צניחה חופשית

כתיבת דפי נחיתה

עשרות אלפי לקוחות מרוצים כולל משווקי דיגיטל רבים

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

יותר גולשים > יותר לידים > יותר לקוחות

אם אתם מחפשים להגדיל את ההמרות ולהביא יותר לידים לעסק שלכם, דף נחיתה הוא חובה בעיקר בכל השקה של שירות או מוצר חדש. הכותבים המומחים שלנו בכתבנית מתמחים ביצירת דפי נחיתה משכנעים, כאלה שגם מושכים את תשומת הלב של קהל היעד שלכם וגם מעודדים אותם לפעול. בעבודה איתנו תחסכו זמן ומשאבים יקרים ותקבלו דף נחיתה איכותי ומותאם להמרות. בעזרתנו, תוכל ליהנות מלידים מתאימים יותר, להגדיל את המכירות ולשדרג את העסק שלכם. תנו לנו לטפל במשימה הזו עבורכם ושימרו על ראש שקט. לחצו על הכפתור למטה כדי להתחיל ולגייס עוד לקוחות!

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

כתיבת דפי נחיתה עם תוכן איכותי


דפי נחיתה באיכות גבוהה ועם תוכן שיגרום ללקוחות שלכם להקליק.

השקיעו בדף נחיתה באיכות גבוהה. דף ידידותי לגולשים ומותאם באופן מיטבי לדרישות מנועי החיפוש.


האם אי פעם נתקעתם על עמוד נחיתה שניסה למכור לכם, ובכן, שטויות במיץ עגבניות? או אפילו גרוע מזה, עמוד נחיתה שנתן לכם רק מידע יבש? זה הזמן לקפוץ על רכבת התוכן שלנו. אנחנו יודעים שהדירוג של האתר שלכם יודה לכם מאוחר יותר. עמוד אחד, קצת תוכן שיווקי אמיתי + מילות מפתח רלוונטיות ייכתבו עבור כל אחד מהשירותים שלכם. עמוד הנחיתה שנכין יקפיץ את שיעורי ההמרה באתר שלכם למחוזות גבוהים הרבה יותר. כתיבת התוכן השיווקי לדף הנחיתה שלכם תתבצע על ידי כותבי תוכן איכותיים ומקצועיים במטרה אחת – לגרום לגולשים שלכם לעשות את מה שתרצו. מנועי החיפוש יאנדקסו כל עמוד ועמוד, ויאפשרו לאתר שלכם להיות מוצג במגוון רחב של חיפושים ומילות מפתח. לצוות שלנו יש ניסיון בבנייה וכתיבת תוכן לאלפי דפי נחיתה בכל הנישות – אנחנו יכולים לקחת על עצמנו גם את כתיבת דף הנחיתה שלכם.

הפכו את הגולשים שלכם ללקוחות

תנו אמון בחברה לכתיבת תוכן שכתבה כבר אלפי דפי נחיתה מוצלחים!


פעמים רבות, השקעה בעמודי נחיתה יכולה להוות מנוע נוסף להחזר ROI (החזר ROI הוא היחס בין הרווח הנקי לעלות) לאתר שלכם. עמודי נחיתה נכתבים כדי לעזור לכם למצוא ולתת סיבה לגולשים שלכם להפוך ללקוחות. לא משנה כמה ייחודי הקהל שלכם, אנחנו יכולים למקד אותו באופן מקצועי על השירותים שלכם.

יצרנו אלפי דפי נחיתה עד כה. אנחנו יודעים שהקהל שלכם הוא מיוחד וצריך לשמוע את המילים הנכונות לפני שהוא קונה. צוות הכותבים המקצועי שלנו יעשה מחקר מקיף כדי לדעת מה בתעשייה או בנישה שלכם ישכנע את הגולשים שלכם לרכוש את השירות שאתם מציעים.

צוות הכותבים שלנו מורכב מקבוצה של כותבי תוכן מקצועיים ויסודיים ביותר על מנת להבטיח ללקוחותינו את התוכן המקצועי והמוצלח ביותר.

כותבי התוכן שלנו כתבו אלפי דפי נחיתה באינספור נישות, תעשיות ותחומים. החל מנדל”ן בירושלים ועד יהלומים לייצוא. אין נישה קטנה מדי, ואין תעשייה גדולה מדי, לצוות של הקופירייטרים הייחודיים והמוכשרים שלנו.

SEO

אינטרנטי ומותאם במיוחד לקידום אתרים, עם תתי כותרות, עיצוב מנצח ומילות מפתח מדוייקות ומתאימות לאתר שלכם.

חד כתער

אנחנו לא מעצבים אלא פשוט כותבים. התוכן יגיע אליכם במסמך וורד, מוכן לעבור לאתר. אם תתקשו בהטמעה – דברו איתנו, נעזור לכם.

מילים

לדפי נחיתה מוצלחים אין מספר מילים קבוע. חשוב שהתוכן יהיה מקורי במאת האחוזים, איכותי, יעיל ומניע לפעולה.

שרק תרצו

החל מדף יחיד ועד 1000 דפי נחיתה. אנחנו יכולים לכתוב כמה דפים שרק תרצו כדי לפרסם את השירותים שלכם.

  •  מסמך קורות חיים נקי מטעויות כתיב. (כלומר דקדוק ואיות ללא דופי).
  •  מסמך קורות חיים רלוונטי, עדכני ומותאם לתפקיד הספציפי בו אתם מעוניינים.
  •  מסמך קורות חיים רצוף במונחים המתאימים לתחום העיסוק המיועד יחד עם מילות מפתח מתאימות שיעלו את הקורות חיים שלכם בתוכנות החיפוש בהם המעסיקים עושים שימוש.

קורות חיים מקצועיים נכתבים על ידי מקצוענים

התמחור התחרותי, זמני התגובה המהירים והיעילות של הצוות שלנו מאפשרים ללקוחות שלנו להרגיש בטוחים וחופשיים לעסוק במשימות דחופות יותר. אנו מציעים ללקוחותינו זמני אספקה ​​מהירים מאוד בעת הצורך. תהליך העבודה איתנו הוא פשוט, מהיר וקל. לא תוכלו לדעת עד כמה אלא עד שתנסו אותנו בפעם הראשונה.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן