דף הבית » כתיבת תוכן » איך התוכן שלכם באתר יכול לשפר כמעט כל דבר בעסק שלכם?

איך התוכן שלכם באתר יכול לשפר כמעט כל דבר בעסק שלכם?

התוכן שלכם באתר אולי לא יפתור את בעיות העולם וגם לא יציל את האוקיינוסים השוקעים, אבל הוא לגמרי יכול להשפיע על אספקט אחד מרכזי: ההצלחה העסקית שלכם. כיצד זה בא לידי ביטוי ולמה אתם חייבים כתיבת תוכן איכותית כדי להוציא מהכוח אל הפועל את ההצלחה המובטחת?

איור של מחשב עם אתר אינטרנט
איור של מחשב עם אתר אינטרנט

90% מבעלי העסקים מסכימים

מחקר ארוך טווח חקר את השפעותיה של המדיה החברתית ואתר האינטרנט על האופן שבו בעלי עסקים תופסים הצלחה. 90% מהמשתתפים, כולם בעלי עסקים כמובן, הסכימו שיש הבדל של שמיים וארץ בין ההצלחה העסקית שלהם לפני ואחרי הקמת אתר עם תוכן שנכתב על ידי איש תוכן מקצועי.

מנגד, סקר אחר שבחן את יחס הגולשים לעסקים עם או בלי אתר אינטרנט, העלה כי 71% מהצרכנים שנהנו משירות טוב באתר המבוקש, נתקלו בתוכן איכותי ונהנו גם מאינטראקציה טובה עם נציגיו – יבחרו גם להמליץ עליו לאחרים.

אתם פשוט חייבים אתר מושלם

לא משנה אם אתם סטארט-אפ חדשני, עסק קטן או חברה וותיקה, לא משנה אם אתם מוכרים את מרכולתכם אונליין או שאתם רק צריכים ליצור תדמית נכונה לעסק – אתם פשוט חייבים לבנות אתר אינטרנט איכותי, המאופיין בוויזואליות מתקדמת וכן תוכן התואם את המסרים והמיתוג הכללי באתר. הנה כמה סיבות טובות לכך.

ערוץ קשר איכותי ביניכם לבין הלקוחות

כבעלי עסקים, ובוודאי בעידן המודרני, חשוב לנו לשמור על קשר איכותי עם הלקוחות שלנו. לדעת מה הם חושבים עלינו, כיצד נוכל להשתפר ואיך נוכל להעניק חווית משתמש מושלמת. אין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר ליצור מלכתחילה חווית משתמש כזו, שמרגישה ללקוח הפוטנציאלי ממש כאילו הוא מדבר איתכם בזה הרגע.

איך זה עובד בפועל? לשם כך יש צורך באיש מקצוע שהתמחותו היא כתיבת תוכן לבעלי עסקים. התוכן הנכון, הקוהרנטי, זה ש"מתמלל" את המסרים שלכם לכדי טקסטים מעולים, חדים וממוקדים – הוא זה שישדר ללקוחות שלכם: יש כאן עסק שאכפת לו ממני. וכאן אני רוצה להישאר.

תוכן טוב מעלה את אחוזי המכירות

כשאנחנו מבקשים לרכוש מוצר מסוים או רוצים לקבל מידע על שירות מסוים ומחפשים אחריו בגוגל – מה נחשוב אם נגלה שיש עסק שמוכר את השירות המבוקש אך אין לו אתר אינטרנט? ומה נניח על אותו עסק אם נגלה שדווקא יש לו אתר אינטרנט, אך התוכן בו מוגש בצורה ירודה? סביר להניח שתבחרו למסור את כרטיס האשראי שלכם לעסק אחר.

90% מהמשווקים שפנו לכתיבת תוכן מקצועית, כך על פי סקר, ענו בחיוב לשאלה: "האם מאמצי השיווק שלכם השתלמו יותר לאחר כתיבת התוכן?"

ואותנו זה ממש לא מפתיע 😊 אנחנו רואים יום יום איך תוכן מעולה לאתר, כזה שמשדר את המסרים של המותג, מותאם לקהל היעד שלו וגם לעידן המודרני – פשוט עובד ומגדיל את המכירות.

לקריאה נוספת

פורסם ב: כתיבת תוכן

תגיות: | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן