סיפור לקוח: אביאל ג’אן, המנכ”ל של אור שיווק מספר על חוויית העבודה שלו עם כתבנית
“תקשורת בלתי אמצעית עם הלקוח היא שם המשחק כיום” בעולם שלאחר מהפכות האינטרנט, המובייל והמדיה החברתית, הצלחה עסקית תלויה יותר…
תש”עטובה 🙂
אז מה היה לנו השנה? כולם עכשיו עושים מעין “סיכום-שנה” כזה, אבל, היות ואנחנו אנשי תוכן ולא רואי חשבון, עזבו…
מה היא עריכה לשונית ולמה צריך אותה בכלל?
יש כמה סוגים של עריכת לשון (או “עריכה לשונית”), אבל ראשית נגדיר את המושג הכללי: עריכת לשון מתבצעת בכל טקסט…
{חוויה אישית} עבודה בכתיבת תוכן מעבר לים
“לאחר כשבועיים עברנו לצד השני של נהר הדורו, לעיר הנקראת “וילה נובה דה גאיה”, הממוקמת על המפגש של נהר הדורו…
כתיבה שיווקית – עשרת הדיברות
נכון לעכשיו מספר התכנים השיווקיים שאתם נחשפים אליהם ביום עומד על כ-8000 אבל הוא ממשיך ועולה ככל שאתם קוראים. יש…
5 עצות לכתיבה שיווקית בעידן שבו (כמעט) כולם נמצאים במובייל
כמעט בלי שהרגשנו, מכשירי הטלפון הניידים נעשו חלק בלתי נפרד מחיינו, עד שתפסו במידה רבה את מקומם של המחשבים הביתיים…
מה שאפשר לגלות כשמפענחים כתבי יד ישנים
זאת נחשבת לאחת ההמצאות הגדולות בתולדות האנושות ויש אומרים שהיא לא פחות חשובה מהמצאת הגלגל. מדובר כמובן בהמצאת מכבש הדפוס…
כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין
בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, כתיבת תוכן מהווה כלי מרכזי חשוב בתחום השיווק, בייחוד כאשר מדובר על תכנים המפורסמים ברשת…
איך כותבים פוסטים מתאימים לאינסטגרם ולפייסבוק
אי שם בשנת 2004, במדינה עם השם הבלתי אפשרי: “מסצ’וסטס”, מקים מארק צוקרברג את פייסבוק, שבאמת אין צורך להכביר עליה…