איביי

כתיבת תוכן לאתרי מסחר אלקטרוני

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי
בדיקות מקוריות שוטפות

אין שום סיבה שחנויות דיגיטליות לא ימכרו המון

יצירה של תיאורי מוצרי משכנעים וכתיבה של חומר מקצועי על המוצרים שבחנות שלכם יכולה לקחת המון זמן וגם אז, לא בטוח שהיא תהיה אפקטיבית כמו תוכן שכתב קופירייטר מנוסה. אנחנו מתמחים בכתיבת תוכן לאתרי מסחר אלקטרוני, מבינים את החשיבות של כל מילה ויודעים לכתוב כדי להניע למכירות בעולם התחרותי העכשווי. צוות הכותבים שלנו ישמח לעזור לכם לחסוך זמן יקר וכסף, כך שתוכלו להתמקד במה שאתם עושים הכי טוב – הגדלת העסק המקוון שלכם. מתיאורי מוצר מותאמים ל-SEO ועד למדריכי קנייה אינפורמטיביים, הכל פה אצלנו תחת קורת גג אחת. אל תפספסו את ההזדמנות להגדיל הכנסות ולייעל את העבודה. לחצו על הכפתור למטה וגלו את ההבדל עוד היום!

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

אם אתם לוקחים חלק פעיל בתעשיית המסחר האלקטרוני ומנהלים חנות אינטרנטית אחת או יותר אז אתם ודאי יודעים עד כמה תוכן חשוב. שירות כתיבת התוכן לזירות המסחר השונות שאנו מספקים יעזרו לכם להבטיח כי הרווחים שלכם ימשיכו לגדול חודש אחר חודש. אנו מקפידים מאוד על תוכן יחודי ומתאים למוצר, כזה שישקף לגולש מה בדיוק הוא הולך לקנות כדי למנוע הפתעות ואי נעימויות. כל הכותבים שלנו מנוסים מאוד ויש לנו שנים של ניסיון בכתיבת תכנים לאתרי מסחר אלקטרוני.

כתיבת תוכן לאתרי מסחר אלקטרוני – דגשים שאין במקומות אחרים

אנחנו נחקור את המוצרים שלכם ואת התחום בו אתם עובדים ונכתוב תוכן ייחודי ומקורי עבור אתרי המסחר האלקטרוני שלכם בלבד. הכותבים שלנו כולם מכירים את האלגוריתמים השונים של מנועי החיפוש וכל נושא הקידום במנועי החיפוש תמיד נלקח על ידינו בחשבון. אנחנו יכולים לכתוב תוכן לאתרים שלכם ותוכן ותיאורי מוצר למוצרים שלכם בזירות המסחר הגדולות כמו אמזון ואיביי. את חומר הגלם לכתיבה אתם תספקו או שניצור אותם בעצמנו. אך בין אם אתם דורשים תכני הסבר על המוצרים או מדרכי משתמש – אנחנו יכולים לעזור. אנחנו יכולים ליצור לכם מדריכים מעולים לכל המוצרים שמוצגים אצלכם באתר או בזירת המסחר.

אנחנו כאן לרשותכם בכל עת…

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן