לשחר צרקצי יש עסק שלא שומעים עליו כל יום: הוא מנהל יחד עם אשתו חנות למוצרי אהבה ואביזרים למבוגרים. AMOR SHOP שבבעלותו, נחשבת כיום לאחת החנויות המובילות בתחום ושחר מתחזק ומפעיל במקביל, חנות פיזית מצליחה וחנות אונליין משגשגת המקודמת היטב.
שחר מדגיש כי הייחודיות של החנות נובעת מההתאמה שלה למגוון מגזרים ומשפע המוצרים הקיים בה. “אנחנו הרבה יותר מחנות צעצועים למבוגרים. אנחנו מציעים גם מבחר פתרונות לשיפור ההנאה מחיי המין: תכשירים, אביזרים ועוד. אפשר למצוא אצלנו מוצרים המותאמים ובטוחים לשימוש בהריון, ביצים סיניות לחיזוק רצפת האגן ומניעת בריחת שתן, מוצרים לחיזוק ולשמירה על האון הגברי ועוד הרבה אחרים”.
איכות במוצרים ואיכות בתוכן
לדברי שחר, הדגש ב “אמור” הוא על איכות – היבט שהוא לא מוכן להתפשר עליו. הוא מספר כי בחנות האונליין קיימים למעלה מ-700 מוצרים, כולם מיובאים מספקים גדולים באירופה ועומדים בתג התקן המחמירים בעולם. גם איכות השירות חשובה לו וצוות החנות זמין פיזית ואונליין, לשאלות, הסברים, משלוחים דיסקרטיים לכל הארץ ועוד.
זו גם הסיבה, שהוא לא היה מוכן להתפשר על איכות התוכן באתר וכאן נכנסה לתמונה אשתו, המנהלת איתו את העסק: “כשהקמנו את החנות אונליין, חיפשנו חברת תוכן לכתיבת תוכן למבוגרים ואשתי מצאה את כתבנית”. מה שהתחיל כפיילוט של ארבעה מאמרים, התקדם במהירות לעבודה שוטפת על מגוון תכנים. “אתה מקבל תמורה בעד האגרה”, אומר שחר. “המאמרים באמת ברמה גבוהה, במיוחד בהשוואה למה שקיבלתי מחברות תוכן אחרות וגם המחיר אטרקטיבי יחסית לאחרים”.
צעצועים למבוגרים הם לא משחק ילדים
התוכן ל “אמור” צריך לענות על כמה צרכים במקביל. הדבר החשוב ביותר מבחינת שחר ואשתו, הוא הערך האינפורמטיבי. הקונים צריכים לקבל מידע מדויק על המוצרים שאותם הם עומדים לרכוש. הפן השני החשוב, הוא SEO – קידום האתר בגוגל. “אני קורא את המאמרים ורואה שיש הבנה גם של הבריף וגם של המוצרים עצמם והייחודיות של המותג. השפה רהוטה, המסר עובר בצורה חדה ועניינית וזה נהדר”. התכנים תורמים גם לקידום האתר וגם לעלייה במכירות, לפעמים אפילו מיד אחרי שהם מתפרסמים. “אני שם את המאמרים בבלוג באתר תוך זמן קצר אני רואה שיש כניסות וגם מתחילות להגיע פניות. אנשים מתעניינים לגבי המוצרים שהתפרסמו במאמרים וקונים אותם יותר”.
“התוכנית היא לגדול יחד”
לאור החוויה החיובית של שחר מ “כתבנית”, הוא מתכנן להמשיך להזמין מאמרים ובנוסף, להגדיל את היקף הזמנות התוכן שלו ולהרחיב את אופי הכתבות כדי לקדם את החנות אף יותר. “אנחנו מרוצים מאוד ואני אזמין תכנים שיתפרסמו גם מחוץ לאתר, ברחבי הרשת”.
פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח
תגיות: אמור | כתיבת תוכן לאתרי מבוגרים | סיפור לקוח