ויקיפדיה

כתיבת ערכים לויקיפדיה

עשרות אלפי לקוחות מרוצים (גם עסקים קטנים וגם מוסדיים)

תוכן איכותי בסטנדרט גבוה
עמידה בלוחות זמנים (גם קצרים)
כתיבה אנושית
מעל 7 שנות ניסיון
אפיון ודיוק הצרכים הלשוניים שלכם
מנהל פרויקטים אישי ואנושי

ערך בוויקיפדיה עושים עם מקצוענים כי לא תמיד יש הזדמנות שניה

זה לא סוד שביסוס נוכחות בוויקיפדיה חיוני לעסקים ולאנשים המעוניינים לשפר את המוניטין המקוון שלהם. עם זאת, תהליך הכתיבה והעלאה של ערך יכול להיות מרתיע, מייגע ולקחת זמן רב בלי להבטיח שהערך שלכם בכלל יישאר. כאן נכנס לתמונה צוות המומחים שלנו שיודעים לכתוב ולהעלות ערכים לפי ההנחיות המחמירות של ויקיפדיה. אנו מציעים שירותי כתיבה לערכים בויקיפדיה שעוזרים לכם להציג את ההישגים והערכים שלכם בפלטפורמה הייחודית הזו. צוות הכותבים והעורכים המנוסים שלנו יעבוד אתכם בשיתוף פעולה הדוק כדי ליצור דף ויקיפדיה המשקף אתכם במדויק. הקליקו על הכפתור ותנו למישהו מקצועי לתת לכם ערך.

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

זה לא משנה אם יש בבעלותכם מלון ותיק או חנות תכשיטים, עמותה פעילה, חברת תעופה או מסעדה ידועה. לא צריכה להיות שום סיבה שהעסק שלכם לא יהיה בוויקיפדיה.

ערך בוויקיפדיה – דוחף את העסק שלכם קדימה!

ויקיפדיה היא האינציקלופדיה האינטרנטית הגדולה ביותר והיא קיימת כבר כמעט 10 שנים. ויקיפדיה היא שיתוף פעולה של מתנדבים בכל רחבי העולם אשר כותבים ועורכים יותר מ-16 מיליון ערכים. ערכי ויקיפדיה כתובים על כל נושא בעולם. מתפוח-עץ, דרך מייקל ג’קסון, וכלה בתאגידי ענק כמו BP. כתיבת ערכים בוויקיפדיה מעסיקה עשרות אלפי עורכים מכל רחבי העולם.

ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ייחודית. כל אחד שהוא חבר בה (וכל גולש יכול להיות חבר בה) יכול לכתוב ולערוך את התוכן של כמעט כל ערך. אם עורך יגיש ערך חדש לפרסום, ויקיפדיה תסקור אותו ותוודא שהערך אכן אמין, שאינו משוחד, ושהוא אינו סוג של פרסומת.

אם לעסק מסויים יש ערך בוויקיפדיה מנועי החיפוש מעריכים זאת מאוד. כאשר גולש עושה חיפוש בגוגל, אחת מהתוצאות הראשונות בדף החיפוש היא מוויקיפדיה. כשלעסק מסויים יש ערך על שמו בוויקיפדיה הדבר משווה יוקרתיות לעסק, מראה מקצועיות ונותן תחושה ש”יש על מי לסמוך”. כל זאת בנוסף ליתרון העצום של פרסום חינם באתר איכותי, ותיק ואמין.

אז למה לי ויקיפדיה עכשיו?

בנוסף לאמור לעיל, יש ערך רב הנוגע לתחום קידום האתרים הקשור לפרסום בוויקיפדיה. כשאנו כותבים עבור העסק שלכם ערך בויקיפדיה – ויקיפדיה תגביר את הדירוג של האתר שלכם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. ויקיפדיה עצמה מופיעה כעת במקום המכובד השישי באתר הדירוג אלקסה. אתר זה מהווה מרכז מידע אינטרנטי אשר מדרג את התנועה באתרי אינטרנט בכל העולם. כתיבת ערך בויקיפדיה עבור העסק שלכם הוא כמו הוספת המלצה נוספת ומכובדת לקורות חיים. חשוב לציין כי איננו יכולים להבטיח שערך מסויים יעלה לויקיפדיה מכיוון וזהו שירות חיצוני. עם זאת, אנו נעשה הכל כדי לגרום לזה לקרות.

