דף הבית » כתיבת תוכן » סיפור לקוח: “השיווק ברשת הוא כבר לא מחסום” 

סיפור לקוח: “השיווק ברשת הוא כבר לא מחסום” 

עוד משנות ה-80, סורין ליזרוביץ’ לא מפסיק לזוז בשטח – מהקמת חברת טיולי קרקל לסיורי שטח אתגריים במדבר, דרך הדרכת יחידות חילוץ ועד לסדנאות הישרדות להורים וילדים. נופי המדבר של ישראל מהווים חלק בלתי נפרד מהווייתו ופעילותו השוטפת של סורין. את האהבה הגדולה לשטח והניסיון רב השנים שצבר, הוא רותם יום יום לחוויות בלתי נשכחות שהוא משתף עם משפחות, יחידים וקבוצות בכל רחבי הארץ. כמו בעלי עסקים רבים, גם סורין הגיע לתובנה הבלתי נמנעת – ללא נוכחות דיגיטלית, קשה יותר להגיע לאנשים, ליצור ולהתפתח כבעל עסק. כמו טייל מיומן ולמוד ניסיון, הוא יצא לסקור טריטוריות חדשות שיאפשרו לו לחשוף את מפעל חייו לקהלים חדשים. 

מרזבה - סורין ליזרוביץ

“הבנתי שהתוכן חייב לעמוד במרכז”

במשך תקופה ארוכה התבונן סורין בתסכול מהצד על דור שלם שנצמד למסכים וכמעט ואינו יוצא מהבית. “זה מצב בלתי נסבל בעיני” אומר סורין, “במקום תקשורת בין אישית וצבירת חוויות, הטכנולוגיה שולטת בכל תחומי החיים של הנוער היום. שאלתי את עצמי איך אפשר לשנות את המצב הזה ואיך מה שאני מביא איתי יכול להרחיב את העולם שלהם”. זה הרגע בו בחר סורין לפנות אל כתבנית, לאחר סקר שוק נרחב, ולמצוא את החולייה החסרה שתאפשר לו לרתום את הטכנולוגיה ואת עולם הרשתות החברתיות, דווקא כדי לקדם את הפעילות שלו. 

“הבנתי שהתוכן חייב לעמוד במרכז. התנסיתי בעצמי לא מעט בכתיבה, יש לי המון סיפורים וחוויות לשתף, מהסוג שפותח את התיאבון ויוצר עניין. מה שהייתי צריך זה מישהו שיוכל לפתוח לי את הדלת ולהכיר לי את עולם התוכן הדיגיטלי. התקשורת המקצועית, האדיבות והזמינות הגבוהה של צוות כתבנית עזרו לי להפיל מחסומים בכל מה שנוגע לעבודה עם מחשבים בעסק שלי”. 

הפוסט שפתח את הדלת 

לאחר שיח מעמיק ובחשיבה משותפת, הוחלט על האסטרטגיה שתתאים לסגנון של סורין, שתדבר מגובה העיניים, במילותיו שלו ותזמין קוראים אל העולם שהוא מציע לחשוף בפניהם. “מה שאהבתי”, משתף סורין, “הוא שמהרגע הראשון הייתי מעורב בכל היבט של העבודה. כתבנית לא המציאו אותי מחדש, אלא עזרו לקול שלי לבוא לידי ביטוי בפלטפורמות חדשות”. 

התוצאות לא איחרו לבוא. הפוסט שנכתב בשיתוף פעולה מלא בין כתבנית לסורין פרש כנפיים, הגיע לאנשים רבים, שותף וחשף רובד נוסף בסורין שגרם לאנשים להגיב ולהיות מעורבים. הפוסט זכה לעשרות לייקים ותגובות. המעורבות הזו פתחה עבורו דלת לחשיפה נוספת לאחר שהוזמן בעקבות הפוסט לראיון ברדיו על פועלו, על הניסיון ועל האופי הייחודי שהוא מביא עמו לעולם טיולי האאוט דור. 

את שיתוף הפעולה הראשון עם כתבנית הגדיר כהצלחה. “מקצועיות, תודעת שירות וחשיבה מחוץ לקופסא – זה מה שחוויתי עם הצוות מהרגע הראשון. אחרי ההתנסות הזו, שיווק ברשת הוא כבר לא מחסום”. 

פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן