אם אתם צריכים תוכן שיווקי לאתר האינטרנט שלכם שבאמת ימשוך את הגולשים המשיכו לקרוא וגלו איך לעשות את זה נכון. מדובר במומחיות בפני עצמה בעולם כתיבת התוכן כי נדרשת הבנה בקידום אתרים, בכתיבה ובעריכה אבל החלטנו להרים את הכפפה ולחלוק איתכם מנסיוננו.

חוליה בשרשרת - קישור

הנה 5 טיפים שיהפכו את הגולשים שלכם ללקוחות

טיפ ראשון – הגדירו את מטרת הכתיבה

מכיוון שאנחנו מדברים על כתיבת תוכן שיווקי לאתר, התוכן חייב לענות על כללים מסוימים. להיות קצר, ברור וממוקד ולכלול בסופו הנעה לפעולה שלא משתמעת לשתי פנים. למשל: "השאירו פרטים", "רכשו כאן און ליין", "הרשמו לרשימת התפוצה" וכדומה. עם זאת, אסור שהתוכן הזה יהיה מתחכם מדי (אחרת יש סכנה שהגולשים לא יבינו אתכם), לא ציורי מדי ולא ארוך מדי כדי שהגולשים לא יתייאשו באמצע. בקיצור, קצר, מניע לפעולה ולעניין.

טיפ שני – תפסו את תשומת הלב של הגולש ומהר

מכיוון שמדובר כאמור בתוכן קצר הוא חייב לפנות לגולש בצורה הכי ברורה שיש, כלומר הגולש אמור לדעת מיד לאן הוא הגיע ומה אנחנו רוצים להציע לו. לכן תוכן שיווקי לאתר חייב לכלול את האלמנטים הבאים.

  • כותרת מעניינת שמושכת את הגולשים.
  • פתיח קצר שמסביר על החברה, המוצר או השירות.
  • פירוט היתרונות של המוצר או השירות.
  • דוגמאות של לקוחות מרוצים.
  • פסקת סיכום עם הנעה לפעולה.

טיפ שלישי – שלבו קישורים בטקסט

אמנם כתיבת תוכן שיווקי לאתר צריכה להיות קצרה וממוקדת, אבל אין שום סיבה שהיא לא תהיה אינטליגנטית ותפנה את הגולשים למקומות קשורים באתר. לכן, מומלץ לכלול בתוכן שיווקי באתר קישורים שמפנים לעמודים רלוונטיים כמו תיק עבודות, גלריית תמונות, סרטוני וידאו, חנות אונליין המלצות של לקוחות מרוצים ועוד. אל תהססו במקרה הצורך להפנות את הלקוחות גם למקומות אחרים מחוץ לאתר רק שימו לב שבמקרה של שליחת גולשים החוצה מהאתר, הלינק צריך להפתח להם בחלון חדש ולא בחלון הקיים בו הם נמצאים. זה גם המקום להיות יצירתיים כי לעתים קרובות הקישור הנכון עושה את ההבדל ובמילים אחרות – מוביל לעסקה מוצלחת.

טיפ רביעי – אל תשכחו את גוגל

אמנם לתוכן שיווקי באתר שלכם יש מטרה ספציפית, אבל אסור לזכור שהוא חלק מאתר גדול יותר שיש לו מטרה אחת – להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל כמה שיותר. לכן, מומלץ לבנות את האתר באמצעות מערכת ניהול תוכן שמאפשרת קטלוג כל עמוד בנפרד, כך שלכל עמוד תוכן תהיה כותרת משלו, תקציר שיווקי ומילות מפתח. וכמובן גם כאן יש לשמור על מסר שיווקי, ממוקד וברור.

טיפ חמישי – השקיעו בכותרת

אמנם כבר דיברנו על נושא הכותרת בטיפ השני, אבל זה המקום לחדד את העניין. אולי תופתעו לדעת אבל דווקא הכותרת נחשבת לאלמנט החשוב ביותר בכתיבת תוכן שיווקי לאתר. למעשה, מכיוון שהכותרת היא הטקסט הראשון איתו נפגש הגולש יש לה משמעות רבה גם מבחינת גוגל. היא מופיעה בגוגל בתוצאות החיפוש וקובעת כמה גולשים יקליקו על הקישור. טקסט מושך ומעניין – יוביל להקלקות. טקסט משעמם ובנאלי – הרבה פחות.

לכותרת יש גם משמעות מבחינת קידום בהתאם למילות המפתח והביטויים שהיא כוללת. לכן, חשוב שהיא תכיל את מילות המפתח הרלוונטיות הן מבחינה שיווקית והן מבחינה קידומית.

זקוקים לעזרה? אנחנו פה 🙂