אבירם אדר, CTO בחברת אול-אין בידור, מספר שחוויית העבודה הממושכת שלו עם “כתבנית” היא נפלאה ומסביר מדוע הוא ממליץ עליה לרבים ממכריו.
אם היינו נדרשים לתאר את כל מהפכת המידע בעידן ה-Web 2.0 במילה אחת, כנראה היינו בוחרים ב”תוכן”. העולם הווירטואלי המשתנה ללא הרף שבו אנו מבלים חלק ניכר מזמננו מוצף מכל עבר בתכנים מסוגים שונים ומגוונים. בית עסק המעוניין לשרוד ולשגשג באקלים כזה חייב לדעת כיצד ליצור אתר אינטרנט שימשוך גולשים (למשל, באמצעות מיקרו-קופי וחוויית משתמש), לשווק עצמו באופן אפקטיבי במדיה החברתית ולדאוג לכך שיופיע במיקום גבוה ככל הניתן ב”גוגל” בתוצאות החיפוש הרלוונטיות למוצר או השירות שהוא מציע.
אם הדבר נכון לגבי עסק אחד, הרי שבחברות המפעילות פורטלים המהווים מעין צומת דרכים שעסקים שונים ורבים מצטלבים בה, חשיבותם של תוכן מדויק וקידום נכון רק מתחדדת פי עשרות מונים. זוהי אחת התובנות שאליהן הגיע עם השנים אבירם אדר, סמנכ”ל טכנולוגיות (CTO) בחברת אול-אין בידור (All-In Entertainment), שבבעלותה פורטלים לכמה מאתרי האינטרנט הגדולים בארץ ובעולם בתחומי הנופש, המשחקים, האירוח והפנאי. אחד הפרויקטים של החברה הוא אתר צימרים למשפחות בשם צימר.קום. לדברי אדר, ההפרדה בין הקידומי לאינפורמטיבי ולשיווקי בימינו היא במידה רבה מלאכותית, כאשר מאמרים שתכליתם הראשונית הוגדרה כקידום אורגני ממלאים גם תפקיד של מתן מידע והגדלת המכירות, ולכן חשוב שאיכותם תהיה גבוהה. חברת התוכן הגדולה שהוא עובד איתה לאורך השנים על מנת לקדם פרויקטים שונים באינטרנט היא “כתבנית”.
“חוויית העבודה שלי עם ‘כתבנית’ היא נפלאה”, מדגיש אדר. “מדובר בחברה מקצועית במיוחד, שמשלבת באופן נכון ומדויק מילים ספציפיות בתכנים השונים, בהתאם למחקרי מילות מפתח שאנו שולחים לה. הדבר מביא לעלייה מהירה ויציבה בתוצאות החיפוש של גוגל, וכתוצאה מכך קידום האתרים מוכתר כהצלחה. היתרון הגדול בעבודה עם ‘כתבנית’ הוא שאנחנו כבר לא צריכים להגיד כלום – העבודה פשוט נעשית כמו שאנחנו רוצים. התכנים כתובים מצוין, קולעים למטרה והפסקאות והמשפטים תמיד באורך הנכון. “הכול פשוט מושלם – בדיוק לפי הדרישות שלנו”.
הודות לשביעות רצונו הגבוהה מהעבודה מול “כתבנית”, מפנה אדר רבים ממכריו לעבוד עם החברה ולהיעזר בשירותי התוכן המגוונים שהיא מציעה. בעיניו, כל שירותי התוכן באינטרנט חותרים בסופו של דבר למטרה אחת – קידום רב-ממדי של הפרויקט, היוזמה או העסק. על מנת לוודא שכל התכנים השונים משתלבים ביניהם באופן מיטבי, נדרשת כתיבה מדויקת ואיכותית בסגנון מלוטש המותאם לדרישת הלקוח. וכמו בכל תחום אחר בחיים, גם בכתיבת תוכן אינטרנטי – למקצועיות, ניסיון ואמינות אין תחליף.
פורסם ב: סיפור לקוח
תגיות: כתיבת תוכן לאתרים | סיפור לקוח