דף הבית » כתיבה שיווקית » כתיבה שיווקית באינטרנט: 10 טיפים לטקסט שיווקי שמביא לקוחות משלמים

כתיבה שיווקית באינטרנט: 10 טיפים לטקסט שיווקי שמביא לקוחות משלמים

אם בעבר, כתיבה שיווקית הייתה תחום בלעדי של משרדי פרסום ויחצ"נים, הרי שכיום מדובר בכלי שימושי ואפקטיבי עבור חברות ובתי עסק בכל סדרי הגודל, המאפשר להתחבר לעידן הדיגיטלי וליהנות מיתרונות הקדמה בפן השיווקי. כתיבת טקסטים שיווקיים איכותיים נועדה לחשוף את העסק שלכם לקהל לקוחות רחב באמצעות פרסום נכון ויעיל ברחבי הרשת שהינו בעל ערך מוסף ללקוח ולכם. כתיבה שיווקית זוכה לחשיפה רחבה במנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל, שכן התוכן הוא המלך ולקוח שמבין את המוצר או השירות הוא היעד.

נערה מחזיקה זיקוק ביד

עקרונות וטיפים לכתיבה שיווקית נכונה

עקרונות הכתיבה השיווקית מבוססים על תרגול וניסיון, היגיון בריא ובדיקת אפקטיביות לאורך זמן. בהמשך למדריך על שיווק באמצעות תוכן, לפניכם 10 טיפים מועילים ויעילים לכתיבה שיווקית שיכולה להביא לבית העסק לקוחות משלמים.

  1. סגנון קליל וזורם – כתיבה שיווקית טובה היא כזו המדברת לגולש בגובה העיניים ויוצרת תחושת שיתוף, הזדהות וחיבור ללא התנשאות. חשוב להקפיד על סגנון כתיבה קולח ועל שימוש נכון ותקין בשפה העברית ובכללי התחביר.
  2. ערך מוסף לקורא – הקורא מעוניין לקבל מכם מידע בעל ערך מוסף שאחרים אינם מספקים לו. כתיבה שיווקית נכונה תבטא את היתרון הבלעדי שלכם מבחינת המוצר או השירות שאתם מציעים ותעניק לקורא מענה ופתרון לצורך או בעיה כלשהם.
  3. היכרות עם קהל היעד – הבנה לגבי מיהו קהל היעד שלכם ולמי מכוון הטקסט, תאפשר אפיון של הגולש והקורא והתאמת הכתיבה השיווקית באופן מדויק וקולע.
  4. שימוש בדוגמאות – כתיבה שיווקית יעילה הינה כזו המאפשרת לקורא להזדהות עם התוכן. מתן דוגמאות וסיטואציות הממחישות את נושא הכתיבה תאפשר לקורא להתחבר לטקסט ותהפוך את הכתיבה לאישית, מדויקת וכזו שתקרב את הגולש לתכנים.
  5. משפטים קצרים וחלוקה לפסקאות – כתיבה שיווקית אמורה לספק לגולש חוויית קריאה קולחת, נעימה ונוחה מבחינה וויזואלית. שימוש במשפטים קצרים וחלוקה לפסקאות מאפשרים לקורא לקבל את המידע בו הוא מעוניין, גם אם לא קרא את המאמר בשלמותו. מבנה נכון של טקסט שיווקי משלב באופן יעיל מילות מפתח, תוך מתן דגש על המסרים המרכזיים והחשובים מבחינה שיווקית.
  6. מיקוד – טקסטים ארוכים עלולים לאבד מהמיקוד שלהם ובכך גם ממידת האפקטיביות שלהם. חשוב להימנע מחזרה מיותרת על משפטים ורעיונות היוצרת עומס על הקורא ולשמור על "הקצב" של המאמר מבחינת הזרימה והלוגיקה הפנימית.
  7. תקציר – על מנת לתת לקורא מושג לגבי התוכן שהוא עומד לקרוא, מומלץ לכתוב פתיח ותקציר ולהשתמש בתבניות כתיבה המבוססות על מילות שאלה המעוררות סקרנות ומעודדות המשך קריאה דוגמת: איך זה יכול לעזור לי? למי זה מתאים? וכו'.
  8. קריאה מרובה לקבלת השראה – קריאה מרובה תורמת לאוצר מילים רחב ולשיפור יכולת הכתיבה והניסוח. חומרי רקע רלוונטיים ומקורות מידע איכותיים ומהימנים יספקו לכם רעיונות והשראה לכתיבה מוצלחת.
  9. הנעה לפעולההנעה לפעולה מהווה מרכיב בעל חשיבות רבה בתחום כתיבת התוכן והכתיבה השיווקית. הצגת ופירוט יתרונות המוצר והשירות והסיבות בגללן מומלץ להירשם, לקנות או ליצור קשר עם בית העסק יעודדו ויניעו לפעולה ובכך יממשו את המטרה העיקרית העומדת מאחורי כתיבת הטקסט השיווקי.
  10. הצגת מבצעים ייחודיים ומשתלמים – מבצעים בלעדיים מהווים כלי אפקטיבי למשיכת לקוחות ויוצרים יתרון עבורכם מול המתחרים. כך תוכלו להציע לקוראים: מחיר משתלם, תקופת ניסיון ללא התחייבות, פגישת ייעוץ חינם ועוד.

כתיבה שיווקית נכונה ומקצועית מספקת ללקוח כלי אפקטיבי להגעה לקהל יעד רחב ומגוון באמצעות פרסום וחשיפה ברשת האינטרנט. טקסט שיווקי איכותי מספק ערך מוסף הן לקורא והן לבית העסק ויוצר חיבור וזיקה בין נותן השירות ובין קהל היעד.

אגב, אם יש לכם ספק האם כתיבת תכנים באופן קבוע באתר שלכם תגדיל את המחזור הכספי של העסק, תנו לנו להפוך את העניין לברור יותר. בהחלט כן. לא מזמן ערכנו מחקר אקדמי מקיף שהוכיח את הקשר בין כתיבת תוכן להגדלת ההכנסות בעסק.

פורסם ב: כתיבה שיווקית, כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן