דף הבית » כתיבת תוכן » כתיבת תוכן לאתרי סלולר

כתיבת תוכן לאתרי סלולר

נערה מדברת בטלפון סלולרי

יצירת וכתיבת תוכן לאתרי סלולר, בין אם מדובר בחנויות וירטואליות לממכר ניידים, סמארטפונים, ציוד סלולר או שירות תיקונים הוא משימה מאתגרת. מדובר בתחום בו התחרות צפופה ועליכם להתבלט ולהגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש, תוך יצירת תוכן רלוונטי וממוקד לחיפושי הגולשים, אך גם לספק מידע ממוקד ובעל ערך, שיניע את הגולשים לפעולה ויגרום להם לבחור בכם ובשירות שלכם.

חשיבותו של הבלוג באתר הסלולר

הגולשים באתר סלולר לרוב מחפשים מכשיר טלפון או מוצר ספציפי או ציוד למוצר ספציפי, אך יש גם גולשים שעשויים לחפש פתרון לתקלות שונות במכשירים, מדריך מסוים לתפעול מכשיר או אפליקציה – וכאן המקום שלכם לספק לגולשים שלכם תוכן איכותי ובעל ערך, שיותיר בהם את הרושם שאתם מספקים את שירותי הסלולר המקצועיים ביותר.

תוכן איכותי, תוך שימוש במילות מפתח נכונות, ומתן ערך אמיתי לקורא, הוא לא רק כלי מכירתי אלא גם כלי שיווקי חשוב – תוכן כזה ״נקרא״ על ידי מנוע החיפוש ומדורג כתוכן בעל ערך, וזהו בדיוק התוכן שיסייע לכם להגיע בסופו של דבר למקומות הראשונים. עבודה זו היא עבודה למקצועני תוכן, שידעו לשלב בין שפה מקצועית לשפה שיווקית ומילות מפתח נכונות, שיזניקו את האתר שלכם לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש.

להיות ראשונים בחדשנות

בכל הנוגע לטכנולוגיה ועולם הסלולר והסמארטפונים, אתם כבר יודעים שעליכם תמיד להיות בחזית החדשנות, וכך גם אמור להיות התוכן באתר שלכם. היו ראשונים לזהות את הטרנדים העכשוויים ולכתוב מדריכים, תיאורי מוצר וסקירות. יצאה אפליקציה חדשה שכולם מתחילים לדבר עליה? זוהי ההזדמנות שלכם לכתוב מדריך מפורט למשתמשים בלי רקע טכני. יצא מכשיר חדש ונחשק? כתבו עליו סקירה מקיפה. ככה גם תמצבו את עצמכם כמומחים, גם תתנו ערך אמיתי לגולשים שלכם, וגם תעלו את הסיכוי שלכם לחשיפה ולדירוג גבוה.

בנוסף, אם תשקיעו קצת יותר ותיצרו סרטוני הדרכה מושקעים (אפשר ליצור אותם בווייט בורד כדי לחסוך בעלויות) אתם כנראה תעקפו בסיבוב את המתחרים שלכם. לא כולם היום חושבים על תוכן ויזואלי כשמדובר באתר אינטרנט או ברשתות החברתיות ואתם יכולים לנצל את זה היטב לטובתכם! הנה דוגמה למישהו שעושה את זה מצויין. קחו את שחר פלדמן מ-Wisebuy. הוא מעלה כל הזמן לערוץ היוטיוב שלו מדריכים מפורטים על מכשירים סלולריים, סרטוני אנבוקסינג, השוואות מחירים וכדומה אבל דבר מגניב נוסף שהוא עושה זה שאלות ותשובות בשידור חי – אחלה תוכן למי שצורך טכנולוגיה.

חשיבות ביטויי זנב ארוך לאתרי סלולר

ביטוי זנב ארוך הם ביטויים ממוקדים, שיסייעו לעסק שלכם להופיע במקומות הראשונים בחיפושים של הלקוחות הרלוונטים שאתם רוצים שיגיעו אליכם. למשל, הביטוי ״שירות תיקוני סלולר״ הוא ביטוי כללי ורחב מאוד, ולכן התחרות בו היא גבוהה. יתכן שעבורכם, ״שירות תיקוני סלולר ביבנה״ או ״תיקון מכשיר סמסונג NOTE9״ יהיה ביטוי מוצלח יותר, שבו תצליחו להתמקם במיקום גבוה ורלוונטי למיקום שלכם ולקהל שלכם.

באיזה ביטויים כדאי להתמקד? זו כבר שאלה גדולה – מזל שכתבנו מדריך על מחקר מילות מפתח 🙂

כתיבת תוכן לאתרי סלולר – עבודה למקצוענים

מפתה מאוד לגשת למלאכת כתיבת התוכן לאתר שלכם בעצמכם, אך זכרו שכתיבת תוכן מקצועי לעסק מסוים היא עבודה לכותבי תוכן מקצועיים, שיודעים לנתח את השוק, להבין את מילות המפתח שיביאו גולשים לאתר שלכם, לסדר את הפסקאות בהתאם להעדפות מנוע החיפוש, ועוד. התייעצו איתנו עוד היום ונדאג להסביר לכם כיצד לשדרג את האתר שלכם בתוכן איכותי.

לקריאה נוספת בנושא כתיבת תוכן לאתרים.

שאלות ותשובות על כתיבת תוכן לאתרי סלולר  

איזה תוכן כדאי לכתוב לאתרי תיקוני ומכירות סלולר?

כשכותבים תוכן לאתרי סלולר חשוב להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע למה הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מחפשים, ולספק תוכן בהתאם, בין אם מדובר במדריך מפורט לתפעול מכשיר או אפליקציה פופולרית, או סקירה של מכשיר חדש שיצא לשוק. כאן במאמר תמצאו מספר דוגמאות.

כיצד כותבים תוכן איכותי לאתרי סלולר?

כתיבת תוכן איכותי לאתרי סלולר חייב לכלול מילות מפתח נכונות וממוקדות (ביטויי זנב ארוך), שיהיו רלוונטים לגולשים שלכם, לצד שפה שתשדר מקצוענות וידע טכני מצד אחד, אך מצד שני תהיה ברורה ומובנת וגם תניע לפעולה.

האם כדאי לי לכתוב את התוכן לאתר שלי בעצמי?

אם אתה יכול לעשות זאת בצורה נכונה ומקצועית עם כל הדגשים המיועדים לקידום אתרים – כן. ההמלצה הכי טובה היא לשלב בין תוכן שישקף את הייחודיות והידע שלכם, לבין תוכן מקצועי שמכוון להצלחת האתר במנוע החיפוש ולהנעה לפעולה של הגולשים. אל תתפתו לפרסם את התוכן שלכם מבלי להעביר אותו להשלמה ו״שדרוג״ של מקצועני תוכן.

כיצד התוכן באתר שלי יכול להתבלט מעל התוכן של המתחרים?

תוכן איכותי הוא תוכן מקורי שנותן לגולשים שלכם ערך, גורם להם להתרשם מהמקצוענות שלכם, פותר להם בעיה מסוימת או מחדש להם בתחום מסוים, ומניע אותם לפעולה. ב׳כתבנית׳ מתמחים בכתיבת תוכן מקצועי-שיווקי, תוך אופטימיזציה של התוכן למנוע החיפוש.

פורסם ב: כתיבת תוכן, כתיבת תוכן לאתרים, קידום אתרים

תגיות: | | | | | | | | | | | | | |

גלילה למעלה דילוג לתוכן