התפרצות וירוס הקורונה בדצמבר 2019 בסין התחילה כאיום מרוחק ומפחיד כמו לקוח מסרט אסונות. כולנו ראינו סרטונים של סינים עם מסכות נופלים כמו זבובים במקומות ציבוריים ונחרדנו, אבל זה נשאר מרוחק מאיתנו, עד שהתחילו להתגלות מאות ואלפי נשאים וחולים ולצערנו גם דווחו אלפי מקרי מוות ברחבי העולם. על פי מכון דוידסון עד כה דווחו ב-88 מדינות ברחבי העולם 96,946 מקרי הדבקה ו-3,310 מקרי תמותה.

הדמיה של וירוס הקורונה - COVID-19

צמצום הנזק תוך גריפת יתרונות

למרות שבישראל מספר הנדבקים עד כה עומד על 17, הנגיף משתלט על סדר היום הפרטי והציבורי יותר ויותר. אנשים החוזרים ממדינות שונות בעולם, ביניהם איטליה, צרפת, הונג קונג, ארה"ב ואוסטרליה מחויבים על ידי משרד הבריאות להיכנס לבידוד בית עד להשלמת 14 יום ממועד היציאה ממקומות אלה (תקופת הדגירה של הנגיף) ולא לצאת למרחב הציבורי ולא לשהות במקומות ציבוריים.

רבים מבטלים טיסות לחו"ל ונותרים בארץ עם זמן פנוי לא מתוכנן, לא מעט אנשים נמנעים מביקור במקומות ציבוריים כפי שנהגו בעבר, מה שמותיר הרבה יותר זמן איכות ביתי אותו אפשר לנצל למגוון רחב של דברים, ביניהם רצוי ומומלץ למיטוב פעילות העסק שלכם. חלק חשוב ומרכזי בו הוא עולם התוכן באתר ובמדיות אחרות בו אתם מפרסמים, המושך אליכם לקוחות פוטנציאליים ומשמר את הקיימים.

אפשר להסתכל על הקורונה כמשבר ולנהלו כפי שמנהלים משבר עסקי, על פיו יש לצמצם נזק ופגיעה תוך גריפת יתרונות המצב. קרי במקרה שלכם, לנצל את המצב שנקלעתם אליו ולהפוך אותו למקור למינוף. לנצל את הזמן למיקוד פנימי באמצעות התרחקות מרעשי רקע חיצוניים וממירוץ העכברים היום יומי. 

איך לנצל נכון את הזמן נכון? 

בשני אפיקים:

  1. ניתוח תמונת מצב: חקירה ובדיקה איפה הייתם רוצים להיות בשלב זה – מבחינת כמות לקוחות, הכנסות, מוצרים ושירותים ועקב כך מה האינפורמציה שאתם רוצים לספק ללקוחות שלכם- ואיפה אתם נמצאים היום.
  2. כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית והכנה של גאנטי תכנים למדיות החברתיות השונות.

אם יש לכם את היכולת והזמן לכתוב תוכן אפקטיבי ואיכותי תוכלו לכתוב את התוכן בעצמכם, או שתתמקדו בשלב ניתוח תמונת המצב ובהכנת איפיונים לכותבים בהם תפרטו מה המוצרים להם אתם זקוקים ומה הנקודות החשובות שיש להכניס (דוגמה לאפיון תוכן שיווקי כזה יש כאן). כתיבה נכונה של תכנים שמתבססת על מידע מלא ומפורט תורמת בהכרח לתוכן שיווקי מזוקק ומלוטש שבסופו של דבר מקדם את האתר אורגנית ומניע גולשים לפעולה – רכישה. 

לסיכום

אתם בבידוד? יש ירידה במכירות? הקורונה או השלכותיה לא פסחו עליכם? נצלו את הזמן הפנוי ובוא לעשות לימונדה מהלימון. השקיעו ביצירת תכנים או בהכנת חומרי רקע לכותבים. קשה לכם לבד? קחו מאיתנו שעת יעוץ או הזמינו סרטון לקידום אתרים כמו בדוגמה הזו:

הזמנת סרטון לקידום אתרים אונליין