מכונים של הסרת שיער בלייזר יש הרבה, אבל מכון שמציג מחירון באתר, שמעניק שירות ללא התחייבות מראש ושנותן שירות ללהטבי”ם ומלווה בתהליכי שינוי מין, והסרת זיפים לחלוטין.
אקווה קליניק הוא הראשון ואפילו היחיד במדינה. זו זכות גדולה לעבוד יחד עם עסק המציע שירות ייחודי שכזה ושמעניק בית חם לכולם, ולכן אנו שמחים להציג בפניכם לקוח ותיק שלנו, שעושה חיל בעולם האסתטיקה שאתם חייבים להכיר.
הכל בר שינוי
הבעלים והמייסד של “אקווה קליניק” הוא משה פרחי, בחור צעיר, עם אהבה גדולה לעולם היופי האסתטיקה וללהט”בים, כי כבר ב-2008 משה הבין שאת הכול אפשר לשנות.
עד השנה האחרונה, באקווה קליניק עבדו בשיטת שיווק “מפה לאוזן” ורק בשנה האחרונה הם בחרו להקים אתר אינטרנט כדי לקדם את העסק. משה נכנס לגוגל כדי לחפש כותבי תוכן לאתר של העסק, כדי שימלאו עבורו את האתר בתוכן איכותי, אינפורמטיבי, שיווקי וקידומי, כדי להגיע לקהל רחב יותר שידע על הייחודיות של המכון שהקים ושהבשורה תגיע לכמה שיותר אנשים שצריכים את השירות שהם מציעים.
“יש הרבה פניות של בחורים שעוברים שינוי מגדרי, בעיקר להסרת שיער מהפנים, הם מגיעים אלינו כגבר ויוצאים כאישה וזה מאוד מרגש” הוא מספר לנו, גם שהתהליך של השינוי המגדרי לא פשוט עבור המטופלים במכון שלו, הוא מספר שבעקבות ההורמונים שהם מקבלים, יש להם מצבי רוח שונים, והצוות שם גם כדי להכיל את המטופלים וללוות אותם בתהליך מהתחלה ועד הסוף.
“אני מרגיש שמורן חברה שלי”
התעניינתי בנוגע לחוויית הלקוח של משה מאיתנו, שאלתי אותו, איך הוא מתאר את העבודה מול “כתבנית” בתהליך העבודה? והוא סיפר שהוא כבר מרגיש שמורן חברה שלו. לא מרגיש שהוא מתכתב מול מנהל פרוייקטים.
הוא משתף, שהמאמרים שהוא מקבל מגיעים אליו באופן מפתיע די מהר. עד שבוע ופרויקט גדול שביקש כבר אצלו במייל. הוא מאוד נהנה לעבוד איתנו, מהמהירות, מהיעילות ומהיחס האישי כלפיו. כדי לדעת מה לבקש שנכתוב עבורו הוא מספר שהוא גולש הרבה בגוגל ובודק אתרים בעולם התוכן של החברה שלו ואם יש כתבה שמעניינת אותו, הוא לוקח את הרעיון ומשדרג אותו. בזמן השיחה בשלב הזה, משה העלה רעיון לכתוב מאמר על שינוי מגדרי שיופיע אצלו ובמאקו גאווה כי יש לו הרבה מה לספר בנושא.
היה לי חשוב לדעת כדי לשתף אתכם, בנוגע להתקדמות האתר של אקווה קליניק, ושל הפניות לעסק, כדי לוודא שאכן העבודה שאנחנו עושים יחד, תורמת לו להתקדמות העסק, ושבסופו של דבר, העבודה איתנו משתלמת עבורו.
תוך חודשיים – עמוד ראשון בגוגל
משה מספר שתוך חודשיים מאז שהתחילו לעבוד איתנו, הם כבר הופיעו בעמוד הראשון בגוגל, במילת החיפוש “הסרת שיער פר טיפול”. “מחירון הסרת שיער” שגם היא מילת מפתח חזקה, מציגה את העסק בעמוד הראשון בגוגל.
מבחינת הפניות לעסק, הלקוחות שמגיעים מהכתבות שעשינו לו בכתבנית, הוא משתף שהם שואלים יותר שאלות, בהשוואה ללקוחות שמגיעים מפה לאוזן, כי הם לא מבינים שקיים דבר כזה, הסרות שיער פר טיפול וללא התחייבות מראש. הם חושבים שיש קאץ’ כי הם לא מכירים דבר כזה, וכשהם מגיעים לכאן, הם מגלים שזה קיים, והם מספרים אחד לשני, המסר רץ ומתפשט מפה לאוזן עוד ועוד.
משה מגלה לנו שהדבר שגרם לו לעבוד איתנו בפעם הראשונה, היה הפופ אפ באתר שלנו, שקופץ בכל פעם שמישהו רוכש מאמר באתר, הוא זיהה את ההוכחה החברתית הזו, הרגיש בטוח גם מבלי להכיר אותנו לעומק, עשה את הצעד, ומאז אנחנו עובדים ביחד ומקדמים את האתר שלו בגוגל בצורה נפלאה.
אנחנו בכתבנית מאחלים למשה מאקווה קליניק הצלחה מפוארת, כי אנחנו מאמינים ותומכים בעסק שלו, בטוחים שעוד יגיע רחוק, ואנחנו פה כדי ללוות אותו בדרך לשם!
פורסם ב: כתיבת תוכן, סיפור לקוח
תגיות: כתיבת תוכן לאתרים | סיפור לקוח | סיפורי לקוח