דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרי אטרקציות ואתרי אירועים – מה חשוב לדעת?

כתיבת תוכן לאתרי אטרקציות ואתרי אירועים – מה חשוב לדעת?

אין ספק שכדי לכתוב תוכן מוצלח וראוי לאתרים שמציעים אירועים ואטרקציות למיניהם, צריך לגרום לקורא להתעניין בכתוב. דרך המילים צריך להעביר את ההרגשה, לספק את הסחורה כפי שנאמר, להביא אותם למצב שהם עוד לא ראו או פגשו אירועים כמו שאתם מציעים, או אטרקציות מיוחדות כמו שלכם.

כתיבת תוכן כזאת אמורה ״לפתות״ את הקורא ולגרום לו לבחור בכם. הקורא אמור להרגיש דרך אותן מילים, את החוויה, את המהות, את ההוויה. לכתוב בצורה כזו שהקורא יכול לדמיין את מה שקורה באירוע או באטרקציה, מחייב את הכותב או לעשות סקירה נרחבת, מחקר מעמיק, או אפילו להתנסות באחד מן האטרקציות/ אירועים, אלא אם כותב התוכן הוא בעל דמיון מפותח מאוד והוא יכול להעביר במילים את החוויה מבלי לחוות אותה כלל. כך או כך, אין ספק שכדי לכתוב תוכן לאתרים אלו, צריך להיות חזק בהעברת חוויה דרך מילים, ממש כמו היכולת לכתוב רומן פשע/מתח.

יש לזכור, שמחליטים לכתוב תוכן צריך להעביר מסר, חד וברור, למה המקום הזה הוא הנכון בשביל הלקוחות? למה לבחור באטרקציות או באירועים הללו? כדי לעשות זאת נכון, צריך לדעת איך לרדת לפרטים ולהעביר זאת בצורה חכמה ששמה דגש על קידום ויחד עם זאת לשלב את עולם הרגש, הדמיון, וכמובן את מילות המפתח שיעזרו לגוגל למצוא אתכם במהירות.

איך מגיעים למקום הראשון?

אטרקצייה של רכבת הרים בלונה פארק
אטרקצייה של רכבת הרים בלונה פארק

אם עד היום לא הבנתם, רצוי שתדעו שכדי להגיע למקום הראשון בגוגל, התוכן חייב להיות מובן עבור מנוע החיפוש המפורסם. מובן אומר – תוכן איכותי, אמיתי, בעל ערך, וכמובן כזה שמכיל מילות מפתח וסדר הגיוני, בצורה שהיא סבירה ולא מומצאת.

כשכותבים תוכן לא חובה להישאר מסתוריים, אלא להיות חשופים, לגלות מה מבדיל אתכם מאחרים, מי אתם מאחורי המסך, ולא רק להעביר את התכונות השיווקיות והרצון למכור, כמה שיותר אירועים ואטרקציות. תשקיעו בתוכן איכותי, כדי שמי שיקרא אותו ירגיש שבאמת השקיעו בו, ולא גרמו לו לקרוא משהו ארוך שבסופו של דבר אין שום תכלית. אגב תכלית, השתדלו לסיים כל פיסת תוכן באתר שלכם בהנעה לפעולה – כך תגדילו את הרכישות של הכרטיסים לאטרקציות או לאירועים שאתם משווקים.

אז איך יוצרים תוכן איכותי?

כותבים מאמרים על מה שנמצא מאחורי האירועים או האטרקציות שאתם מציעים, איך הייתה החוויה שלכם, דרך העיניים שלכם כאשר הגעתם למקום שבו פתחתם את העסק, הרי זה הגיע מחלום, מחזון, מאהבה לתחום. כשמעניקים, דרך התוכן שלכם אפשר לתת מבט ייחודי על מי אתם מאחורי המסך, מאחורי הקלעים. כך תוכלו בעצם להעניק לקוראים שלכם טקסט איכותי, אמין, וכזה שמחבר לעולם הרגש. 

אפשר ואפילו רצוי לשים דגש בין כתיבת תוכן שמכיל בתוכו חוויה לבין תוכן פרקטי. תוכן פרקטי מכיל בתוכו נקודות ענייניות על המוצר או שירות שאתם מציעים, במקרה שלכם אירועים או אטרקציות. רוב האנשים יחפשו מידע פרקטי, אך אין זה אומר שלא צריך להוסיף גם את הצד החוויתי, לכן ניתן, ואפילו מומלץ ליצור תוכן שמכיל בתוכו פרקטיות יחד עם חוויות השילוב בין השניים יכול לגרום לניצחון.

כנס

קחו בחשבון שיש משקל על כתיבת תוכן לאטרקציות או אירועים למיניהם, כשאר דרך המילים, מלבד החוויה והמידע הפרקטי אפשר לשלב גם הצצות ויזואליות לאטרקציות או אירועים מסוימים, דרך תמונות, סרטונים, סקירות ועוד… אל תחששו לכתוב על טווח המחירים לקהל הלקוחות.

לסיכום

יש מגוון רחב מאוד של סוגי תוכן, כמו כתיבה שיווקית, כתיבה אינפורמטיבית, כתיבה קידומית, כתיבת פוסטים ועוד. את כל אלה אתם יכולים לדרוש ואפילו לרצות, אין ספק שראוי שהבלוג שלכם יכיל את כל אלו ואפילו שילובים של סגנונות כתיבה, כמו מקצועית שיווקית יחד, ובנוסף להוסיף פן חוויתי.

אנשי תוכן יודעים איך להפוך את הדמיון שלכם למציאות, כך שתוכלו לגוון מבחינת תוכן ועדיין להעלות את רמת המודעות לעסק שלכם. כותבי תוכן יודעים ומומחים ביכולת לייצר ממילים סיפור שלם, כזה שירתק את הלקוחות ויגרום להם לפעול ולבחור בכם. יחד עם זאת, באותו הזמן גם גוגל ישמח להראות אתכם כמה אתם מוערכים בזכות תוכן איכותי.

אז כן, ההמלצה היא כמובן להיעזר בכותבי תוכן מקצועיים שיכולים להפוך את העסק שלכם למוביל בתחומו בעזרת תוכן מקצועי, נכון, מובן וכמובן יעיל, וכזה שמכיל בתוכו מילות מפתח שיגרמו למנוע החיפוש להעיף אתכם רחוק.

למילים יש כוח, וכדאי לנצל זאת כדי להעלות את העסק שלכם עוד רמה למעלה. אל תשכחו שאתם מציעים שירותים חווייתיים שמתאימים לקהל יעד מסוים, ולכן דאגו שגם התוכן שלכם יכיל את אותם הדברים, כדי שמי שיקרא יתחבר וירצה לבחור בכם.

כשמדובר באיכות אל תהססו, תבחרו טוב, תבחרו כתיבת תוכן שבאמת תוכל להניע את הלקוחות לפעולה, שבאמת תוכל לתת ללקוחות השונים להבין מי אתם, מה אתם, ומה אתם מציעים להם, על איזה צורך השירות שלכם עונה דרך פרקטיות, מידע, וכמובן העולם הרגשי, שבזכותו תוכלו להביא הרבה לקוחות חדשים לאטרקציה, להופעה או לאירוע שלכם.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים

תגיות: | | | | | |

Scroll to Top
השארת פרטים




    X
    דילוג לתוכן