אחד התחומים שאנחנו, בכתבנית, מתמחים בו, הוא כתיבה של תוכן רפואי והנגשתו לציבור הרחב. הצורך בתוכן הזה, בולט בעיקר בעיקר בתחומי הרפואה האסתטית ולכן מאוד שמחנו כאשר התבקשנו לכתוב את התוכן לאחת הקליניקות המובילות בישראל לרפואה אסתטית – הקליניקה של ד”ר זרח ואפילו שמחנו יותר כאשר ליאור בוטבגה, מנהלת הפרויקטים של המרפאה הסכימה לשתף אותנו בחוויית הלקוח שלה בעבודה מול כתבנית.
קליניקה ותיקה, אתר חדש
קליניקת ד”ר זרח היא למעשה, מרכז לרפואה אסתטית שממוקם בצפון תל אביב ומשמש כ-One Stop Shop לרפואה אסתטית שמרכז מומחים לאסתטיקה רפואית (הזרקות של בוטוקס וחומצה היאלורונית), רפואת עור, פלסטיקה ואסתטיקה דנטלית. מי שייסד את המרכז הוא ד”ר זרח, אחד הרופאים האסתטיים המובילים בישראל שמתמחה בטיפולי הזרקה. עם השנים חברו לד”ר זרח מומחים מהתחומים שהוזכרו וכבר עשור שהקליניקה הזו מהווה מרכז עליה לרגל עבור ישראלים שמחפשים טיפולים אסתטיים איכותיים.
לאורך השנים הקליניקה עבדה בעיקר מפה לאוזן והמוניטין של ד”ר זרח והצוות עשה ועושה את העבודה. אחרי שזה נאמר כאשר ליאור בוטבגה נכנסה לתפקידה היא החליטה שהגיע הזמן שלמרכז הרפואי יהיה גם אתר אינטרנט ראוי. מה שהיא חשבה שיהיה משימה קלילה ומהירה, התגלה כאגוז הרבה יותר קשה לפיצוח: “לפני כשנה החלטנו להקים אתר, עברנו המון כתבי תוכן, הבעיה היא שד”ר זרח הוא אדם עסוק וזה יצר המון צווארי בקבוק. מהר מאוד גילינו שעבודה מול פרילנסרים מזדמנים שכותבים תוכן, זה לא מודל ענה על הצורך שלנו. בצר לי אחרי תקופה ממושכת שהפרויקט נתקע, החלטתי לעשות חיפוש גוגל וככה הגעתי לכתבנית וחשבתי, למה שלא אנסה אותם, מה כבר יכול לקרות”.
זמינות לאורך כל הדרך
מאחר שכאשר ליאור התחילה את העבודה מול כתבנית, היא כבר סחבה לא מעט אכזבות, היא היתה סקפטית. אחרי הכל כותב תוכן זה כותב תוכן אז מה ההבדל. חלק מההבדל, כמו שהיא גילתה קשור למערכת שלנו ולמנהלי הלקוח: ” תחלה עבדתי מול אלכס, איש מדהים עם הרבה סבלנות. כחלק מתיאום הציפיות שיקפתי את בעיית חוסר הזמינות ובשונה מאנשי תוכן פרילנסרים, בכתבנית ידעו להכיל את זה”.
ליאור מפרטת: “אלכס הציע שישלח לי דוגמאות של מספר אנשי תוכן, ד”ר זרח עבר על דוגמאות הכתיבה, ובחר בתומר ככותב התוכן שלנו. אני העברתי לאלכס את מבנה האתר והנושאים ומהנקודה הזו העניינים רצו”.
ליאור ממשיכה: “לאורך כל הדרך אלכס היה זמין, כל בקשה לתיקון טופלה במהירות. גם התוכן נכתב בצורה מהירה ואני נהניתי משיתוף הפעולה וראית שזה מתקדם. זו היתה חוויה מתקנת, ממש הופתעתי מכך, שלמרות שמדובר בחברה גדולה עם המון כותבים התוכן תמיד הרגיש מותאם לנו אישית וזה כולל הכנסה של באזז וורדס לטובת קידום SEO. לפני שבועיים האתר החדש עלה לאוויר והוא כבר מניב הרבה לידים ופניות. אנחנו מאוד מרוצים, אחרי המסע שעברנו, זה לא היה ברור מאליו.”
ליאור מסכמת: “היום אני בטוחה שגם בפעם הבאה שאצטרך במהירות כתיבה של אתר, כתבה או כל מוצר תוכן אחר אני אפנה לכתבנית.”
פורסם ב: סיפור לקוח