דף הבית » כתיבת תוכן לאתרים » איך לכתוב ולעצב נכון עמוד “צור קשר” מוצלח וממיר

איך לכתוב ולעצב נכון עמוד “צור קשר” מוצלח וממיר

כבעל או בעלת עסק, תסכימו בוודאי אם נאמר שמאוד חשוב לבנות מערכת יחסים טובה עם כל לקוח, כבר מהרגע הראשון. כחלק מהגישה הזאת, לעמוד “צור קשר” או “יצירת קשר” באתר חדש יש תפקיד מאוד חשוב. כשהוא בנוי ומוצג נכון, העמוד כבר מתחיל לבסס רגש של אמון ורצון לפנות אליכם, באופן כמעט בלתי מודע. כעת לפניכם כמה שיטות טובות שיעזרו לכם לעצב, להכין או לשפר את העמוד הזה, ששום אתר לא שלם בלעדיו. 

יצירת קשר בטלפון ישן

חשיבותו של עמוד “צור קשר” נעים לעין ותמציתי

כאשר גולש או גולשת מגיעים לעמוד “צור קשר”, חשוב שהם יבינו כהרף עין וללא מאמץ איך ליצור קשר עם העסק שלכם או אתכם באופן אישי. אין צורך ללכת סחור סחור, העמוד במיטבו יכיל מסר בהיר וישיר, תמציתי ונעים לעין. הימנעו מעומס יתר, אל תכבירו מילים עם מידע מיותר או אלמנטים עיצוביים מוגזמים, שעלולים לבלבל או להוריד את הקשב של הגולשים. התחלה טובה תהיה להציג באופן בולט אפשרויות שונות של יצירת קשר. נהוג לכלול בין היתר את מספר הטלפון, כתובת הדוא”ל שלכם או של נציגי שירות וכן טופס יצירת קשר.

ודאו שכל אחד מהאלמנטים האלה כמעט “קופץ” לעין. שימו לב שהם מושכים את העין מבחינה אסתטית, אך לא מוגזמים. כך הגולשים אכן ימצאו במהירות את המידע הדרוש להם – ורצוי לכם, כך יותר סביר שהם יגיעו אליכם. 

הדבר אולי החשוב ביותר בסיום הוא לבדוק שאכן אלמנטי היצירת קשר אכן פעילים ולכן, אל תהססו לחייג לעצמכם, לשלוח טופס באתר או לשלוח הודעת ווטסאפ למספר שהגדרתם כמספר של העסק. המהדרין יעשו זאת אחת לשבוע כדי “לעלות” על בעיות בשליחה שיכולות לנבוע מכשלים טכניים באתר.

הזמן הנכון לפנות אליכם 

לכל לקוחה ולכל לקוח ישנה דרך מועדפת לפנות לעסקים המעניינים אותם. זו בדיוק הסיבה לכך שתרצו לאפשר להם, תמיד, כמה וכמה דרכים ליצירת קשר. בנוסף לטופס יצירת קשר, הקפידו להציג כתובת הדוא”ל של העסק או שלכם באופן אישי. הציגו מספר טלפון אחד לפחות ובהחלט יעזור אם תשלבו בעמוד אפשרות למענה של צ’אט אוטומטי שיוכל להשיב על שאלות נפוצות. זה מאוד מתבקש לאור הפריחה בשירותי AI עסקיים. אך חשוב להדגיש שזה לא הכל.

כאשר אתם מציינים את שלל דרכי יצירת הקשר הקפידו לשלב פרטים רלוונטיים נוספים החשובים ללקוחות. למשל, לצד מספר הטלפון, ציינו את שעות הפעילות המקובלות, שבהן לקוחות יכולים ליצור קשר. במידת הצורך, ציינו מספרים נוספים או מספרי שלוחות, מספר מענה קולי וכדומה. 

קצת על עיצוב נבון של עמוד יצירת הקשר 

עמוד “צור קשר” במיטבו יעוצב באופן נעים לעין. לרוב כדאי להשתמש בעיצוב נקי, עם רקע בהיר ואחיד שיאפשר לפרטי יצירת הקשר לבלוט. שלבו בעמוד את הצבעים המאפיינים את העסק, גופנים נבחרים ותמונות העסק, המותג או מוצר מרכזי. דאגו לכך שהעיצוב יהלום את המסר הרצוי לכם וכי יהיה חוט מקשר דומה ליתר העמודים המרכזיים האחרים באתר. בהחלט ניתן לשלב סמלי לוגו, רשימת  תבליטים או סימון בולט אחר כדי למשוך את עיני הגולשים למסרים העיקריים.

