ויקיפדיה – מקפצה לילדים גדולים
“ויקיפדיה” – שם שמוכר לכולנו. כולנו השתמשנו, משתמשים ונמשיך להשתמש כנראה בויקיפדיה. יש כאלה שנעזרים בה יותר, יש כאלה שסומכים…
בכל רגע שאין לכם דו”ח מילות מפתח ביד אתם מפסידים כסף
יש לכם אתר אינטרנט מושקע, הוא נראה מצוין והוא רק מחכה שגולשים ייכנסו אליו, ייפנו אליכם דרכו או ירכשו משהו…
סיפור לקוח ד”ר זרח: “לפני שבועיים האתר החדש עלה לאוויר והוא כבר מניב הרבה לידים ופניות”
אחד התחומים שאנחנו, בכתבנית, מתמחים בו, הוא כתיבה של תוכן רפואי והנגשתו לציבור הרחב. הצורך בתוכן הזה, בולט בעיקר בעיקר…
לא כל יום פורים? אצלנו דווקא כן!
כולם מכירים את המשפט הידוע “משנכנס אדר מרבין בשמחה”, אבל מה עושים בימים אלה שבהם הצער הוא הבסיס לכל דבר…
התנ”ך, התנ”ך המרושע והתרגום הבלתי מוסרי שהיה פה מעולם…
תרגום מאנגלית לעברית ולהפך של מסמכים ותוכן הוא אחד משירותי התוכן הכי נצרכים בישראל של המילניום השלישי. היום העניין הזה…
מי זכאי לערך בויקיפדיה?
העולם הדיגיטלי של האינטרנט הוא מאגר מידע אדיר בגודלו, כזה שמתקרב למעשה לנפח אינסופי. בתוך מאגר המידע הזה שמור מקום…
קידום אורגני של עסקים קטנים באמצעות תוכן
בהנחה שאתם יודעים מה הכוונה במושג עסקים קטנים ואנחנו סומכים עליכם שאתם יודעים, נשאר רק להבין מה זה לעזאזל קידום…
צילום סרטוני טיקטוק לשיווק העסק שלכם – כך עושים את זה נכון (וקל)
בעידן הדיגיטלי של היום, לכם, כעסק, יש שפע של דרכים לשווק את עצמכם ולהגיע ללקוחות שלכם מהר ונכון. טיקטוק, אחת…
סודות הכתיבה השיווקית המנצחת לדיוור ורשימות תפוצה מאת ד”ר יניב זייד
בעידן שבו הכל רץ מהר כל כך, טווחי הקשב מצטמצמים ומקוריות ועניין הן כל הסיפור, יש חשיבות רבה מאד לכל…