דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "אני משתמש במערכת האוטומטית של כתבנית כי היא באמת טובה"

סיפור לקוח: "אני משתמש במערכת האוטומטית של כתבנית כי היא באמת טובה"

עוזי שבת נמצא בתחום השיווק וקידום האתרים הדיגיטלי כבר 7 שנים. כחמש שנים הוא עבד כשכיר בחברות ושימש כמומחה SEO, בונה אתרים ומנהל קמפיינים ממומנים, בשנתיים האחרונות הוא מוביל ומנהל את העסק שהקים Digital Solutions. בנוסף הוא משמש כיועץ עסקי לחברות ומרצה על שיווק דיגיטלי במכללת האקריו ברמת גן. את דרכו בענף החל דווקא ככותב תוכן ולכן גם אחרי שעבר לתפקידי שיווק, קידום וניהול הוא תמיד היה ער לחשיבות של תוכן איכותי, הן באספקט של SEO והן באספקט של העברת מידע מדויק ובניית שיח מעורר אמון עם הלקוח.

עוזי שבת

למצוא ספק תוכן איכותי

הצוות של Digital Solutions כולל בנוסף לעוזי עוד חמישה עובדים ויחד הם פועלים כיחידה מובחרת לשיווק וקידום דיגיטלי שמספק לעסקים קטנים ובינונים מעטפת שיווק דיגיטלי כוללת. עוזי שבת מפרט: " תחומי הפעילות שלנו כוללים התמחות בעבודה עם לקוחות בתחום חיי הלילה, כמו למשל ברים ומסעדות, חברות ניקיון ועסקים קמעוניים שונים כולל עסקים ייחודיים כמו חברה מתמחה בפאות ותוספות שיער. תוכן זה משהו שאנחנו כל הזמן צריכים לייצר גם למטרות קידום וגם טקסט אינפורמטיבי לאתרים של הלקוחות שחשוב שיהיה מדויק ואיכותי כמו עמודי אודות ועמודי שירות".

המרדף אחר ספק תוכן איכותי ואמין זה משהו שכל מי שעוסק בקידום אתרים ושיווק דיגיטלי מכיר, גם עוזי שבת נתקל באתגר הזה וניסה מספר פורמטים ולבסוף בחר בחברת כתבנית עמה היתה לו היכרות מוצלחת קודמת בימיו כשכיר. עוזי מרחיב: "כשפתחתי את החברה התחלתי עם כותב תוכן אינהאוס כחלק מהצוות, אבל זה לא הוכיח את עצמו. ברגע שהבנתי שהפתרון הוא ספק תוכן חיצוני, כתבנית הפכה לכתובת המתבקשת. הכרתי את כתבנית כבר בשנת  2018, כשהייתי שכיר בחברת אפסייט, החוויה של העבודה עם כתבנית היתה טובה מאוד גם מבחינת השירות המהיר וגם מבחינת איכות התכנים. היום, כתבנית מבחינתי היא 'מחלקת התוכן' של החברה, כרגע אנחנו נדרשים למשהו כמו 20 תכנים בחודש לצורכי SEO ואני מעריך שהמגמה הזו תתרחב".

"לא רואה סיבה לעשות את זה אחרת"

עוזי שבת תיאר בפנינו כיצד מתבצע תהליך העבודה מול כתבנית: "פרויקט בדרך כלל יתחיל במחקר מילות מפתח, המחקר הזה מאפשר לנו לדעת מה אנשים מחפשים בגוגל בתחום הפעילות של הלקוח. אנחנו עושים תעדוף לביטויים וכך יודעים איזה תכנים להזמין מכתבנית. אנחנו נצרף בריף כללי הכולל את הכותרת ואת ביטויי המפתח, ולעיתים גם דגשים נוספים שחשובים לנו או ללקוח הקצה, כדי שכותב התוכן יבין בדיוק את הכוונה. בעבר, בגלגול הקודם בו עבדתי מול כתבנית  כמנהל שכיר בחברה, נהגתי לדבר עם מנהלות הלקוח, היום אני משתמש במערכת כי היא באמת טובה הכול על אוטומט ולרוב ללא תקלות ועיכובים. למשל, בפעם האחרונה שעשיתי הזמנה, הזמנתי 5 מאמרים ותוך 3 ימי עבודה הם היו אצלי".

עוזי שבת מסכם: "אני מוצא שהמערכת האוטומטית מאוד יעילה, אחרי הזמנת התוכן אני מקבל כבר קבלה עם פרטי ההזמנה והעלויות בפירוט נרחב וכשההזמנה מוכנה אני מקבל את זה במייל בקבצי וורד. העולם הולך לפן אוטומטי, אני לא רואה סיבה לעשות את זה אחרת".

לקריאה נוספת

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: |

גלילה למעלה דילוג לתוכן