דף הבית » קידום אתרים » כך תכתבו מאמרים לקידום אתרים בחמישה שלבים פשוטים

כך תכתבו מאמרים לקידום אתרים בחמישה שלבים פשוטים

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא טכניקת פרסום באינטרנט שמשתמשת במגוון כלים כדי להגדיל את הנראות של דף אינטרנט ברשת האינטרנט. אחד הכלים בהם רצוי להשתמש הוא כתיבת מאמרים לקידום אתרים והפניה של גולשים מהם אל האתר הראשי שלכם באמצעות קישורים. ביצוע נכון של תהליך כזה יגרום מה לדירוג גבוה יותר של האתר הראשי במנועי החיפוש וכתוצאה מכך יותר גולשים יחשפו אל האתר. כתיבת מאמרים לקידום אתרים במנועי חיפוש דורשת כישורי כתיבת תוכן מעולים על מנת להפוך את המאמר למעניין ונעים לקריאה. בנוסף יש להטמיע בצורה חכמה ביטויי מפתח או מילות מפתח בטקסט. לאחר פרסום המאמר כדאי להציב אליו קישורים ממקורות חיצוניים שיגדילו את קהל הקוראים של המאמר ומכאן – קהל הקוראים של האתר הראשי ילך ויגדל.

קראו את השלבים הבאים כדי לגלות איך כותבים מאמרים מעולים לקידום אתרים

צעד 1 – בחרו נושא וכתבו תיאור קצר

כתיבת כותרת למאמר

כל מאמר שאתם כותבים צריך להיות כתוב היטב, באופן מרתק ואינפורמטיבי. אם זה אפשרי, הציגו זווית חדשה על נושא מסוים, ספקו טיזר טוב בהתחלה כדי למשוך את הגולשים לקרוא עוד והכניסו מידע שעשוי להיות חשוב לקוראים שלכם. זה יכול להיות משהו שימושי, משעשע, או בעל ערך בדרך אחרת.

מאמר כתוב היטב עם תוכן טוב ימשוך יותר תנועה, מה שאומר שיותר קוראים יגיעו לבקר באתר שלכם. זה יהפוך את האתר שלכם ליותר אטרקטיבי לבעלי אתרים שעשויים לקשר תוכן מהאתר שלהם אליכם. בתחומים מסוימים אף תוכלו להציע למפרסמים שטחי פרסום באתר שלכם.

צעד 2 – הכינו רשימת מילות מפתח למאמר

רשימת מילות מפתח

ביטויים ומילות מפתח מפתח הם מילים, או שילובים של מילים בתוך משפטים קצרים שאנשים עשויים להשתמש בהם כדי לחפש מידע על הנושא שמעניין אותם. הכנה של רשימת מילות מפתח יכולה להיעשות על ידיכם עם מחשבה הגיונית. מתקדמים יוכלו להיעזר בכלים יעודיים לניתוח מילות מפתח.

דוגמא:

ביטויי מפתח למאמר על שירותי קופירייטינג יכולים להיות:

“כתיבה שיווקית” או “חברת קופירייטרינג”.

מילות מפתח יכולות להיות:

“קופירייטינג”, “כתיבה” או “קופירייטר”.

רצוי לכלול גם את ביטויי המפתח ומילות המפתח הללו בצורה כלשהיא בקוד המקור של הדף עם תג סימון מסויים (keywords meta tag) אם כי זה לא הכרחי לפי גוגל שהצהירו בשנת 2009 שאין לנושא כמעט משמעות בדירוג הדפים.

המאמר שתכתבו ובתוכו הביטויים ומילות המפתח יסרקו בהמשך על ידי הסורקים של מנועי החיפוש. סורקים אלה עוברים בין דפי אינטרנט ואתרי אינטרנט באופן אוטומטי והם מנתחים ומדרגים אותם לפי חשיבות שמתבססת גם על איכות התוכן. אחת הדרכים שבהם בודקים את איכות התוכן היא רישום של מילות המפתח וביטויי המפתח במאמר ולפיהם קביעת הנושא של המאמר. הסורקים הללו גם מזהים באיזו תדירות נמצאת כל מילת או ביטוי מפתח, האם המאמר כתוב נכון מבחינה דקדוקית, אילו סוגים של קישורים נכנסים ויוצאים יש בו והאם הם רלוונטיים לנושא המאמר.

צעד 3 – כתבו את המאמר

כתיבת מאמר
  • וודאו שהוא כתוב נכון מבחינה דקדוקית ולא מכיל שגיאות כתיב.
  • תנו לו כותרת מעניינת.
  • חלקו אותו לפסקאות קצרות עם כותרות משנה.
  • השתמשו במילות המפתח ובביטויי המפתח שבחרתם לאורכו של המאמר ככל האפשר, רצוי במשפט הראשון, ולכל הפחות בפסקה הראשונה.
  • אל תגזימו בכמות מילות המפתח או ביטויי המפתח. פזרו אותם באופן טבעי לאורך כל הטקסט בקצב הקריאה הטבעי של המאמר. צפיפות מילות המפתח המומלצת היא בין 1% ל-3%.
  • הכניסו את מילות המפתח החשובות ביותר לתוך בכותרות או כותרות המשנה.
  • אם זה הגיוני בטקסט, הדגישו חלק ממילות המפתח או השתמשו בכתב נטוי.

צעד 4 – הכניסו קישורים למאמר

קישור למאמר

כדאי להכניס אל התוכן קישורים לדף אינטרנט אחר שרלוונטי לנושא של המאמר שלכם. אתם יכולים לסמן מילים או משפט ולהוסיף את כתובת האינטרנט אליה אתם רוצים לקשר. ודאו כי כל קישור הוא אתר איכותי שמציע מידע עשיר וניווט קל.

צעד 5 – בנו קישורים אל המאמר

קישור מפייסבוק

גם אם כתבתם מאמר מצויין, אל תצפו שמחר כולם יקראו אותו. לשם כך אתם חייבים לפעול כדי לידע את העולם בנושא. תחילת העבודה היא פשוטה מאוד, שימו קישורים למאמר החדש שלכם באתרים אחרים, בפייסבוק או בטוויטר ועודדו את החברים שלכם לשתף אותו מחדש.

למרות הכל יתכן ותעדיפו לתת את מלאכת הכתיבה לאנשי מקצוע וכותבים מנוסים, צרו איתנו קשר כעת ונשמח לסייע גם לכם.

פורסם ב: כתיבת מאמרים לקידום, קידום אתרים

תגיות: |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן