו המקום בו תתקיים ההשקה?
  • שומרים על הפורמט – הקומוניקטים אותם העיתונאים והעורכים רגילים לקבל, מבוססים על פורמט סטנדרטי וחשוב לשמור על אותו הפורמט שמרכיביו: כותרת, כותרת משנה, גוף הידיעה ופרטים ליצירת קשר.
  • מקפידים להיות ענייניים ומעניינים – ובכן, כאמור, תמיד יש מקום ליצירתיות ולמקוריות, ובכתיבת קומוניקט, ניתן לנצל את הכותרת ואת כותרת המשנה למטרה – חשוב מאוד שגם כשאתם נותנים דרור ליצירתיות שלכם, תקפידו לשמור על תמציתיות וענייניות – המטרה שלכם היא לעניין ולסקרן את הקוראים, מבלי “לאבד” אותם בדרך.
  • הגיע זמן ההגהה – הקומוניקט שלכם אמור להגיע בסופו של דבר לאנשים אשר עוסקים בתחום הכתיבה והעריכה, אנשים שהשפה העברית חשובה עבורם. מהסיבה הזאת, חשוב להקפיד לבצע הגהה לטקסט ולוודא שהתוצר המוגמר יהיה נטול שגיאות.

לאחר שכתיבת הקומוניקט הושלמה בהצלחה, זה הזמן להתקדם לשלב ההפצה – ההמלצה היא להכין תכנית הפצה מקיפה, הכוללת את פרטי המשלוח של ערוצי התקשורת והגופים הרלוונטיים אליהם אתם מעוניינים לשלוח את הקומוניקט.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן