האם כתיבת מאמרים משפרת את הדירוג במנועי החיפוש?
למנוע החיפוש הגדול ביותר, גוגל, יש אלפי גורמי דירוג, המאפשרים לו לדרג נכון אתרים בתוצאות החיפוש. למרות שהחבר’ה מאחורי מנוע…
סיפור לקוח טנקום: ” העבודה מול כתבנית הביאה אותנו לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד”
האירוע החשוב בחייכם יהיה עבורכם משימה לא פשוטה, כזה שידרוש מכם הרבה תשומת לב ומעבר מדוקדק על כל הפרטים הקטנים….
האטריביושן גוסס. מספרי הקליקים הולכים ויורדים. האם השיווק שלנו חוזר למאה ה-20?
אם הייתם שואלים אותנו על כך ב-2010, סביר להניח כי היינו אומרים לכם כי השיווק הדיגיטלי עוסק, בעיקרו, ביכולת לעקוב…
כתיבת תוכן AI בעברית – יתרונות, חסרונות ואם כבר, אז איך להשתמש בזה נכון…
בינה מלאכותית הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים בימינו והיא משמשת אותנו במגוון תחומים שלא נראה כמותו בעבר. כיום אפשר לגייס…
איך לכתוב ולעצב נכון עמוד “צור קשר” מוצלח וממיר
כבעל או בעלת עסק, תסכימו בוודאי אם נאמר שמאוד חשוב לבנות מערכת יחסים טובה עם כל לקוח, כבר מהרגע הראשון….
כך תכינו לאתר שלכם עמוד המלצות איכותי, שמשיג תוצאות
בניית יחסים קרובים ואמון מול לקוחות פוטנציאליים חשובה לעסק שרוצה לבסס את עצמו או להרחיב את הצלחתו. אחת הדרכים היעילות…
סיפור לקוח מסעדת שף: “יש הרבה שיודעים קידום אתרים, מעט יודעים להביא תוצאות…”
כולם יודעים שאוכל עושים באהבה, אבל במסעדת השף שבחיפה “אוניקס” חיפה גילו שהדרך ללב עוברת דרך תוכן איכותי. לדברי מזהאר…
סיפור לקוח סוניק הצללה: “כאילו הכותבים שלכם נמצאים איתי בתחום כבר שנים…”
אחת המטרות הגדולות של כל כתבה שאנחנו מייצרים כאן ב״כתבנית״ היא להעניק ערך מוסף לגולשים שקוראים אותן. בעידן של היום,…
מה הם היתרונות והחסרונות של כל אחת משיטות הפרסום: קידום אורגני SEO מול קידום ממומן PPC
פרסום באינטרנט הוא הדרך הטובה ביותר לקדם עסקים, לייצר צמיחה ולפנות ישירות ללקוחות. שתי שיטות הפרסום העיקריות באינטרנט הן SEO…