האדריכל אלעד גבור, המנכ”ל של “א. גיבור אדריכלים – אדריכלות ובינוי ערים בע”מ”, משרד מוביל לאדריכלות ותכנון ערים שפועל מראש העין מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית.
‘גבור אדריכלים’, שנוסדה לפני כעשרים שנה מעסיקה 9 אדריכלים, מרבה לפעול באזורי יהודה ושומרון ומתמחה בתכנון יישובים, אזורי תעשייה ושכונות ענק עם אלפי יחידות דיור, כמו גם מבנים ציבוריים ותעשייתיים (למשל, מפעל השוקולד החדש של חברת שטראוס בנצרת עלית).
אלעד, שבמקביל לאחריות הניהולית והתפעולית של החברה משמש כאדריכל במשרה מלאה, הוא איש עסוק ולכן כשזה מגיע לעדכון וחידוש התוכן באתר הוא נעזר במיקור חוץ. בשנתיים האחרונות הוא משתמש בשירותי כתיבת התוכן של כתבנית. שוחחנו עמו ושמענו את התובנות שלו על העבודה מול כתבנית.
“כותבים בגובה העיניים”
אלעד גבור: “כמנכ”ל החברה, שגם אחראי על הפן השיווקי, אני מודע לחשיבות הנוכחות של המשרד במרחב הדיגיטלי. חשוב להוציא תוכן איכותי לאינטרנט ולכן אני מקפיד שהתוכן באתר שלנו יהיה רק איכותי ומעניין, וחשוב לרענן ולחדש את התוכן ולהוסיף מאמרים מעת לעת.”
אלעד מצא שהפלטפורמה של כתבנית מאפשרת לו לקבל תוכן איכותי במינימום מאמץ ומעורבות מצדו:” כמנכ”ל שהוא גם אדריכל הזמן שלי מצומצם ואין לי זמן לייצר מאמרים, לכן הפתרון שכתבנית מציעה מאוד נוח. אני חושב על הנושא ופונה לכתבנית לכתוב את המאמר שביקשתי. מה שיפה זה שהם כותבים בגובה העיניים ולא בשפה ‘אדריכלית’. אחרי הכול האתר שלנו מיועד לקהל הרחב והכתיבה של כתבנית מאוד הולמת את המטרה הזו. אני אמנם עובר על הדברים ומכניס בהמשך אינפוטים מקצועיים, אך הבסיס שאני מקבל מצוין”.
בלי לבזבז זמן בטלפון
פרט נוסף שאלעד מצא לנכון לציין קשור לחנות האוטומטית החכמה של כתבנית, המאפשרת ללקוח להשלים את כל תהליך ההזמנה בלי לעבור דרך נציגי שירות בטלפון: “אני לא צריך לעשות כלום, פשוט נכנס לאתר של כתבנית. האתר מאוד נגיש וגם כל הזמן משתפר. אני מכניס את הנושאים שאני מעוניין שהמאמר ייגע בהם, את כמות המילים למאמר והסגנון הדרוש ותוך יום-יומיים יש לי מאמר מקצועי חדש באינטרנט במחיר מאוד סביר”.
אלעד מסכם: “אני עובד מול כתבנית למעלה משנתיים ובערך פעם בחודש מזמין מאמר חדש. את המאמרים אני מפרסם באתר וגם בעמוד הפייסבוק של המשרד, כך שאנחנו מקבלים חשיפה כפולה. בסך הכול החוויה שלי עם כתבנית מאוד חיובית. הם אף פעם לא מנדנדים או לוחצים עליי לקחת שירותים נוספים וגם את זה אני מעריך. אני אוהב שהכול נעשה בקצב שלי, כמו שנוח לי, ואת זה אני מקבל מ’כתבנית'”.
פורסם ב: כתיבת מאמרים, כתיבת תוכן, סיפור לקוח
תגיות: אלעד גבור | כתיבה שיווקית | סיפור לקוח