דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: “חד משמעית, האתר מייצר לידים”

סיפור לקוח: “חד משמעית, האתר מייצר לידים”

עתיד חדש היא חברה לניהול בניינים ואחזקת מבנים וכמו שסיפר לנו גיל סספורטס, אחד השותפים שעומדים מאחורי עתיד חדש, כל המייסדים של החברה מגיעים עם ניסיון עשיר בתחום. סספורטס עצמו, מגיע עם ניסיון של 15 שנה בתחום ניהול ואחזקת מבנים.

ניהול מבנים - עתיד חדש

תשתית דיגיטלית

כמי שעוסק בתחזוקה גיל סספורטס מבין היטב את הצורך בתשתית איכותית ובריאה, ומה שנכון לגבי תשתיות פיזיות של חשמל ומים, נכון לא פחות בהקשר לתשתיות הדיגיטליות של העסק. גיל מסביר: “היינו צריכים לבנות תשתית לחברה וזה כלל הרבה טקסטים ותיאורים לאתר האינטרנט וחיפשתי גורם מקצועי שיכתוב. את כתבנית מצאתי דרך גוגל. אגב, זה גם לימד אותי משהו על האיכות של החברה. אם הם ישר קופצים בעמוד התוצאות הראשון כנראה שהם מבינים תוכן”.

גיל פנה לכתבנית במטרה לכתוב טקסטים לאתר האינטרנט. כך הוא מתאר את תהליך העבודה: “בשלב הראשון עשינו, יחד עם נעה מכתבנית, אפיון לאתר. התחלנו ממש מאפס, כשאנחנו אוספים חומרים ומלקטים רפרנסים שאנחנו אוהבים. היתה הרגשה טובה והעבודה היתה נעימה ומקצועית. נעשה המון ניסיון להבין אותי זה תהליך מאוד אישי  והיה דיאלוג טוב מאוד”.

 גיל ממשיך לפרט: “כשהסתיים האפיון היה בריף מאוד מדויק, הן לגבי התוכן והן לגבי הסגנון מה שהוביל לכתיבה מהירה ומדויקת ואנחנו מאוד מרוצים מהאתר. אנחנו מקבלים תגובות מאוד טובות הן על העיצוב והן על הקריאה. היה לנו חשוב שבאתר שלנו לא יהיו טקסטים ארוכים ומייאשים אלא כתיבה בסגנון צעיר וכפי וזה מה שקיבלנו”.

פרויקטים נוספים בדרך…

גיל שמבין היטב את חשיבות התוכן בעולמות השיווק והקידום מסכם את שביעות רצונו מהעבודה על האתר באופן הכי ברור וקולע שאפשר: “חד משמעית, האתר מייצר לידים”.

בעקבות העבודה על האתר, ‘עתיד חדש’ המשיכה לעבוד עם כתבנית כספק גם במשימות אחרות. אחד הניסיונות המעניינים היה כרוך ביציאה מהמדיה הדיגיטלית באמצעות הפקת מכתב לוועדי בתים ולקוחות פוטנציאליים. גם פה המהלך החל בתחקיר. גיל סספורטס מפרט: “תחקרה אותנו כותבת תוכן מטעם כתבנית ובהמשך נוסח מכתב קולע שדוחף אנשים לבוא ולהתקשר. את המכתב השארנו בתיבות הדואר. לצערי, למרות המכתב הקולע, בעידן הנוכחי שיווק של שירותי אחזקה זה כנראה משהו שעובד יותר טוב בדיגיטל או בשיטת חבר מביא חבר. אך גם מהמהלך הזה למדנו הרבה”.

כששאלנו את גיל בעניין פעילות פייסבוק זה מה שהוא אמר: ” אני בא מעולם של קידום אתרים ואין תחליף לאתר חדש, פייסבוק הוא אולי כלי הכוונה – אבל המידע הוא האתר וכרגע אנחנו בוחרים להשקיע בו”.

גיל סספורטס מרחיב ומסכם: “אנחנו נמשיך לעבוד עם כתבנית כחברת התוכן שלנו ומתכננים בהמשך השנה להעשיר את האתר ולהוסיף גם מאמרים מקצועיים לגבי ניהול ועד. התחלנו עם מניפה רחבה ובהמשך נתמקד גם בשירותים אחרים שנרצה להדגיש וזה גם יבוא לידי ביטוי בעבודה עם כתבנית”.

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: | |

גלילה למעלה
השארת פרטים



    X
    דילוג לתוכן