דף הבית » סיפור לקוח » סיפור לקוח: "הקונספט של כתבנית מתאים לי כמו כפפה ליד"

סיפור לקוח: "הקונספט של כתבנית מתאים לי כמו כפפה ליד"

איזידור (easy door) היא חברה ותיקה לייצור רהיטים שהקים אדי רובינוב, יזם בתחום עבודות העץ כבר ב-1993. המפעל של איזידור ממוקם באזור התעשייה של קריית ביאליק ובמשך שנים פעל בעיקר מול השוק המוסדי (בתי משפט, בתי אבות ועוד). בעשור האחרון  בנתה החברה לעצמה התמחות ייחודית בייצור ארונות הזזה. ארונות ההזזה של איזידור צברו מוניטין רב כבעלי איכות יוצאת דופן.

בתמונה אדי רובינוב, מנכ"ל איזידור
בתמונה: אדי רובינוב, מנכ"ל איזידור

כך מתאר אדי את המהלך: "בעשור האחרון אני מתמקצע בארונות הזזה. מדובר במוצר איכותי, שמיוצר בטכנולוגיה מתקדמת, בעזרת מכונות ממוחשבות ברמה הגבוהה ביותר. החברה שמה בראש מעיניה את האיכות, לא מתפשרת על השירות והמוצר, ועדיין מצליחה להציע מחירים אטרקטיביים לקהל הלקוחות". 

בא לשכונה בחור חדש

אדי מיקד את מלוא הפוקוס באיכות המוצר והפעיל חנות מפעל אחת ואולם תצוגה. לקח לחברה זמן להבין שבמציאות של היום דרושה נוכחות גם בפלטפורמה דיגיטלית. הרעיון היה לבסס את המומחיות והמוניטין שאיזידור בנתה לעצמה ולהביא את בשורת ארונות ההזזה של איזידור לכל רחבי הארץ. את זה קשה לעשות באמצעות חנות מפעל אחת שממוקמת בקריית ביאליק, אבל כשמכניסים למשוואה חנות אינטרנטית התמונה משתנה מהקצה אל הקצה.

לריכוז הפעילות הדיגיטלית, הקמת חנות מקוונת והפעלתה, הצטרף לחברה בחור נמרץ בשם ארתור וסילנסקו שהחל לקחת את העניינים לידיים. האתר שבנה ארתור (easydoor.co.il) שם במוקד את ארונות ההזזה והטכנולוגיה המיוחדת של החברה. כמו כל מקצוען בתחום השיווק הדיגיטלי היה לארתור ברור שנושא התוכן באתר ובפלטפורמות תומכות כמו פייסבוק הוא קריטי לכן חיפש לעניין הזה שותף מקצועי אסטרטגי.

גוגל באה לעזרה

ארתור נכנס לגוגל והחל לחפש חברת תוכן. התוצאה הראשונה שקפצה היתה כתבנית. משהו הרגיש לו נכון, ובהחלטה של רגע הוא החליט לתת צ'אנס ולעשות ניסיון עם כתבנית. מה שקרה בהמשך היה תחילתה ידידות מופלאה. או כמו שארתור מתמצת: "בינגו".

ארתור משתמש בשירותים של כתבנית על בסיס קבוע ורוכש סוגים שונים של שירותי תוכן. לעיתים הוא רוכש מאמרים קידומיים שנועדו לטייב את האתר במנועי החיפוש (והניסיון האישי שלו שתיארנו לעיל מראה כמה חשוב להופיע בצמרת של גוגל), אבל רוב התוכן שהוא מזמין הם מאמרים אינפורמטיביים שנותנים ערך מוסף לקוראים והופכים את האתר של איזידור למקור ידע וסמכות בנושא ארונות הזזה. במקביל, הוא לפעמים גם מזמין תוכן לפייסבוק

ארתור מסכם את החוויה שלו מכתבנית כך: "כתבנית זו החברה הראשונה לכתיבת תוכן שפניתי אליה ומאז לא לא הסתכלתי לאחור. אני היום לא מעוניין לחפש משהו אחר. השירות מצוין, מאוד נוח לי לרכוש תכנים באמצעות המערכת האוטומטית, אני מאוד אוהב שהמאמרים מגיעים תוך כמה ימים, ובאופן כללי הקונספט של כתבנית מתאים לי כמו כפפה ליד".

פורסם ב: כתיבה לפייסבוק, כתיבת מאמרים לקידום, כתיבת תוכן לאתרים, סיפור לקוח, קידום אתרים

תגיות: | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן