דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: “התכנים ברמה מאוד גבוהה, למרות המחיר המשתלם”

סיפור לקוח: “התכנים ברמה מאוד גבוהה, למרות המחיר המשתלם”

דיגיטל וייב הוא משרד פרסום דיגיטלי שנוסד בשנת 2008, על ידי רמי כהן שגם היום משמש כמנכ”ל המשרד. המשרד מתמחה, בין היתר, בפתרונות שיווק באמצעות אופטימיזציה מתקדמת של אתרים, קידום ממומן וקידום אורגני.

כמו כן, החברה נותנת מענה מקיף, הכולל בין היתר, ניהול אתרים 360 ברזולוציות הכי קטנות, במגוון רחב של פלטפורמות וממשקים שונים כמו וורדפרס, אי-שופ וכן מערכות מותאמות אישית שנבנו במיוחד עבור סקטור לקוחות מצומצם בהתאם לצרכים ספציפיים.

אפרופו קידום אורגני, שוחחנו עם עופר ברקו ואשר נוריאני, המנהלים את התחום בדיגיטל וייב ושמענו מה יש להם לומר על תפקיד התוכן בתהליך ובעבודה השוטפת ביום יום.

צוות דיגיטל ווייב
צוות דיגיטל ווייב

נישה מדויקת של שיווק

“לצד הגידול העצום בכמות המידע בעולם הדיגיטל מדי יום, חשוב לנו לרתום את אותו מידע, בין היתר, לצורך רימרקטינג (שיטה המאפשרת לפרסם באתרים גדולים עם מודעות ממוקדות שפוגשות את הלקוח הפוטנציאלי במקומות שונים ברשת).

כל נושא מיקוד קהלי יעד הרבה יותר חשוב ומפותח מבעבר. לדוגמא, ניתן ליצור סגמנטציה ולעשות הבחנות בין קהלים חמים וקרים, תוך שימוש בכלים שונים מבוססי תוכן לקידום בפלטפורמות כמו טאבולה ואאוטבריין“, כך הציג בפנינו עופר ברקו את הקונטקסט הרחב לפעילות של דיגיטל וייב.

אשר נוריאני מרחיב: “הכוח שלנו גלום בין היתר, ביכולת לזהות ולעבוד בנישות מדויקות ואפקטיביות ביותר, תוך שימוש בתוכן אשר נבנה ונכתב בצורה נכונה, באופן שיביא למקסימום המרות, בהתאם למטרות והיעדים שהוגדרו יחד עם כל לקוח.

אנחנו עובדים עם לקוחות במשק, מקטנים ועד גדולים, מעולמות תוכן שונים הקשורים לתחום הביטוח, רכב, אופנה, הייטק, מזון, השקעות גלובליות ועוד. לצד כל זה, אנחנו מבצעים ניתוחים אנליטיים מתקדמים לגבי תנועה ודפוסים של הגולשים, כדי למצוא את התמהיל המתאים ביותר ברמת התוכן לקהל היעד המוגדר.”

“התוכן הוא המלך”

מהניסיון שלנו בתחום, כיום מרבית מהמידע שגולש מחפש בגוגל, די חוזר על עצמו במילים אחרות באתרים השונים. לצערנו, אנו נתקלים במסגרת בדיקות שוטפות, בהמון תוכן משוכפל שיכול במקרים מסוימים לגרום לפגיעה משמעותית ואף לנפילה של אתרים.

לדברי מומחים רבים בתחום ופרסומים שונים של גוגל, זה לא סוד שכתיבת תוכן באיכות גבוהה עם ערך מוסף וייחודיות, בהתאם לדרישות קידום, שאילתות חיפוש של גולשים ולאלגוריתם המתעדכן של גוגל, אפקטיבית יותר.

עופר ברקו מפרט: “תוכן היה ונשאר המלך. אנחנו עובדים עם כתבנית כבר תקופה ארוכה ונעזרים בשירותיה של החברה למטרת שיפור ואופטימיזציית התוכן בנכסים הדיגיטליים של לקוחותינו. נושא האיכות מאוד חשוב לנו. אנחנו קפדנים ויש לנו דרישות גבוהות מאוד”.

עופר ממשיך: “גם ברמת הכתיבה וגם ברמת ההיקפים והיענות, כתבנית לא מאכזבת. אנחנו לא צריכים לחכות שבועיים או שלוש לקבל מאמרים וכשהם מגיעים הם תמיד מגיעים ברמה מתאימה לפי הדרישות שהעמדנו. יותר מזה, מבחינת כותבי התוכן שכתבנית מציעה – יש גיוון, כך שתמיד ימצא כותב שידע לתת מענה לצורך ספציפי. כמו כן, במרבית מהזמן, אנו נעזרים בכותב תוכן קבוע ומועדף, שעם הזמן ראינו שהוא עומד בדרישותינו הגבוהות. חשוב לציין, כי כאשר נראה לנכון, אנו מקבלים תיקונים לפי דרישה במהירות, בד”כ ללא עלויות נוספות.  שוב, התכנים ברמה מאוד גבוהה, ביחס למחיר שנחשב למשתלם ואטרקטיבי מאוד.”

בלי תוכן משוכפל

אשר נוריאני מוסיף: “אם יש משהו שמבחינתנו קו אדום, זה תוכן מועתק או משוכפל. תוכן משוכפל עלול לייצר המון בעיות, הן מול האלגוריתם של גוגל והן מבחינה אתית ומשפטית. עם כתבנית אנחנו יודעים שמהבחינה הזו אנחנו שקטים.

פורסם ב: סיפור לקוח

תגיות: | | |

גלילה למעלה
השארת פרטים



    X
    דילוג לתוכן