למי מתאימה כתיבת ערך בוויקיפדיה?

אנו יכולים לכתוב ערך בוויקיפדיה כאשר העסק שלכם הנו ותיק ומבוסס. שוב, ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולכן לא ניתן להשתמש בה לפרסום או להטמעת תכנים שיווקיים. הערך צריך להיות כתוב היטב ולפי כל הכללים של ויקיפדיה תוך סקירת ההיסטוריה של החברה ומעט מאוד אזכורים, אם בכלל על נקודות המכירה של העסק. הערכים צריכים להיות סוג של מבט ניטראלי על העסק שלכם ולכן רצוי מאוד שרק מישהו מקצועי עם ידע בכתיבת ערכים בויקיפדיה יכתוב את הערך עבורכם. 

לאחר העלאת הערך יש צורך במתן מענה מתאים לעורכים אשר מבקרים את הערך, לעשות בו שינויים כדי להתאימו מחדש וכדומה. זהו שירות נפרד אותו אנו מספקים גם כן אך בתוספת תשלום.

עריכת ערכים בוויקיפדיה

ניתן לבקש מאיתנו לערוך גם כן ערכים קיימים. ברוב המקרים תתבקשו על ידינו לספק אסמכתאות לתכנים החדשים אותם אתם מבקשים להכניס לערך הקיים. אנו נערוך ונשפר את הניסוח, נתאים את התוכן למבנה האינציקלופדי של ויקיפדיה ונערוך את הערך הקיים בהתאם.

למי יש סיכוי טוב לקבל ערך בויקיפדיה?

  • חברות מסחריות – חברות ציבוריות, חברות ידועות, חברות הנסחרות בבורסה, חלק מהחברות הפרטיות, בתי מסחר ומלאכה
  • אישים – ידוענים (סלבריטי), אושיות רשת, אישי ציבור, פוליטיקאים, עורכי דין, רואי חשבון, ידוענים, שחקנים, זמרים, ספורטאים, מנהלים בכירים
  • רפואה – בתי חולים, מרפאות, מרכזים רפואיים, רופאים מוכרים, פרופסורים
  • ספרים והוצאה לאור – הוצאות לאור, רוב הספרים המודפסים, רוב הספרים הדיגיטליים
  • תרבות ובידור– תאטרון, אופרה, תזמורות, אומנים מוכרים, יצירות, אמנות, יצירות אמנות, רוב השחקנים, סרטים, סדרות
  • ביטחון – צבא, משטרה, שב”כ, מוסד (אישים ידועים)
  • היסטוריה – חברי מחתרות, הגנה, פלמ”ח, אצ”ל, לחי, מדינת ישראל
  • טכנולוגיה – חברות טכנוולוגיה ידועות, חברות הייטק, סטארט אפים, חברות מסחר אלקטרוני (רוב החברות, המייסדים, המותג/מוצר)
  • גיאוגרפיה – ערים, עיירות ואתרים ברחבי העולם, שכונות גדולות, אתרים ארכיאולוגיים
  • מדע – מתמטיקה, מתמטיקאים ידועים, מדעי החלל, פיזיקה, פיזיקאים, כימיה, ביולגיה, ביולוגים מוכרים, כימאים, נושאים במדעי המדינה, נושאים במדעי החברה
  • כלכלה – עיתונים כלכליים, פורטלים כלכליים ידועים, כלכלנים מוכרים
  • דת – מוסדות דתיים, עמותות דתיות, רבנים, אימאמים, כמרים, אנשי דת מוכרים מדתות אחרות, יהדות, איסלאם, נצרות, בודהיזם ודתות אחרות
  • ספורט – ענפי ספורט, ספורטאים, טכנולוגיות ספורט

לקבלת פרטים, הצעת מחיר והזמנה

טלפנו עכשיו 04-6491136

שלחו מייל  office@katvanit.co.il

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן