450°c היא הכתובת הנכונה ביותר היום לכל מי שחובב בישול בטאבונים (בתנורי אבן). חברת 450°c הוקמה בשנת 2008 והיא עוסקת ביעוץ, בניית והקמת תנורי אבן למגזר הפרטי והעסקי (מסעדות, מלונות ועוד). מאז ועד היום הוקמו על ידי החברה עשרות תנורי אבן מדן ועד אילת. אסף גרופר הוא הבעלים של החברה ועידית נהיר אחראית בין כל שאר עיסוקיה גם על השיווק אונליין.
ב-450°c שלחו במשך חודשים ניוזלטרים ללקוחות. הניוזלטרים הכילו מידע שימושי רב כמו עצות וטיפים, קופונים, מבצעים והנחות אך משום מה, עדיין אחוזי ההמרה של הניוזלטר לא היו גבוהים במיוחד. מעט אנשים התעניינו וכתוצאה מכך לא הרבה גם רכשו מוצרים והשתמשו בהטבות שהוצעו להם.
את עידית הכרנו דרך הטלפון, כמו את רוב הלקוחות שלנו, השיחה איתה היתה נעימה ומיד ב-5 הדקות הראשונות של השיחה הבנו שאנחנו יכולים לעזור לה ול-450°c מאוד.
ראשית הגדרנו זמן קבוע למשלוח הניוזלטר, בנוסף, קבענו מבנה אחיד לניוזלטר שכולל:
• קטע קצר – פתיח
• תוכן עניינים קצר
• כתבה קצרה בנושא מעניין/סקירת מסעדה שמשתמשת בטאבון של 450°c
• מקטע מבצעים
• מקטע פעילות – תחרות/מתכון מעניין לטאבון
• סיכום ואפשרויות ליצירת קשר.
את כתיבת הניוזלטר אנו מבצעים תוך שיח בלתי פוסק עם עידית והצוות המדהים של 450°c. אנו שמים דגש על כתיבה בהירה וברורה ועם מסרים ברורים ולא מעומעמים. אנו תמיד מופתעים לגלות עד כמה תחום האוכל בכלל ותחום הטאבונים בפרט הוא עשיר ומלא בטעמים, ניחוחות ותוכן מהביל שעושה חשק לטאבון אחד בבית :). דוגמה לניוזלטר תוכלו לראות אם תלחצו כאן. בנוסף, אנו בוחרים עבור כל ניוזלטר כותרת מושכת ומעניינת. כותרת שתגרום לכל מי שרואה אותה לרצות ולהקליק כדי לקרוא יותר.
מאז שהתחלנו את הפעילות עם 450°c אנחנו שמחים לגלות שאחוזי ההמרה של הניוזלטר שלהם קפצו פלאים. לקוחות משתתפים בתחרויות, מבשלים שולחים להם מתכונים חדשים ובכלל, נוצרת קהילה חדשה של אוהבי בישול שלא מפסיקה לשתף ולחוות יחד.
מעוניינים לשמוע עוד על ניוזלטר קבוע לעסק שלכם? – לחצו כאן
פורסם ב: כתיבת ניוזלטר, סיפור לקוח
תגיות: כתיבת ניוזלטר | ניוזלטר | ניוזלטרים | סיפור לקוח