הסיפור של חברת Hair Station מתחיל בשנת 2005 בארצות הברית, כאשר נועם יצחקי החל לשווק ולהתמחות בתחום תוספות השיער הטבעי. בינואר 2015 Hair Station עשתה עלייה וחנות הדגל של החברה נפתחה בקניון הזהב בראשון לציון. מאז הספיקה החברה לתת שירות לכ-10,000 לקוחות מרוצות שרבות מהן הפכו ללקוחות קבועות. Hair Station היא המשווקת הרשמית של מותג בינלאומי לתוספות שיער טבעי בשם SHE. בשונה מפתרונות אחרים של תוספות שיער, תוספות השיער של SHE אינן גורמות נזק לשיער הטבעי ואפשר לשים ולהסיר אותן בקלות – לפי הצורך ולפי מצב הרוח. יתרון משמעותי נוסף שאין צורך לעשות טיפול ארוך במספרה – ההתאמה נעשית מתוך קשת רחבה של דגמים וגוונים ולא דרושה שום עבודת הכנה.
פתרון מצוין לימי הקורונה
הפתרונות שמציעה Hair Station התגלו כמושלמים לימי הקורונה, העובדה שלא נדרש תיווך מקצועי של מעצב שיער או ספר הפכה את מוצרי החברה למבוקשים מתמיד. והחברה נערכה לעבודה בממשק דיגיטלי מלא. עוד לפני הקורונה ניהלה החברה פעילות דיגיטלית ענפה בפייסבוק ובאינסטגרם, אך ימי הקורונה הבהירו עד כמה חשובה הזירה הזו וכמה חשוב לעבוד עם ספק תוכן מקצועי והוגן. ההכרה הזו הובילה לפנייה אל כתבנית.
נועם סיפר לנו שמי שיזם את הפנייה היה דן, מנהל התוכן של החברה, שאחרי תחקיר ברשת החליט לפנות לכתבנית. החברה מזמינה מכתבנית פוסטים לפייסבוק ופוסטים לאינסטגרם על בסיס חודשי והפתרון הזה משדרג את הממשק הדיגיטלי של החברה באופן משמעותי ובהשקעה כספית לא גדולה. כך נועם יצחקי תיאר זאת בשיחה איתנו: “אנחנו עובדים עם כתבנית כחצי שנה והם מייצרים לנו כל חודש עשרה פוסטים לפייסבוק ועשרה פוסטים לאינסטגרם ובהחלט מרגישים את התוצאות – מאז שאנחנו עובדים עם כתבנית כמות הלייקים בעמודים שלנו זינקה”.
בעקבות התוצאות האפקטיביות של התוכן של כתבנית בעמודי המדיה החברתית של Hair Station מתכנן נועם יצחקי להעמיק את שיתוף הפעולה המקצועי איתנו. כך הוא סיכם זאת במילים שלו: “בעקבות ההיכרות החלטתי להמשיך את העבודה עם כתבנית גם מעבר למדיה החברתית. בשלב הבא ניעזר בשירותי החברה לשדרוג התוכן באתר האינטרנט של החברה ולקדם כמה עמודי נחיתה”.
פורסם ב: כתיבה לאינסטגרם, כתיבה לפייסבוק, כתיבת תוכן, סיפור לקוח
תגיות: Hair Station | כתיבת פוסטים לאינסטגרם | כתיבת פוסטים לפייסבוק | נועם יצחקי | סיפור | סיפור לקוח