לרוב בעמוד זה אין מקטעי טקסט ארוכים, אך במידה ואתם מוסיפים מידע חשוב, וודאו שלא להעמיס והעדיפו לחלק לפסקאות. חשוב לא פחות – וודאו שהעמוד כולל קריאה לפעולה, בסגנון כמו: נשמח לשמוע מכם, התקשרו אלינו, או מוזמנים לשלוח הודעה ונענה בשמחה. 

חוויית משתמש מותאמת למובייל 

כאשר יותר ממחצית הגולשים צפויים להגיע דרך מכשירים ניידים, וודאו שעמוד “צור קשר” מותאם למכשירים מכל הסוגים ומכל הגדלים. סביר להניח שרבים מהגולשים ייכנסו לאתר מהסמארטפונים או הטאבלטים, והדבר האחרון שתרצו זה שהם יתקשו לראות היכן כתובה הכתובת שלכם, מספר הטלפון שלכם או המייל שלכם. 

לפני פרסום העמוד וודאו שהוא מוצג הייטב בכמה מכשירים ובמסכים בגדלים שונים. שימו לב שהטקסט, הקישורים, הלחצנים והטפסים נראים היטב ובבהירות. עמוד יצירת קשר המותאם לנייד מעניק חוויית משתמש טובה ועוזר ליותר גולשים להגיע אליהם ולא “ללכת לאיבוד” בדרך. 

מידע שכדאי להוסיף בעמוד צור קשר 

וודאו תמיד שעמוד זה מכיל את כל הדרכים המעודכנות שבהן הלקוחות יכולים להגיע אליכם. בנוסף לאפשרויות שהזכרנו קודם לכן, הציגו את כתובת המשרדים או החנות, במידה ואתם מקבלים קהל. וודאו ששעות הפעולות מעודכנות ואין שינוי במייל או טלפון מאז שהעמוד עלה לאוויר. אם לעסק שלכם יש כמה סניפים או מחלקות, רצוי לציין זאת. אפשר בהחלט לשלב מפה או הסברים נוספים שיקלו על הלקוחות להגיע. במידת הצורך, ציינו את פרטי אנשי הקשר בעסק. יש כאן מימד מאוד ידידותי ופתוח שמדבר ללקוחות. ובכלל, עשו הכל כדי להציג סבר פנים יפות ומנעו מראש כל תחושה של סרבול אצל לקוחות שמבקשים ליצור אתכם קשר בדרך הנוחה להם. 

טפסי יצירת קשר וחשיבותם

טפסי יצירת קשר נחשבים למרכיב חשוב ופופולרי שדרכו לקוחות פונים לעסקים אונליין. בעת עיצוב טופס יצירת קשר הקפידו על תמציתיות ופשטות. בקשו שהלקוחות ימלאו רק מידע חשוב והכרחי כגון שם הגולש, כתובת הדוא”ל או טלפון וכמובן שדה חופשי, כדי לפרט את מהות הבקשה או ההודעה.

השתמשו בהנחיות ברורות ותמציתיות לכל שדה ושדה בטופס, כך שהלקוחות יבינו בקלות מה הם צריכים למלא והיכן. אגב, רצוי לדאוג לכך שהטופס יראה התראה, אם פרטים הכרחיים לא מולאו או מולאו באופן חלקי או שגוי. כך תוכלו לחזור ללקוחות ללא בעיות. 

הרשת החברתית ועמוד יצירת קשר 

בנוסף לכל מה שתיארנו עד כה, חשבו האם הלקוחות שלכם הם מסוג הלקוחות שמרבים לגלוש ברשתות החברתיות. במידה וכן ובמידה ויש לכם עמוד עסקי בפייסבוק או ברשת אחרת או אולי ערוץ וידאו משלכם, אל תהססו להזכיר זאת בעמוד יצירת הקשר. לא מעט לקוחות יעדיפו לשוחח אתכם דרך פוסטים ברשת החברתית וזו הדרך שלכם להקל עליהם. אם תרצו להעשיר את העמוד באופן נוסף, תוכלו להעלות קישורים פנימיים לדפים מרכזיים באתר. כך למשל קישור לעמוד מוצרים, לעמוד אודות או לעמוד מענה לשאלות נפוצות (FAQ). 

פורסם ב: כתיבת תוכן לאתרים, תוכן טקסטואלי

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן