דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן מקצועי לרופאי שיניים

כתיבת תוכן מקצועי לרופאי שיניים

כיום, כשכל העולם כבר נמצא עמוק בלב הדיגיטל, כל בעל עסק או מקצוע משתמש בתוכן שיווקי כדי לשווק את עצמו או את המקצוע שלו, במטרה לגרום לרבים להבין את חשיבותו. רפואת השיניים לא שונה בהיבט הזה כי המון אנשים שמעוניינים לטפל בשיניים שלהם בצורה יסודית עושים זאת שלא באמצעות קופות החולים השונות אלא אצל רופאי שיניים ומומחי אורתודנטיה בעלי שם.

באמצעות כתיבת תוכן בנושא רפואת שיניים ניתן להגיע לקהל רב ולספר לו על החידושים בתחום. הגולשים היום, כשהם מחפשים מרפאה באינטרנט, גם בתחום רפואת השיניים, הם עושים מחקר ברשת. במחקר הוא מחפש לראות מעבר לאתר יפה גם מקצועיות. בתת המודע שלו, מרפאה שמשדרת מקצועיות – היא זו שתדע לענות לו על שאלותיו כשתטפל בו, הלקוח.

ואם כבר בשאלות עסקינן – אם יש תחום שהלקוח שלך מהסס בו, בוחר בקפידה ושואל המון שאלות – זהו תחום הבריאות שחשוב עבורם יותר מכל. מחקר שפרסם איגוד האינטרנט הישראלי הראה ש-70% מהגולשים בישראל מחפשים תשובות לשאלות רפואיות באינטרנט.

אתרים עתירי תוכן בתחום שמספרים על הבעיות הנפוצות בתחום ועל פתרונן, כאלה שעונים על שאלות בצורה מפורטת יתוגמלו על ידי מנועי החיפוש. כשגולש שואל שאלה במנוע החיפוש, אם האתר שלכם יספק תוכן בעל ערך ואיכותי – הוא ייחשף להמוני גולשים, רווח אדיר עבורכם.

בהכרח, כאשר גולש יראה אתר בעל תוכן רפואי מקצועי, כזה שגם נותן לו מידע על כל השאלות שמטרידות אותו ולא רק רואה בו פציינט הוא ירגיש בטוח יותר להתקדם וליצור קשר כדי לברר פרטים מעמיקים יותר.

איך עושים זאת?

כדי לשפר את איכות התוכן שלכם ניתן לפרט על טיפולי שיניים הנעשים במרפאה (מבלי לשווק דווקא את אותה מרפאה יותר מדי) ולהסביר למה בלעדיהם עלול להיווצר נזק, להבין מה מטריד את הגולש הממוצע ולענות על כך.

כדי שהמידע יהיה נכון ואמין, יש לשים לב להיעזר במומחים לכתיבת תוכן מקצועי רפואי. בנושא זה, אמינות התוכן היא חשובה ביותר ואף קריטית.

איך כותבים תוכן מקצועי, כזה שיפגין מקצועיות ויביא מושגים מעולם הרפואה, מבלי להתיש את הקורא?

טוב טעם הינו המפתח. כלומר, תוכן שיהיה מלא במושגים רפואיים מקצועיים שהגולש הממוצע אינו מבין, עלול לגרום לכם לאבד את הגולש שלכם, כי עייפתם אותו, או אפילו במידה מסוימת – הפחדתם. אף אחד מאיתנו לא אוהב לחוש טיפש, גם לא הגולש הנורמטיבי שמחפש לקבל תוכן איכותי אבל כזה שגם יונגש לו בצורה יחסית פשוטה ובגובה העיניים. 

אם ברצונכם ליצור תוכן שיווקי איכותי ומקצועי למרפאת השיניים שלכם, כזה שיהיה גם נגיש לקורא הממוצע, קרי, הלקוח הפוטנציאלי שלכם, עליכם להיעזר בבעלי מקצוע. כאלה שכבר כתבו אלפי פיסות תוכן מקצועי ושצברו ניסיון בקופירייטינג. כאלה שיודעים לתווך את עולם התוכן הרפואי לגולשים.

פורסם ב: כתיבת מאמרים, כתיבת תוכן

תגיות: | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן