כשאנשי קל קלין פנו אלינו הם שיש ידעו ובצדק שיש להם שירות מעולה לניקוי מקצועי של מטבחי חוץ, גרילי גז, טאבונים ומעשנות, אבל גם ידעו שאפילו השירות הטוב ביותר עלול להישאר בצל ללא נוכחות דיגיטלית חזקה. ידעו ולא יכלו לשער כמה הם צדקו.

אנשי קל קלין עסוקים עד מעל הראש בעבודה, כך שגם אצלם כל המושגים של העולם הדיגיטלי החדש עשו סלט אחד גדול. דפי נחיתה, רשתות חברתיות, הופעה בתוצאות חיפוש בגוגל, גוגל מיי ביזנס וזו רק רשימה חלקית.
למרות זאת, הם לא נרתעו מהאתגר, זאת, מכיוון שידעו שבדיוק כמו בניקיון איכותי, גם בעולם הדיגיטלי נדרשים גם כלים מקצועיים, בנוסף לסבלנות ולהתמדה.
“הרגשתי כאילו אני מנסה לנקות גריל ענק עם מברשת שיניים קטנה” משתף בעל העסק בשפתו הציורית. אבל אז הם עשו את הצעד הראשון ששינה את התמונה ופנו לכתבנית.
הצעד הראשון האמיתי של קל קלין לחשיפה – הפניה לכתבנית
אנשי קל קלין התחילו לחקור את עולם הקידום האורגני והבינו דבר אחד – שתוכן איכותי הוא המפתח להצלחה. “פתאום הכל נהיה ברור, כמו גריל שזה עתה נוקה” אמר לנו בעל העסק, שוב בשפה הייחודית לו.
כשהתקשרתי לכתבנית, דיברתי עם נעה” הוא מספר. “היא הקשיבה לצרכים שלי והתאימה לי את איש המקצוע המושלם עבורי”. יחד, פיתחנו אסטרטגיית תוכן ושיווק, שלא רק הציגה את השירותים של העסק בתחום הניקיון, אלא גם סיפקה ערך אמיתי לבעלי מטבחי חוץ וגרילים, זאת בזכות הערך המוסף המקצועי של המאמרים (כמו מאמרים העוסקים בטיפים לתחזוקה ומידע על טרנדים בתחום).
למעשה, מהרגע הראשון בקל קלין הרגישו שכתבנית היא שותף אמיתי לדרך. ממש כמו כפפה ליד שמנקה את הגריל. מאז, הקשר בין אנשי כתבנית לצוות קל קלין לכתבנית רק הלך והתהדק. או התחמם, תלוי מאיזה כיוון של הגריל מסתכלים.
עם האוכל – מגיע גם התיאבון (וגם הגריל שאותו צריך לנקות…)
התוצאות מדברות בעד עצמן. הגרף המוצג כאן משקף מראה עלייה הדרגתית אך עקבית בכניסות לאתר ובחשיפה של קל קלין.
“עבורי, כתבנית היא לא רק ספקית שירות שחושפת אותי לקהל הרחב” אומרים בקל קלין, “האנשים באמת נמצאים שם עבורי כל הזמן. בין אם בהצגת תוצאות מרשימות או במתן אוזן קשבת בכל פעם שאני צריך” הם מספרים בעיניים נוצצות על שיחות טלפון ארוכות עם הצוות של כתבנית ועל הרגשה אמיתית של שותפות.
“זה כמו לעבוד עם צוות מורחב של העסק שלי,” אומר בעל העסק, “הם מבינים לעומק את החזון שלי ועוזרים לי להגשים אותו”.
למעשה, חבילת הקידום והליווי הצמוד של כתבנית לא רק שיפרה את הנוכחות הדיגיטלית ואת מספרי הלידים והפניות שהולכים ועולים מדי חודש של העסק, אלא הרבה מעבר לכך –נתן לצוות קל קלין ביטחון רב יותר בניהול העסק ובקבלת החלטות אסטרטגיות.
פורסם ב: סיפור לקוח, קידום אתרים